Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 14:10   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jepp. Det er det nye, kule.

Jeg er kul annenhver uke.

Gammel 14-05-09, 15:58   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Det er det nye, kule.

Ja, da håper jeg at du har en fordelingsnøkkel på samværet som gjør at du faktisk kan kalle deg alenemor uten at noen blir forvirret. Det hadde kanskje hatt sin naturlige plass i signaturen det også?

Ellers kjenner jeg at det er for få sitater fra Jimi Hendrix' låter der ute, og at jeg gjør mitt for å rette på det. Ungene kommer i andre rekke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:27   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det mest naturlige er å ha seg selv i signaturen. Dette er jo tross alt et foreldreforum og ikke et barneforum!

Hvis det at man har barn er lite relevant, kan man jo bare kalle det Forum. Eller Portalen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:33   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har ikke 'Poden 03' i signaturen min fordi det sjelden føles ut som om det er det jeg vil signere med.
Det er sjelden han har noenting å gjøre med det jeg skriver om, faktisk.

Kan vi ikke heller hive inn ukas date i signaturen?

----------------
Distriktspappa (1960)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:34   #5
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sånn.

bina, jeg syns ditt forslag var litt kjedelig, skal jeg være helt ærlig.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:44   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Sånn.

bina, jeg syns ditt forslag var litt kjedelig, skal jeg være helt ærlig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:49   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis det at man har barn er lite relevant, kan man jo bare kalle det Forum. Eller Portalen.

Du er ikke så sterk på ironi, er du?

Gammel 14-05-09, 15:19   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er ikke så sterk på ironi, er du?

så jeg den - smileyen...
(Kan det hende at skumlesing ikke er en av mine spesialiteter likevel. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 15:24   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vil ha normal. Du kan få Edvard du, for han er så sprø at han umulig kan ha partner.

Det har da vært single mannfolk her før.

Edvard er kul og rar og merkelig. Jeg liker det. Men jeg tror han er godt gift. Men takk for utdeling.

Hvilke single mannfolk har det vært her før?

De to som blandet seg inn i tråden om OJ Junior?

Gammel 21-05-09, 21:40   #10
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

så jeg den - smileyen...
(Kan det hende at skumlesing ikke er en av mine spesialiteter likevel. )

Betyr den smileyen ironi?
Plutselig litt beskymret for hvilke signaler jeg sender ut rundtom her ...

Sist redigert av Blåbær : 21-05-09 kl 22:00.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:04   #11
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har barna i signaturen fordi Polyanna en gang oppfordret til deg og jeg er veldig lydig av natur.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:38   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare sjekke hva jeg har....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:47   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kan vi ikke heller hive inn ukas date i signaturen?

----------------
Distriktspappa (1960)

Jeg stemmer for det. Vi single, løse tøyter som dater i tide og utide bør selvsagt informere verden om hvordan ståa er.
-----------------
"Den Rare Mannen 1967"

Gammel 14-05-09, 14:44   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har selvsagt ikke ungene mine i signaturen. Det skulle tatt seg ut.

Gammel 14-05-09, 14:58   #15
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vurderer nå å legge inn navn og fødselsår til foreldrene mine i signaturen min. Dette er tross alt Foreldreportalen.

F.eks.:
Husmor (1937), Bonde (1936)

Gammel 14-05-09, 14:59   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må de være normale?

Gammel 14-05-09, 15:01   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Må de være normale?

Nei, egentlig må de bare være velutrustet.

Gammel 14-05-09, 15:12   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var det jeg trodde. Lenge siden jeg har vært på date-markedet, men jeg kan aldri huske at normal var et av sjekkpunktene.

Gammel 14-05-09, 14:48   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Eventuelt burde signaturen min nå være

--------------------
"trenger date til lørdag 1960-1975"

Gammel 14-05-09, 14:54   #20
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Eventuelt burde signaturen min nå være

--------------------
"trenger date til lørdag 1960-1975"

Min må visst bli noe lignende, litt ungt med en fra 1975 kanskje, men skitt au.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
signatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.