Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skatten min er klar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-09, 10:21   #41
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skatten min er klar

Jeg irriterer meg at jeg ikke finner kodene mine.

Gammel 23-06-09, 10:24   #42
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Samme her! Forferdelig irriterende

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 10:34   #43
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Hvis du registrerer et passord og mobilnummeret ditt på Altinn, trenger du ikke kodene.

Men du må ha kodene for å få registrert, da...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 14:22   #44
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Vi ringte og sjekket igår og det da sa de at man ville få beskjed fra igår og at det kunne ta flere dager før alle hadde fått beskjed.

Ok, da er det enda et håp. Fremdeles ikke noe på Altinn for min del.

Gammel 23-06-09, 14:29   #45
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Fant kodene og skatten min er klar

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 14:31   #46
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Som beregnet - nesten en netto månedslønn utbetalt.

Deilig, jeg pleier å få restskatt. Riktignok er pengene brukt opp både en og to ganger, men likevel...

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 14:33   #47
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant kodene, og fikk logget inn. men det som er registrert der er skatten jeg hadde til gode før jeg førte på særfradrag. Jeg leverte ikke over internett heller, så jeg må kanskje bare vente å se hva jeg får.

Gammel 25-06-09, 12:23   #48
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Min er klar, og jeg er ikke veldig

Knappe 1000 kr å betale. Jeje.

Melder meg inn i klubben...

Gammel 25-06-09, 13:46   #49
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Jeg fikk brev fra kemnerkontoret i dag om at jeg må betale 152000 kr i restskatt. Jeg holdt på å falle av stolen.
Heiv meg på telefonen og snakket med dem, og da viste det seg at at lønningskontoret på jobben har glemt (!) å sende inn lønns- og trekkoppgaven min.
Jadda. Enda godt jeg slipper å betale 152000 i restskatt da.

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 13:53   #50
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Oppgjøret mitt er klart på altinn.no, men jeg har ikke fått noe i posten. Får jeg ikke penger på konto før det har kommet i posten?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 15:08   #51
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke fått noe i posten, men det har gått inn på konto.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 15:09   #52
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *TB*, her.

Jeg fikk brev fra kemnerkontoret i dag om at jeg må betale 152000 kr i restskatt. Jeg holdt på å falle av stolen.
Heiv meg på telefonen og snakket med dem, og da viste det seg at at lønningskontoret på jobben har glemt (!) å sende inn lønns- og trekkoppgaven min.
Jadda. Enda godt jeg slipper å betale 152000 i restskatt da.

Men hvordan går det ann? De opplysningen skulle jo alleredes stå på når du fikk selvangivelsen? Eller førte du lønna fra arbeidsgiver på selv? Godt du slipper å punge ut i alle fall. Kanskje ikke helt som beregnet, så jeg skjønner sjokket når du åpnet den.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 18:53   #53
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Men hvordan går det ann? De opplysningen skulle jo alleredes stå på når du fikk selvangivelsen? Eller førte du lønna fra arbeidsgiver på selv? Godt du slipper å punge ut i alle fall. Kanskje ikke helt som beregnet, så jeg skjønner sjokket når du åpnet den.

Lønna fra arbeidsgiver måtte jeg føre på selv ja. Pluss mye annet som ikke stod der. Blitt mye kluss i år, tror jeg.

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 19:35   #54
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har fått igjen skattepengene i dag.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 19:48   #55
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pengene kom i dag

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 01:51   #56
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Så bra, Mams. Da blir det kanskje litt ekstra til ferien?

Jeg er tilbake fra ferie, vi dro den 22. juni.
Det gikk nok litt ekstra i ferien ja.
Men noe går til å betale billån og en buffer er også kjekt å ha.

Sist redigert av Mams : 02-07-09 kl 00:13.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.