Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-09, 08:54   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Når jeg er riktig full så er jeg enten fra England, USA eller Canada.
Jeg er fullest når jeg er fra Canada.

Gammel 06-03-09, 09:50   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg samler på stein og på insekter. Juvelen er en meteorstein og for ikke å glemme månesteinen min.

Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 10:52   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Jeg og.
Når jeg henger opp tøy,må alt henge etter størrelse og hvert plagg må ha samme farge på klesklypene.Sær jeg??

Når jeg henger opp sekstivask mitt undertøy for seg, Ulvefars for seg, Storesøsters for seg og Pluttens for seg og kluter/bleier for seg. Og jeg blir litt irritert innerst inne når jeg skal ta ned det tørre tøyet og det er Ulvefar som har hengt det opp og det ikke er i dette systemet.

Gammel 05-03-09, 15:12   #4
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg har en skikkelig heftig detalj om meg selv; jeg bruker stort sett bare sånne store deilige og skikkelig stygge bomullstruser

Også kjent som menstruser.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 15:23   #5
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Jeg var i mine ungdomsår avhengig av såpeserier, helst australske og britiske. Da jeg måtte være med foreldrene på ferie og min søster fikk lov å være hjemme, kunne hun nesten ikke bruke videospilleren fordi jeg hadde forhåndinnstilt opptakeren. Hver dag. Naboer, Emmerdale, Landsbylegen og og Hverdagsliv. Ja, og selvfølgelig Leger i Lufta (The Flying Doctors). Ah, for en lykkelig tid.

Og noen år senere, i helgene etter en fuktig bytur, spiste jeg nattmat og så på gamle opptak av Landsbylegen.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 00:47   #6
glamma
Like blid :)

glamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg har en skikkelig heftig detalj om meg selv; jeg bruker stort sett bare sånne store deilige og skikkelig stygge bomullstruser

Sist redigert av glamma : 30-03-09 kl 01:07.
glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 00:49   #7
glamma
Like blid :)

glamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av glamma, her.

Okei da... jeg lider IKKE av OCD men jeg bare MÅ ta på meg venstre sokk/sko FØR høyre ellers kan det gå skikkelig gæernt`.. kjiper`n når man er i skobutikk og skal prøve sko også kommer selgeren med den høyre...tji-hi

Gammel 05-03-09, 11:55   #8
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg starter alltid med venstre fot når jeg går trapper. Og teller. Venstre er oddetallssiden, høyre er partallssiden.

Gammel 05-03-09, 12:00   #9
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg starter alltid med venstre fot når jeg går trapper. Og teller. Venstre er oddetallssiden, høyre er partallssiden.

Jeg er også en teller.
Jeg teller alt! *begynner å føle meg litt sær*

Gammel 05-03-09, 12:08   #10
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg er også en teller.
Jeg teller alt! *begynner å føle meg litt sær*

Her også. Jeg teller alltid trappetrinn. Og jeg har telt hvor mange skritt det var til jobben. Det tok en halv time å gå, så det var noen, ja...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:08   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Bodydamen.

Jeg teller og, alt..

Gammel 05-03-09, 14:06   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ekstremt opptatt av symmetri, trives kun i hvitmalte hus og får angst av buer.

Gammel 05-03-09, 14:16   #13
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke å kjøre i tunneler.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:16   #14
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en gremlin inni meg som er rå på å fortelle meg hva jeg gjør feil. Han hyler og roper, og får jeg skryt for noe eller at noen forteller meg jeg har gjort noe bra sitter han og messer i hodet mitt "nå har du sannelig lurt dem godt!" Jeg jobber med å kvitte meg med ham da, og det har ført til mye artige samtaler når jeg har vært alene. Jeg går nemlig og kjefter høylydt på ham og forteller ham at han kun eksisterer til jeg finner ut av hvordan jeg skal klare å kaste'n ut.

Det var trist for ett år siden, nå er det mest moro for han begynner å få panikk.

(Er jeg gal?)

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:22   #15
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg har en gremlin inni meg som er rå på å fortelle meg hva jeg gjør feil. Han hyler og roper, og får jeg skryt for noe eller at noen forteller meg jeg har gjort noe bra sitter han og messer i hodet mitt "nå har du sannelig lurt dem godt!" Jeg jobber med å kvitte meg med ham da, og det har ført til mye artige samtaler når jeg har vært alene. Jeg går nemlig og kjefter høylydt på ham og forteller ham at han kun eksisterer til jeg finner ut av hvordan jeg skal klare å kaste'n ut.

Det var trist for ett år siden, nå er det mest moro for han begynner å få panikk.

(Er jeg gal?)

Han er ikke bra for deg. Du må jage ham ut

Gammel 05-03-09, 14:35   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synger opera.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:49   #17
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er ekstremt opptatt av symmetri, trives kun i hvitmalte hus og får angst av buer.

Buer?

Når jeg tenker meg om så tror jeg vi har hatt en slik tråd her før?

Jeg skriver ting jeg tenker på eller ser med tegnspråk, til mannens store ergrelse når vi f.eks står midt i ett lyskryss og jeg bare må "skrive ferdig først".

Også har jeg en egen mattelek på bilskilt, de skal helst gå opp i 0, men f,eks 10 eller 100 går også.

Gammel 05-03-09, 22:37   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan forresten ikke spise wienerpølse uten at mannen biter av tuppene først! Forsøker å IKKE overføre dette til ungene da riktignok ...

Gammel 05-03-09, 22:41   #19
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når jeg kjører bil, må jeg alltid lese og pugge registreringsnummeret til bilen foran meg.

Gammel 04-04-09, 10:30   #20
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg har litt tvangstanker.. ting jeg MÅ bare gjøre.. jeg spiser ting på en rar måte. godteri må spises på en spesiell måte. når jeg spiser chips og tar en håndfull må jeg spise dem i størrelsesrekkefølge..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.