|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på to forum i tillegg til FP. Aktiviteten er av og på både der som her, og forumene fyller ulike behov. |
|
|
|
#2 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?Er på 5-6... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Er bare her jeg også. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er bare her. Mere rekker jeg ikke altså. : Peker ikke på antall innlegg og dati for medlemsskap: |
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?
Jeg er seriøst imponert. : peker på mine innlegg og innmeldingsdato: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Her, et amerikansk og et slags forum som ikke er helt et forum men som har omtrent det bruksområdet likevel.
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er fremdeles registrert på NM (ble aldri kastet ut derfra, og slamret ikke spesielt hardt med døren heller), og det hender jeg er innom for å søke opp gamle tråder, men jeg har ikke postet mer enn et par ganger der siden FP ble startet. Jeg er vel for den del fremdeles registrert på SM også.
|
|
|
#9 |
|
Kidding, right?
|
Her kan jeg signere alt. Ja, og så er jeg på Facebook en sjelden gang.
|
|
|
|
#10 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er på flere og aktiviteten varierer i perioder på de forskjellige stedene. Men det har kanskje litt å si at et par av dem har et bestemt tema, slik at jeg også bruker de forskjellige plassene forskjellig. I tillegg kan det noen ganger ha litt å si for bruken av forumet om det er stort eller lite. Man blir nok kjent på en litt annen måte når det ikke er noe problem å delta i alle trådene og alle medlemmene vanligvis gjør det.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Er registrert flere plasser, men er mest her.
|
|
|
#14 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er moderator på SG og bruker naturlig nok en del tid der, men er nok like ofte på FP nå. Jeg er innom SM en sjelden gang for å se etter kjente (fra SG), men på NM går det månedsvis mellom hver gang jeg logger inn. Sist redigert av Mistral : 30-05-09 kl 10:29. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er innom tre stykker inkl. FP daglig pluss et par hobbyfora i perioder. Kan ikke skryte på meg særlig aktivitet noen av stedene, er ikke så mye på nett som jeg var for noen år siden. Jeg er den samme overalt, har aldri skifta nick. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er her og på 2 andre fora. Variende aktivitet på alle. I tillegg er jeg på FB. Jeg er vel registrert på båd Sm og NM, men der er jeg ikke veldig ofte.
Sist redigert av polarjenta : 30-05-09 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Unik
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Kor mangen forum eg er registrert på, veit eg faktisk ikkje. Men eg er ikkje aktiv på alle. På nokon er eg kun registrert slikt at eg får lest overalt.
|
|
|
#18 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er registrert på SG, SM, NM, Tettinntil og Toogto, men er ikke aktiv der (men har vært). Og Ringblomst, når jeg tenker meg om, men der har jeg aldri vært aktiv. Og så er jeg aktiv på Facebook.
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Man kan også skrive forum i ubestemt form flertall, Asca. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er aktiv to plasser, registert flere, blant annet på aleneforelderforumet..men har ikke vært innom der på lenge. Ting tar tid. Holder med noen få. |
|
|
|
![]() |
|
|