Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du uvenner på FP?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 09:26   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Har du uvenner på FP?

Ja, det lurer jeg på. Har du uvenner her inne? Har du opplevd å være i en langvarig "krangel" som går fra tråd til tråd, rødprikking fra et bestemt medlem, uthenging eller hva det nå måtte være?

Gammel 25-02-09, 09:27   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du uvenner på FP?

Nei, det tror jeg ikke. Det er nå noen medlemmer som kan irritere litt i visse debatter, men jeg har sjarmerende dårlig hukommelse og husker svært sjelden tidligere disputter. :enkel:

Gammel 25-02-09, 09:28   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Jeg er for rund i kantene til å få uvenner på nett.

Gammel 25-02-09, 09:29   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg ikke. Jeg har personer jeg er mer uenig med enn andre, men ikke noe uvennskap.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:29   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det håper jeg da ikke.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:30   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei, det tror jeg ikke. Det er nå noen medlemmer som kan irritere litt i visse debatter, men jeg har sjarmerende dårlig hukommelse og husker svært sjelden tidligere disputter. :enkel:

Samme her.

Gammel 25-02-09, 09:30   #7
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg signerer Blondie, bortsett fra at jeg ikke har så dårlig hukommelse, og ofte husker tidligere disputter. Jeg bærer det dog ikke med meg til andre diskusjoner. (Kanskje bare litt noen ganger ... )

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:31   #8
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Nope.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:32   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke uvenner, tror jeg - men jeg har elefanthukommelse på enkelte områder og kan nok bære gammel misstemning med meg videre.

Gammel 25-02-09, 09:32   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe uvenner, og jeg håper ingen er uvenne med meg heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:37   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg tror da ikke det? Jeg er så snill så

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:37   #12
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, ikke såvidt jeg vet.

Gammel 25-02-09, 09:41   #13
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er motsatt; husker nick og diskusjoner veeeldig godt, og bærer nag til idioter leeenge! :vanskelig:

Konfliktsky, så er aldri å finne i diskusjoner.

Gammel 25-02-09, 09:45   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke nødvendigvis de jeg er mest uenig med som irriterer meg mest. Jeg kan irritere meg mye mer over de som er usaklige og irrasjonelle i de mer alvorlige debattene enn noen som skriver godt og som er uenig med meg.

Gammel 25-02-09, 09:48   #15
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Nei, tror nok ikke det. Jeg er så kranglete og diskuterer så mye i jobbsammenheng at jeg ikke orker å fortsette her, derfor så fremstår jeg nok som uvanlig tannløs og for kjedelig her til å skaffe meg noen seriøse uvenner. Tror jeg. Det hender jo det skorter på selvinnsikt også.

Men det er klart, om noen skulle mene at er uvenner med meg her på FP, så si i fra, da!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:54   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke som jeg vet om.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 10:00   #17
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Neh, men gi meg et år! Nei, er nok litt for rund i kantene til å klare å pådra meg uvenner på nett håper jeg.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 10:12   #18
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg ikke.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 10:37   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ikke som jeg vet om selv.

Er ikke alle jeg er enig med bestandig da.

Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 10:41   #20
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Som min kjære moder pleide å si lett ironisk; "Herren har forunnt meg at glemme."

Jeg er typen som ikke er flink til å la ting ligge, men når det først ligger så glemmer jeg gjerne hele greia.

Men jeg vet jo enkelte har meg i vrangen, og jeg kan til og med "ligge litt lavt" rundt dem, så lenge jeg husker. Samtidig kan jeg godt være helt enig med en jeg ellers har "kranglet" med. Jeg er ikke fullt så teit at jeg er uenig i noe på grunn av hvam som ytrer det.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.