|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Michael Jackson er død ...
Det kan godt hende han var pedofil. Noe merkelig var det, jaffal. Men med tanke på all mishandlingen (og kanskje også overgrepene? Seksuelle overgrep er mer vold enn sex, og er den mest ydmykende formen for vold som finnes) han selv ble utstt for, så er det kanskje ikke så rart om han ble pedofil? De aller aller fleste pedofile er selv overgrepsofre.
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Hvorfor det? At et menneske dør kun 50 år gammelt er vondt og ikke minst unødvendig, men hvorfor skal man absolutt ikke prate om alle sidene ved et menneske? Jeg personlig vet ingenting om det var noe i ryktene eller ikke, men skal vi plutselig bare snakke godord om han nå som han er død? Hvorfor ikke snakke om hele mennesket?
Merkelig. Jeg visste ikke at du hadde så inngående kjennskap?
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Jepp. Jeg skjønner ikke fansene som er "overbevist" om at han ikke kan gjøre noe som helst galt all den tid de faktisk ikke kjenner ham eller har hatt noe som helst kontakt. (Jeg skjønner heller ikke de som er "overbevist" om at han var en overgriper også, av samme grunn)
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Og av samme grunn er det helt idiotisk å si at en pedofil er død - og godt er det. Vi kjenner ham ikke, vi vet ikke noe og spekulasjonene blir derfor bare meningsløse og unødvendige. Også etter hans død. Sist redigert av Skremmern : 26-06-09 kl 13:29. Årsak: Jeg skulle egentlig kvåote Blondie. :gruble: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Tja, det var vel ganske åpenbart at han hadde en pedofil legning. Men det er langt i fra alle med pedofil legning som er overgripere, så det skal man jo være litt mer forsiktig med å påstå.
|
|
|
#7 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Michael Jackson er død ...Jeg er mer lei meg for at mormoren min døde på mandag, det er trist det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Sv: Michael Jackson er død ...De siste årene har jeg syntes at mannen har vært spik, spenna gæærn, men lage musikk, det kunne han jo. En periode i hvertfall.
|
|
|
#10 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Michael Jackson er død ...Nå ruller hundretusenkronersannonsene til Platekompaniet over tv-skjermene med tilbud om t-skjorter og ørten samle-album. Førstnevnte har kommet med i det siste, var vel en 2-3 ukers leveringstid fra trykkeriet
|
|
|
#12 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Michael Jackson er død ...Han var en spesiell person med en spesielll oppvekst - men musikk kunne han lage! Jacko var musikk
|
|
|
|
#13 |
|
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
Sv: Michael Jackson er død ...R.I.P. Michael
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Michael Jackson er død ...Michael Jackson er dessverre et eksempel på hvor utrolig ødelagt man blir av en kjipt barndom og en slem pappa.
|
|
|
#15 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Michael Jackson er død ...Var stort fan av MJ i min barndom/ungdom men har ikke hørt på så mye av det som har kommet de siste 10-15 årene. Jeg faller alltid tilbake til de gode gamle låtene hans og spiller for øyebliket en av de beste platene hans: "Off the wall". Den og "Thriller" er og bli de beste platene. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Michael Jackson er død ...Selvsagt er det trist når noen dør, særlig når de ikke er "gamle og mett av dage", men utover det er han en fremmed fyr i et fremmed land for meg. :bryr meg ikke så veldig:
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Michael Jackson er død ...Men ble ikke MJ frikjent da? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Michael Jackson er død ...At mannen kunne musikk er det i hvert fall ingen tvil om! Jeg var så heldig å se ham "live" i Gøteborg 1988, det var skikkelig bra!
|
|
|
#19 |
|
This is normal!
|
Sv: Michael Jackson er død ...Egentlig burde vi skrive disse kommentarene på engelsk. Det gjør omtrent halvparten av de som har skrevet på nrk.no. Her er et godt eksempel:
Unnskyld meg altså men
|
|
![]() |
|
|