Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: fobiar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kva er din fobi?
Slangar 25 25,51%
Edderkoppar 35 35,71%
Gnagarar 9 9,18%
Anna (spesifiser gjerne) 33 33,67%
Har ingen fobi 18 18,37%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 20:22   #41
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: fobiar

Jeg synes også edderkopper er utrolig vemmelige, men jeg har ikke fobi. Jeg kan ikke ta på dem, men jeg kan kverke dem med papir.

Slanger har jeg hatt rundt halsen. Utrolig fascinerende å kjenne hvor sterke de er! Jeg tror i grunnen ikke jeg har noen fobier, hvis ikke ekstrem motvilje mot å få avispapir i munnen kan kalles fobi. I tillegg hater jeg å gå til tannlegen, men det er fordi jeg synes det er veldig ubehagelig og brekker meg lett.

Haier er bare det kuleste, jeg har dykket med både ufarlig og farlig hai. En gang skal jeg dykke i bur med hvithai.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 20:23   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Haier er bare det kuleste, jeg har dykket med både ufarlig og farlig hai. En gang skal jeg dykke i bur med hvithai.

Nå holdt jeg på å kaste opp i tastaturet bare av å lese dette. Så ja, jeg har visst en fobi.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 20:26   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom på én ting, jeg tåler ikke å se bilder av operasjoner eller indre organer, det er temmelig upraktisk. Teller det?

- No. 4 -
Gammel 28-01-09, 20:52   #44
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Annet. Sånne rom med mange mennesker der det ikke uten videre er enkelt å komme seg ut uten å vekke oppmerksomhet, som gamle kirkebenker, konsertsaler o.l. Hondacrv er alltid plassert nærmest døra

Gammel 28-01-09, 21:00   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Scarlett, du har lovt å ta meg med i berg- og dalbane. Uten barn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:01   #46
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Slanger har jeg ikke noe forhold til, så jeg kan ikke si om jeg er redd. Edderkopper er ekle dyr, men jeg har ingen fobi. Hvis jeg har fobi mot noen småkryp så er det maur.

Gammel 28-01-09, 21:04   #47
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Edderkopp og oppkast.

Gammel 28-01-09, 21:05   #48
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg er livredd slanger. Så redd at jeg totalt mister all kontroll over meg selv. En gang holdt jeg på å kjøre av veien da jeg så en orm i veikanten.

Gammel 28-01-09, 21:08   #49
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fobi for både slanger og edderkopper, men spesielt for slanger.

Tilde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:14   #50
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg har fobi mot broer over vann, eller høyder over vann. Jeg får liksom en skummel dragning utfor kanten mot vannet, skikkelig grøss...

Jeg også. Høyder generelt er jeg lite glad i.

Ellers så fant jeg ut at det er et navn på min bilkjøringsfobi: Amaksofobi. Men er usikker på om jeg faktisk har en fobi her, det gjelder kun i forhold til å kjøre selv, ikke sitte på med bil.

Og som om ikke disse tingene er nok, så må jeg også føye meg inn i rekken med fobi mot veps. Jeg liker virkelig ikke gnagere heller, men fobi mot de har jeg neppe. Edderkopper og slanger har jeg ikke fobi mot.

Oi, det ble mye.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:17   #51
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det nærmeste jeg kommer en fobi er høydeskrekk. Jeg får pustebesvær ved omtrent tredje trinn på stigen, og jeg skjønner ikke hvorfor. Da jeg var liten satt jeg jo i toppen av trærne. Den må ha kommet med vettet.

Gammel 28-01-09, 21:56   #52
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt gnagerar. Mus og rotter er sjølvsagt, men eg har til og med hatt problem med å dytte høy inn i et marsvinbur.

Gammel 28-01-09, 21:59   #53
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har odontofobi. Skikkelig odontofobi, ikke sånn liker-ikke-tannlege, men mer i retning av at jeg heller dør enn å gå frivellig.
Edderkopper liker jeg heller ikke, og ser jeg en på soverommet som forsvinner bak sengen, så sover jeg ikke der på ukesvis.
Høyder er heller ikke tingen.

Gammel 28-01-09, 22:08   #54
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Ingen av de nevnte, og motviljen mot å fly er jo rasjonell, blikkboksen kan jo styrte meg i døden hvert øyeblikk. Så nei, ingen fobier.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 22:39   #55
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Klaustrofobi og høydeskrekk er mine fobier. Klarer å presse meg selv innen rimelighetens grenser, men unngår helst å utsette meg selv for trange rom og høyder.

Gammel 28-01-09, 23:42   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Berg-og-dalbane! Ja, ja!

- No. 4 -
Gammel 28-01-09, 23:55   #57
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ingen fobier.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:16   #58
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Berg-og-dalbane! Ja, ja!

Jeg vil også! :mimrer om Six Flags:

Gammel 29-01-09, 09:17   #59
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke kjemperedd, men jeg misliker slanger tusen ganger mer enn edderkopper. Slanger er vemmelige dyr og jeg hadde ikke tatt på en om jeg fikk en halv million.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 12:07   #60
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Spinoff: fobiar

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Haiangrep ja, høyst sannsynlig.
Sorry, men .

Ja, nå har den allerede kommet seg til England, så vi snakker om måneder før den sprer frykt i norske farvann også.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.