Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Madonnakonsert

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 21:38   #41
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Madonnakonsert

Opprinnelig lagt inn av Kathy, her.

Oh yes, I'm going! Ingen kjempefan lenger, men dette blir liksom et "must" for å kunne sette ett kryss bak "Jeg har sett Madonna live"! Gleder meg stort, selv om jeg ser at det nok blir en ujevn kveld for min del og (ut fra spillelisten). Godt man har med seg mange venninder man kan fnise med

Det blir litt sånn for meg også

Gammel 27-07-09, 23:07   #42
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Håper ihvertfall at toalettforholdene er bedre i morgen enn på Metallica-konserten. Da hadde de samla toalettene helt bakerst i området, slik at man måtte tråkle seg gjennom hele arenaen for å gå på do. Jeg eier nemlig ikke festblære, og kunne jo tenkt meg en pils eller to underveis. Med GC-plass så blir det i så fall laangt å gå for å lette på trykket..

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 14:22   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Håper ihvertfall at toalettforholdene er bedre i morgen enn på Metallica-konserten. Da hadde de samla toalettene helt bakerst i området, slik at man måtte tråkle seg gjennom hele arenaen for å gå på do. Jeg eier nemlig ikke festblære, og kunne jo tenkt meg en pils eller to underveis. Med GC-plass så blir det i så fall laangt å gå for å lette på trykket..

Det er nok omtrent samme dealen her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 14:36   #44
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Den scena er så kuuuul!

Enjoy!

Åååå... Nå gleder jeg meg enda mer!

Gammel 28-07-09, 17:39   #45
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser ut som det blir regn ganske sikkert, og ganske mye også. Da er det vel bare å finne fram regntøyet. Håper det ikke er mange tullinger der som tar med seg paraply.

Gammel 28-07-09, 17:41   #46
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Ser ut som det blir regn ganske sikkert, og ganske mye også. Da er det vel bare å finne fram regntøyet. Håper det ikke er mange tullinger der som tar med seg paraply.

Det æ'kke lov, så det håper ikke jeg heller.

Regn.

Gammel 28-07-09, 17:56   #47
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg skal den 30 ja, jeg bare sitter å lurer på hvor jeg skal parkere?
Hva er lurt dere?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:02   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg skal den 30 ja, jeg bare sitter å lurer på hvor jeg skal parkere?
Hva er lurt dere?

I sentrum og ta t-bane opp. Det er 40.000 publikummere der oppe, lissom.

Gammel 28-07-09, 18:29   #49
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det æ'kke lov, så det håper ikke jeg heller.

Regn.

På VG-konserten i år var det mange tullinger med paraply og ganske vanskelig å se noe til tider.

Gammel 28-07-09, 20:56   #50
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

I sentrum og ta t-bane opp. Det er 40.000 publikummere der oppe, lissom.

Tenkte meg at det var det lureste, men er vel ikke bare bare å komme seg på t-banen etter konserten heller?

Gammel 28-07-09, 22:58   #51
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bodde ikke så langt fra Valle Hovin for mange år siden og det var et styr uten like hver gang det var stor konsert. Folk parkerte ulovlig i mils omkrets og kom travende nedover der vi bodde fordi de ikke fikk plass på t-banen. Hvilken stor stjerne var det som hadde konsert sånn på slutten av 90-tallet igjen? Michael Jackson, eller tar jeg helt feil? Husker iallfall at vi satt på balkongen og fikk med oss ganske mye lyd ;-)

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 01:40   #52
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oppsummering. Bra show, litt lite old-school for min smak,men det som var var bra. Imponerende dansing, og effektene var Ok. Jeg sto relativt langt foran, men publikum suger. Rundt meg var vi en 8-10 stykker som var "med" men ellers sto folk skuffende stille, kunne lite tekster og klappet knappast, selv på oppfordring fra dronningen. Selv er jeg ingen blodfan, men ville gjerne ha med meg Madonna live og da må man jo ha det gøy

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 09:24   #53
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Oppsummering. Bra show, litt lite old-school for min smak,men det som var var bra. Imponerende dansing, og effektene var Ok. Jeg sto relativt langt foran, men publikum suger. Rundt meg var vi en 8-10 stykker som var "med" men ellers sto folk skuffende stille, kunne lite tekster og klappet knappast, selv på oppfordring fra dronningen. Selv er jeg ingen blodfan, men ville gjerne ha med meg Madonna live og da må man jo ha det gøy

Det blir nok bedre publikum i morgen når jeg og venninnen min skal dit (og mannen min).

Gammel 29-07-09, 10:48   #54
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Typisk norsk! Var på madonna i danmark, der tok det helt av!

Gammel 29-07-09, 12:08   #55
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg skjønner godt at publikum ikke var overentusiastiske. De tre, fire låtene jeg så var mildt sagt ikke imponerende.

...og typisk norsk? Er det bare utlendinger som er på Maiden, Metallica og AC/DC, da? Og Stones? Hakket mer stemning på de konsertene.

Gammel 29-07-09, 13:40   #56
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Jeg var der, stod langt fremme og så scenen kjempebra. Jeg syns konserten var kjempebra! Madonna veldig BLID og flink. Danserne hennes er fantastiske, og hun synger og danser utrolig bra!! For en energi! Jeg var ihvertfall imponert. Likte mange av sangene, spes "Vogue" og "La Isla Bonita"-fremførelsen. Jeg er dog litt enig at nordmenn er litt treige.. men god stemning rundt der jeg stod ihertfall.

En strålende konsertopplevelse! Skulle gjerne gått imorgen også!

Gammel 29-07-09, 13:44   #57
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bør man være der veldig tidlig? Skjønner jo at man kanskje bør det for å få en god plass da, men føler det kan bli lenge å stå på Valle Hovin fra 17.30 til Madonna går på scenen 21-21.30.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 14:24   #58
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Bør man være der veldig tidlig? Skjønner jo at man kanskje bør det for å få en god plass da, men føler det kan bli lenge å stå på Valle Hovin fra 17.30 til Madonna går på scenen 21-21.30.

Hun skal i utgangspunktet gå på scena 20:45. La oss nå inderlig håpe at hun gjør det også.

Gammel 29-07-09, 14:29   #59
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hørte rykter om at klokken ble 21.30 i går men kanskje det ikke stemte da. Samboeren min hadde lest det i en avis.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 14:32   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Hørte rykter om at klokken ble 21.30 i går men kanskje det ikke stemte da. Samboeren min hadde lest det i en avis.

Joda, det stemte. Men hun skal i utgangspunktet på 20:45.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.