|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha?Hvis man har litt flabby mage, så ser den definitivt ikke mijndre ut hvis man bomser seg inn i noe A-formet, altså. Da blir det telt.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha?
Kommer liksom litt an på hva man legger i A formet også. Om man har noen fine pupper å vise frem så er det jo en del kjoler i A-form-stil som kan være med å sette fokus på dem, og gjemme magen litt. Men om man har små pupper har man kanskje enda lettere for å se gravid ut med A form.
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Med A-form tenker jeg den typen snitt som også kverker puppene og får dem til å inngå i magen.
|
|
|
|
#13 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Niks. Jeg har store pupper, og A-form blir bare telt. Skal det passe over puppene, blir det jo helt enormt lenger ned.
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha?Skreddersydde kjoler som gir inntrykk av midje:
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha?Kjoler som denne kan være fin på meg, mitt problem er dog puppene. De er som regel for store, og da blir alt feil oventil.
|
|
|
#18 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha?Mitt tips må være å tenke over materialet. Silke, litt tunge jerseystoffer og heklede plagg pleier å falle rett så fint. I vanlig vevd bomull ligner jeg en telt. Empire-snitt tror jeg ville kle deg fint, banana.
|
|
|
#19 |
|
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha?Hvordan er espirit-kjolene i størrelsen?
|
|
|
#20 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha?Pass på lengden på kjolene. Jeg har litt kraftige ben, og om kjolene deler meg litt under kneet blir jeg:
|
![]() |
|
|