|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har du uvenner på FP?Nei, det tror jeg ikke. Det er ingen jeg misliker engang. Det er derimot mange jeg er sterkt uenige med, og som stadig vekk viser nye sider av seg selv, men det stikker ikke dypere enn ren uenighet og til tider følelsen av å være oppgitt. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du uvenner på FP?
Her er i grunnen jeg også. Ingen catfight på meg, men hvis jeg oppfatter noen som generelt usympatisk så må jeg ærlig innrømme at jeg misliker den brukeren. Det vil ikke si at jeg nødvendigvis har oppfattet riktig...
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror jeg vet hvem du er,men er redd for at du spruter sur sitronsaft midt i tryne på meg, så jeg vet ikke helt om jeg tørr.
|
|
|
|
#45 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har du uvenner på FP?Jeg vil ikke påstå jeg har noen uvenner her, men det er selvsagt her som i RL at enkelte av brukerne irriterer meg mer enn andre, og noen har jeg en bedre tone med enn jeg har med andre. Jeg er også grunnleggende uenig med flere brukere her om dette og hint, men er forhåpentlig voksen nok til å la det bli med det. Uenighet er nødvendigvis ikke et onde.
|
|
|
#46 |
|
Absolut ateist
|
|
|
|
#47 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#49 |
|
Epikur
|
Sv: Har du uvenner på FP?Man kan ikke elske alle, men jeg prøver å ikke dra med meg gammelt agg over i andre diskusjoner. Jeg trenger ikke å være rørende enig med noen bestandig for å like dem. Jeg setter pris på en god, engasjerende og opplysende diskusjon, og det får man jo ikke hvis alle sitter og stryker hverandre på armen og sier: Enig, ja, skikkelig enig,
|
|
|
#50 |
|
...we have cookies
|
Sv: Har du uvenner på FP?Nei gurimalla - livet er da altfor kort til å henge meg opp i det som blir skrevet på et nettforum! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du lover å ikke sprute sur saft på meg, så skal jeg hilse med min fineste stemme: Hei Sitron
|
|
|
|
#57 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du uvenner på FP?Haha, alle er redd for sitronsaft, Amo.
|
|
|
#59 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har du uvenner på FP?Nei, uvenner kan jeg ikke tenke meg. Jeg er nok for rund i kantene på nett til det. Noen kan kanskje mislike meg av den grunn, men det er greit for meg.
|
![]() |
|
|