|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Jeg har en kjekk rekkehusgutt. Måtte himmelen forby at han noen gang møter Ingrid Alexandra, for jeg vil ikke inn i kongefamilien.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Jeg var et storgårdsbarn som fant meg en blokkgutt og sammen fikk vi gårdsbarn. |
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)
Haha, det hadde vært litt morsomt om familien til en som gifter seg inn i kongefamilien hadde blitt så skamfull at de hadde brutt kontakten fremfor å ha noe med disse monarkistene å gjøre.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Jeg er herregårdsbarn som fikk en rekkehusgutt. Eller han fikk meg, for det er vel den fra det minste huset som får den fra det største? Vi har hatt en blokkunge, men får nå tomannsboligbarn.
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Mette-Marit er ikke fin nok for meg i hvert fall, så hvis en av guttene skulle være så ute på ville veier at de rotet seg borti Ingrid Alexandra eller Gud forby en av Behn-døtrene, så tror jeg at jeg måtte meldt ham ut av familien.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Så du synes ikke du ser deg selv på gallamiddag på slotte altså? *tørrprate med Håkon og Mette-Marit*
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Nei, det er litt av et steg ned å gå fra brasiliansk datter av tyske nazister til en real fyr fra rekkehus. :skingrestemme:
|
|
|
#9 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller, som en av mine små nederlandske elever sa da vi feiret bryllupet til den nederlandske kronprins: "pappaen hennes har drept et par folk, ikke så mange, men likevel et par stykker, så han får ikke være med i bryllupet".
|
|
|
#10 |
|
guru advisor
|
Tørrprate med med Haakon og MM tror jeg i og for seg ville vært piece of cake. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Tror jeg blir litt slik
|
|
|
#12 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Var bra den jeg leste om at Dronningen var litt skeptisk til han, for han var ikke språkmektig og hadde ikke høyere utdannelse.
|
|
|
#13 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rekkehusgutt (VG)Fnis - de vil vel etterhvert få slottsunger som er halvt rekkehus'ske
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Jeg syns forsiden til Dagbladet var enda bedre, med sjarmerende uttalelse fra "svensk kongehusekspert" Carl Erik Grimstad: "Syv års læretid er noe annet enn å ta toget rett inn i et kongelig samboerskap, rett fra Quart-festivalen"
|
|
|
#16 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rekkehusgutt (VG)Jeg var villabarn, så skilte foreldrene mine seg og jeg ble et stakkars rekkehusbarn
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Det var en tung dag for min far (villamann) da Håkon giftet seg med Mette Marit (quartfestivalberte som toger inn i kongefamilien.) Han mente med hånda på hjertet at Håkon burde ha giftet seg med Victoria.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Blokkunge? |
|
![]() |
|
|