Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag synes jeg svigermor er teit ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 12:56   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag synes jeg svigermor er teit ...

Det var bra hun ringte. Men jeg synes det er fjernt at det måtte en telefon fra din mann til for å få henne til å forstå hvor teit sagt det var. Enkelte eier jo ikke sosiale antenner.

Gammel 15-03-09, 12:59   #42
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt av en spøk. Men veldig bra at hun fikk vite om at sånt er uakseptabelt, så kansje hun tenker seg om før hun sier noe som kan såre andre en annen gang.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 13:05   #43
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Min svigermor er veldig, veldig opptatt av at guttene hennes blir godt behandlet, og det ble nok for mye å bære for din at guttene hennes ble irettesatt på en slik brutal ( ) måte og dermed mått hun tråkke til og gå dem i forsvar.

Tror også at dette er grunnen til at hun sa det. Hun måtte "ta igjen" på vegne av sønnene...uten å tenke seg om. Men, man sier ikke sånn til noen uansett.

Bra at du fikk en unnskyldning, skulle bare mangle. Og lykke til videre, 25 kg er litt av en innsats!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 13:07   #44
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er veldig rask til å forsvare sønnene sine ja!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 13:08   #45
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sa hun unnskyld, eller dro hun en Valla; "Jeg beklager at du oppfattet det slik"?

Gammel 15-03-09, 13:29   #46
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Du er utstyrt med en bra mann Anne_C - godt han er glupere enn mora si.

Gammel 15-03-09, 13:32   #47
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Du er utstyrt med en bra mann Anne_C

Gammel 15-03-09, 13:32   #48
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Sa hun unnskyld, eller dro hun en Valla; "Jeg beklager at du oppfattet det slik"?

Hun sa noe sånt som at hun ikke mente det hun sa, at det var en spøk.

Gammel 15-03-09, 13:34   #49
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Du er utstyrt med en bra mann Anne_C - godt han er glupere enn mora si.

Jeg er meget fornøyd med han ja . Og han vet jo hva jeg har gjort for å gå ned såpass mange kilo. Og han sa til mora si at jeg har jobbet hardt for å gå ned.

Gammel 15-03-09, 13:41   #50
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hyggelig sagt, du.

Noen ganger snakker man før man tenker, og da faller det ofte veldig dumt ut. Denne gangen var tydeligvis en av dem. Skjønner godt du syns dama er teit, jeg.

Gammel 15-03-09, 13:46   #51
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Du får unnskylde din fjerne svigermor salattråkkingen hennes, være glad i henne for at hun har forsynt deg med en flott mann, og være stolt av deg selv fordi du har vært helt utrolig flink og gått ned 25 kg.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 15:18   #52
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det var fint at hun ringte, jeg. "Unnskyldningen" var jo ikke all verden, men det er mange som virkelig ikke er flinke til å be om unnskyldning, så kanskje det var det beste hun kunne klare.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 17:01   #53
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin spøk.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 17:11   #54
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Så bra at mannen din sa ifra, siden svigermor ikke hadde nok sosiale antenner til å skjønne at dette var ufint.

Du har vært skikkelig flink.

Gammel 15-03-09, 17:55   #55
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott mann du har som sa i fra til sin mor.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 22:43   #56
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For ei kjerring

Men han mannen din virker ordentlig god

Gammel 15-03-09, 23:07   #57
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det var en kjip kommentar!

Forhåpentligvis føler hun seg skikkelig dum for å ha sagt noe sånt 1. til svigerdatteren sin 2. i et barnebursdagslag 3. så hele familien hørte det.
Og forhåpentligvis kommer hun til å føle at alle husker det (og at de synes hun er teit), at hun må tenke gjennom alt hun skal si og veie hvert ord neste gang hele familien er samlet.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 23:55   #58
Skvetten
Passiv

Standard

Mannen din er en flott mann! Svigermor har fostret en sønn med mer vett i pannen en hun selv kan skilte med.

Vært stolt av det du har klart og det at du faktisk trener og har et rikt liv. Svigermor bør fra nå av la være å komme med "spøker" på andres bekostning.

Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:22   #59
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Tror nok at svigermoren din skjønte at hun tråkket i salaten. Så hun har det nok verre enn deg. Hun ønsket sikkert at det var et hull i gulvet da stillheten kom etter hun hadde lirt i fra seg. For all del jeg skjønner du ble irritert, hvem hadde ikke det? Men godt hun ringte og ba om unnskyldning, selv om hun burde gjort det av seg selv, før sønnen ringte.
Og forresten: Det er virkelig imponerende å klare å ta av 25 kg

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.