Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Madonnakonsert

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-09, 12:20   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonnakonsert

Det er ingen som vet når hun går på scenen ennå, men hovedartist pleier vel å gå på sånn 21-ish. Og det varer i hvertfall til 23. (I teorien ikke lenger enn det. I teorien.)

Regner med at det står litt i avisene etter tirsdagen om setlista og tidene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 12:49   #22
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en Golden circle billett på hånda for konserten nå på tirsdag, og skal bruke dagen på å bestemme meg for om jeg vil gå. Jeg har nemlig litt smånoia for sånne svære folkemengder, og siden jeg ikke er spesielt høy er jeg redd jeg ikke vil se stort. Var på Metallica på Valle Hovin da de var der sist, og slet bigtime med å se noe som helst på scenen. Sceneshowet er jo en stor del av Madonnakonserten, og 1100 spenn er ganske mye for kun å se inn i ryggene på tilskuerne foran meg. Noen som vet om trengselen er ille i GC-området? Skulle gjerne hatt med meg en liten krakk å stå på, men slikt regner jeg vel med er strengt forbudt å ta inn på området.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 12:53   #23
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg har en Golden circle billett på hånda for konserten nå på tirsdag, og skal bruke dagen på å bestemme meg for om jeg vil gå. Jeg har nemlig litt smånoia for sånne svære folkemengder, og siden jeg ikke er spesielt høy er jeg redd jeg ikke vil se stort. Var på Metallica på Valle Hovin da de var der sist, og slet bigtime med å se noe som helst på scenen. Sceneshowet er jo en stor del av Madonnakonserten, og 1100 spenn er ganske mye for kun å se inn i ryggene på tilskuerne foran meg. Noen som vet om trengselen er ille i GC-området? Skulle gjerne hatt med meg en liten krakk å stå på, men slikt regner jeg vel med er strengt forbudt å ta inn på området.

Tror ikke du skal bekymre deg, du kommer nok til å få med deg masse av showet der inne. Og jeg personlig synes danserne og showet til Madonna er det som er hele morroa .... jeg går nok også men gleder meg nok aller mest til U2 i Gøteborg på fredag

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 13:18   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Krakk er nok forbudt, ja.

GC er lagt opp nettopp sånn at det ikke skal bli så mye trengsel der inne. Samtidig satser nok denne dama på litt mer ekstra, øh, det er kanskje slemt å kalle det avledning?, enn Metallica.

Gå, du. Ellers angrer du nok etterpå.

Gammel 26-07-09, 13:34   #25
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg og eldste skal benke oss utenfor Valle og høre på konserten på onsdag.
Hvis det ikke regner vel og merke.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 14:28   #26
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Er det konsert på onsdag også? :forvirret:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 14:45   #27
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Solgte billettene og drar til Gøteborg for å se U2 istedet.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 16:06   #28
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Vi skal på konserten den 30. Gleder meg!

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 16:38   #29
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Konserten på onsdag er fremskyndet til tirsdagen

Gammel 26-07-09, 16:38   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det konsert på onsdag også? :forvirret:

Ja, er det ikke onsdag og torsdag da?

Eller er det jeg som er helt på jordet her nå?

Gammel 26-07-09, 16:39   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Konserten på onsdag er fremskyndet til tirsdagen

Åh, fader.

Da blir det ikke konsert på oss allikevel.

Gammel 26-07-09, 17:26   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Solgte billettene og drar til Gøteborg for å se U2 istedet.

Den scena er så kuuuul!

Enjoy!

Gammel 27-07-09, 00:07   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC: Jeg er egentlig keen på GC, men jeg er usikker på om jeg får kvittet meg med de andre. Det er grenser for betalingsvilligheten min, lixom.

Nå har vi nerdet oss gjennom setlisten. Det blir en ujevn kveld for min del, ser jeg. :not so very very fan:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 00:14   #34
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Skal dit på tirsdag. Kjøpte billettene for lenge siden sammen med noen venninner, og er litt avventende. Er ikke noe konsertmenneske og har aldri vært på Valle Hovin (det er der det er, ikke sant?). Er jeg på Spektrum en sjelden gang har jeg sitteplass, og nå er det visst bare ståplasser.

Kanskje det blir moro?
(Kjipt for de som sleit for å få billett til hovedkonserten og så får slike som meg billett til konsert et par dager før... )

Gammel 27-07-09, 00:15   #35
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja! Jeg skal på konserten!

Gammel 27-07-09, 00:17   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Scarlett, du får gi meg et pip, jeg husker faktisk ikke hvilken dag han hadde billetter til heller.

...skal ikke se bort i fra at det blir en ujevn kveld for min del også.

Gammel 27-07-09, 15:40   #37
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva kan dresskoden være på Madonnakonsert på Valle Hovin? Aldri vært på noen av delene.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 19:25   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt hva du vil, tror jeg. Om det så er transe-like-a-virgin-klær.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 20:09   #39
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer til å ha på meg korsett og flosshatt, muligens med en gjennomsiktig regnponcho utenpå. :infårmerer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 20:58   #40
Kathy
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
Kathy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oh yes, I'm going! Ingen kjempefan lenger, men dette blir liksom et "must" for å kunne sette ett kryss bak "Jeg har sett Madonna live"! Gleder meg stort, selv om jeg ser at det nok blir en ujevn kveld for min del og (ut fra spillelisten). Godt man har med seg mange venninder man kan fnise med

Kathy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.