|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell noe om deg selvNår jeg er riktig full så er jeg enten fra England, USA eller Canada.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Fortell noe om deg selvJeg samler på stein og på insekter. Juvelen er en meteorstein og for ikke å glemme månesteinen min. |
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Fortell noe om deg selv
Når jeg henger opp sekstivask må mitt undertøy for seg, Ulvefars for seg, Storesøsters for seg og Pluttens for seg og kluter/bleier for seg. Og jeg blir litt irritert innerst inne når jeg skal ta ned det tørre tøyet og det er Ulvefar som har hengt det opp og det ikke er i dette systemet.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell noe om deg selvJeg var i mine ungdomsår avhengig av såpeserier, helst australske og britiske. Da jeg måtte være med foreldrene på ferie og min søster fikk lov å være hjemme, kunne hun nesten ikke bruke videospilleren fordi jeg hadde forhåndinnstilt opptakeren. Hver dag. Naboer, Emmerdale, Landsbylegen og og Hverdagsliv. Ja, og selvfølgelig Leger i Lufta (The Flying Doctors). Ah, for en lykkelig tid. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Like blid :)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sist redigert av glamma : 30-03-09 kl 01:07. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Like blid :)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Okei da... jeg lider IKKE av OCD men jeg bare MÅ ta på meg venstre sokk/sko FØR høyre ellers kan det gå skikkelig gæernt`.. kjiper`n når man er i skobutikk og skal prøve sko også kommer selgeren med den høyre...tji-hi
|
|
|
|
#9 |
|
Tankefull
|
Jeg er også en teller.
|
|
|
#10 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Her også. Jeg teller alltid trappetrinn. Og jeg har telt hvor mange skritt det var til jobben. Det tok en halv time å gå, så det var noen, ja...
|
|
|
#13 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Fortell noe om deg selvJeg liker ikke å kjøre i tunneler.
|
|
|
#14 |
|
Tøff
|
Sv: Fortell noe om deg selvJeg har en gremlin inni meg som er rå på å fortelle meg hva jeg gjør feil. Han hyler og roper, og får jeg skryt for noe eller at noen forteller meg jeg har gjort noe bra sitter han og messer i hodet mitt "nå har du sannelig lurt dem godt!" Jeg jobber med å kvitte meg med ham da, og det har ført til mye artige samtaler når jeg har vært alene. Jeg går nemlig og kjefter høylydt på ham og forteller ham at han kun eksisterer til jeg finner ut av hvordan jeg skal klare å kaste'n ut.
|
|
|
#15 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han er ikke bra for deg. Du må jage ham ut
|
|
|
#16 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Fortell noe om deg selvJeg synger opera. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Buer?
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fortell noe om deg selvJeg kan forresten ikke spise wienerpølse uten at mannen biter av tuppene først!
|
|
|
#20 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Fortell noe om deg selvjeg har litt tvangstanker.. ting jeg MÅ bare gjøre.. jeg spiser ting på en rar måte. godteri må spises på en spesiell måte. når jeg spiser chips og tar en håndfull må jeg spise dem i størrelsesrekkefølge..
|
![]() |
|
|