Sv: Ymse babyutstyrsgreier jeg lurer på
Æsj! Hadde skrevet et lengre svar, men det ble borte. Her kommer da kortversjonen:
-Hva er vitsen med stellevesker? (Altså, hva skiller dem fra andre skuldervesker?)
Det er greit å ha en veske hvor alle babytingene er samlet, men om det er en stelleveske eller en annen veske er vel egentlig revnende likegyldig. En stelleveske har vel mange rom og slikt som vanlige vesker ikke har og hvis man foretrekker det, men ellers er det helt greit å ha en vanlig veske også. Jeg har brukt en small cargo tote fra www.timbuk2.com. Vanntett inni og lett å få oversikt oppi. Hadde stellematte fra Skip Hop i den.
Denne (bare at min er helt svart)

-Vognpose som passer nyfødt høstbarn gjennom vinteren, hovedkriterium at den er lett å vaske. Gjerne liten og lett og så arver vi en lengre pose til neste vinter. Anbefalinger?
Anbefaler Teutonias dunpose: http://www.teutonia.de/index.php?id=723Myk, god og varm. Har brukt den til begge mine gutter. Man kan ta av toppen helt sånn at man har et godt og mykt underlag. Passer fint oppi de fleste vognbager. Jeg har brukt den i både Brio kombi-bag og Mountain Buggy-bag.
|