|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Streik i off. sektor?
Jeg tror ikke det stemmer, som tidligere sagt så er både enhetsleder og fagansvarlig(et penere ord for styrer) tatt ut hos oss, og vi har en tilsynsordning. En av kommunaldirektørene har ansvar for denne tilsynsordningen.
![]() |
#42 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Streik i off. sektor?Jeg er veldig usikker, polarjenta.
![]() |
#43 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Streik i off. sektor?Fremdeles ingen løsning. Det er en prinsipiell viktig sak, men jeg håper ikke det blir streik.
![]() |
#44 |
Tittel og tittel....
|
Jeg tviler sterkt på at Tromsø kommune hadde holdt åpent dersom det ikke var lov. Denne kommunen var i streik i fjor også og gjorde akkurat det samme. Så du får bare være usikker du, her er det igangsatt en tilsynsordning og ALLE pedagoger er i streik i vår barnehage og i lillebrors barnehage.
![]() |
#45 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Streik i off. sektor?Jeg har sjekket på min kommunes hjemmeside, og det er tilsynsordning i en del av barnehagene. Det er avhengig av hvor mye personale de har igjen.
![]() |
#46 |
Tittel og tittel....
|
Her er det stengt i morgen om det blir streik, men tilsynsordningen er i gang fra torsdag. Nå tviler jeg på at den ordningen blir så langvarig siden renholderen også er tatt ut i streik, men i fjor fungerte vist denne ordningen hele streiken med en åpningstid fra 8-15 og annenhver dag for barna.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På nettsidene til Bergen kommune (og i et brev som ligger ute på sidene der), så kan det virke som om enkelte barnehager skal ha denne tilsynsordningen denne gangen også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
maler
|
![]() Sv: Streik i off. sektor?Ped leder i toerns barnehage er tatt ut hvis det blir streik, men de holder åpent fra 830-1630 som en tilsynsordning.
![]() |
#49 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Streik i off. sektor?Skolen til størstemann går i streik i morgen om de ikke kommer til enighet
![]() |
#51 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Streik i off. sektor?For meg er det heldigvis revnende likegyldig, jeg går hjemme på dagtid så blir det streik så koser vi oss hjemme. Synd om det blir streik siden det er så kort tid igjen før skolen er ferdig for sommeren da men om det blir streik får man håpe den ikke blir langvarig.
![]() |
#52 |
Protonterapeut
|
Jeg så det etterpå, så jeg har redigert.
![]() |
#53 |
Mother of Dragons
|
Har dere blitt tatt ut? Vi har fått beskjed om at dersom det blir streik så blir vår barnehage tatt ut med tilsynsordning.
![]() |
#56 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Streik i off. sektor?Men i år er det jo grunn til å være solidarisk, i motsetning til den fjollete streiken som var i fjor ...
![]() |
#58 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Streik i off. sektor?Ingen løsning enda. Hadde vært kjekt å vite om jeg skal stå opp tidlig med Christian i morgen eller ikke. Får vel sette på vekkerklokken som til vanlig å så sjekke nyhetene i morgen tidlig.
Estrella ![]() ![]() Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004 Sist redigert av Estrella : 27-05-09 kl 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Streik i off. sektor?Partene har tatt pause sto det, å ingen streik i dag.
![]() |
|
|