Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange forum er du på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-09, 00:34   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Hvor mange forum er du på?

Jeg er på to forum i tillegg til FP. Aktiviteten er av og på både der som her, og forumene fyller ulike behov.

Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 00:34   #2
Venna
Fullverdig medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Venna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er på 5-6...
Og newbie her

Venna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 00:37   #3
Left
Passiv

Standard

Er bare her jeg også.

Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 00:38   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er bare her. Mere rekker jeg ikke altså. : Peker ikke på antall innlegg og dati for medlemsskap:

Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 00:40   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er bare her. Mere rekker jeg ikke altså. : Peker ikke på antall innlegg og dati for medlemsskap:

Jeg er seriøst imponert. : peker på mine innlegg og innmeldingsdato:
(Og jeg som synes jeg begynner å få mange innlegg nå. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 01:06   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her, et amerikansk og et slags forum som ikke er helt et forum men som har omtrent det bruksområdet likevel.

Gammel 30-05-09, 01:07   #7
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Kun her.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 01:23   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fremdeles registrert på NM (ble aldri kastet ut derfra, og slamret ikke spesielt hardt med døren heller), og det hender jeg er innom for å søke opp gamle tråder, men jeg har ikke postet mer enn et par ganger der siden FP ble startet. Jeg er vel for den del fremdeles registrert på SM også. Men jeg er bare aktiv på FP. (Det holder i grunnen i massevis. )

Gammel 30-05-09, 12:29   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er fremdeles registrert på NM (ble aldri kastet ut derfra, og slamret ikke spesielt hardt med døren heller), og det hender jeg er innom for å søke opp gamle tråder, men jeg har ikke postet mer enn et par ganger der siden FP ble startet. Jeg er vel for den del fremdeles registrert på SM også. Men jeg er bare aktiv på FP. (Det holder i grunnen i massevis. )

Her kan jeg signere alt. Ja, og så er jeg på Facebook en sjelden gang.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 01:54   #10
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på flere og aktiviteten varierer i perioder på de forskjellige stedene. Men det har kanskje litt å si at et par av dem har et bestemt tema, slik at jeg også bruker de forskjellige plassene forskjellig. I tillegg kan det noen ganger ha litt å si for bruken av forumet om det er stort eller lite. Man blir nok kjent på en litt annen måte når det ikke er noe problem å delta i alle trådene og alle medlemmene vanligvis gjør det.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 02:05   #11
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er registrert på mange, men kun innom et par-tre på fast basis.

Gammel 30-05-09, 08:18   #12
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Har aldri vært på NM. Hoppet rett inn her, og FP passer meg fint. I tillegg er jeg litt på FB og har nylig registrert meg på hagegal.no.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 08:18   #13
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Er registrert flere plasser, men er mest her.
Litt innom Babyportalen pga. en barselgruppe der, også var jeg litt aktiv på SM når jeg gikk gravid. Kjeder jeg meg veldig stikker jeg kanskje innom NM, men ikke skrevet noe der på ett par år.

Gammel 30-05-09, 09:00   #14
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Jeg er moderator på SG og bruker naturlig nok en del tid der, men er nok like ofte på FP nå. Jeg er innom SM en sjelden gang for å se etter kjente (fra SG), men på NM går det månedsvis mellom hver gang jeg logger inn.

Jeg leser en del på lavkarbo.no og et privat forum for barselklubben fra SM, men skriver lite begge steder. Jeg er også jevnlig innom et fransk forum for FlyLady-tilhengere, og et fransk forum for foreldre til flerspråklige barn.

Og ja, jeg bruker alt for mye tid på nettet. :lakenskrekk:

Sist redigert av Mistral : 30-05-09 kl 10:29.
Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 09:21   #15
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er innom tre stykker inkl. FP daglig pluss et par hobbyfora i perioder. Kan ikke skryte på meg særlig aktivitet noen av stedene, er ikke så mye på nett som jeg var for noen år siden. Jeg er den samme overalt, har aldri skifta nick.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 10:44   #16
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er her og på 2 andre fora. Variende aktivitet på alle. I tillegg er jeg på FB. Jeg er vel registrert på båd Sm og NM, men der er jeg ikke veldig ofte.

Sist redigert av polarjenta : 30-05-09 kl 11:28.
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 11:07   #17
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Kor mangen forum eg er registrert på, veit eg faktisk ikkje. Men eg er ikkje aktiv på alle. På nokon er eg kun registrert slikt at eg får lest overalt.
Skikkelig aktiv er vel kun på 2 forum.

Gammel 30-05-09, 11:14   #18
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er registrert på SG, SM, NM, Tettinntil og Toogto, men er ikke aktiv der (men har vært). Og Ringblomst, når jeg tenker meg om, men der har jeg aldri vært aktiv. Og så er jeg aktiv på Facebook.

Også er det ett forum, flere fora. Jeg skjønner det er nye tider her inne, når vi har modder som foreslår å bøye ord feil i overskrifter.

Gammel 30-05-09, 11:39   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er registrert på SG, SM, NM, Tettinntil og Toogto, men er ikke aktiv der (men har vært). Og Ringblomst, når jeg tenker meg om, men der har jeg aldri vært aktiv. Og så er jeg aktiv på Facebook.

Også er det ett forum, flere fora. Jeg skjønner det er nye tider her inne, når vi har modder som foreslår å bøye ord feil i overskrifter.

Man kan også skrive forum i ubestemt form flertall, Asca.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 11:58   #20
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er aktiv to plasser, registert flere, blant annet på aleneforelderforumet..men har ikke vært innom der på lenge. Ting tar tid. Holder med noen få.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.