|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...
Enig. Jeg tror ikke en døyt på de ryktene. De familien ville bare tjene penger. MJ har alltid villet leve med barna, han var superglad i barn og hadde flest barn som sine venner.
![]() |
#42 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...R.I.P. Michael
![]() |
#43 |
This is normal!
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Jeg vet ikke helt hva jeg føler i forhold til denne nyheten. Musikken til MJ har fulgt meg fra jeg var liten og fram til i dag, så det er vemodig at mannen bak den geniale musikken er død.
![]() |
![]() |
#44 |
Stiv
|
Nå jah. Jeg klarer ikke helt å se for meg MJ som den totalt uskyldige part i dette, og jeg kjøper ikke at han "bare ville være snill med barna". Men på den dag som denne velger jeg å hylle ham som en av tidenes største stjerner, et musikalsk geni er borte.
![]() |
![]() |
#45 |
Epikur
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Michael Jackson er dessverre et eksempel på hvor utrolig ødelagt man blir av en kjipt barndom og en slem pappa.
![]() |
#46 |
Epikur
|
Det kan godt hende han var pedofil. Noe merkelig var det, jaffal. Men med tanke på all mishandlingen (og kanskje også overgrepene? Seksuelle overgrep er mer vold enn sex, og er den mest ydmykende formen for vold som finnes) han selv ble utstt for, så er det kanskje ikke så rart om han ble pedofil? De aller aller fleste pedofile er selv overgrepsofre.
![]() |
#47 |
ctrl+z
|
Hvorfor det? At et menneske dør kun 50 år gammelt er vondt og ikke minst unødvendig, men hvorfor skal man absolutt ikke prate om alle sidene ved et menneske? Jeg personlig vet ingenting om det var noe i ryktene eller ikke, men skal vi plutselig bare snakke godord om han nå som han er død? Hvorfor ikke snakke om hele mennesket?
Merkelig. Jeg visste ikke at du hadde så inngående kjennskap?
![]() |
#48 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Var stort fan av MJ i min barndom/ungdom men har ikke hørt på så mye av det som har kommet de siste 10-15 årene. Jeg faller alltid tilbake til de gode gamle låtene hans og spiller for øyebliket en av de beste platene hans: "Off the wall". Den og "Thriller" er og bli de beste platene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Mother of Dragons
|
Jepp. Jeg skjønner ikke fansene som er "overbevist" om at han ikke kan gjøre noe som helst galt all den tid de faktisk ikke kjenner ham eller har hatt noe som helst kontakt. (Jeg skjønner heller ikke de som er "overbevist" om at han var en overgriper også, av samme grunn)
![]() |
#50 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Selvsagt er det trist når noen dør, særlig når de ikke er "gamle og mett av dage", men utover det er han en fremmed fyr i et fremmed land for meg. :bryr meg ikke så veldig:
![]() |
#51 |
Pauset
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Men ble ikke MJ frikjent da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...At mannen kunne musikk er det i hvert fall ingen tvil om! Jeg var så heldig å se ham "live" i Gøteborg 1988, det var skikkelig bra!
![]() |
#53 |
This is normal!
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Egentlig burde vi skrive disse kommentarene på engelsk. Det gjør omtrent halvparten av de som har skrevet på nrk.no. Her er et godt eksempel:
Unnskyld meg altså men
![]() |
![]() |
#55 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Embs
![]() |
#57 |
Mother of Dragons
|
Akkurat det er jo heller en stor risikofaktor for at en person er pedofil enn at det er noe argument mot. Det kjennetegner pedofile at de har blitt sviktet av voksne, og identifiserer seg og er mer vendt mot barn.
![]() |
#58 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...(Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#59 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Michael Jackson var en stor artist, med en stor tilhengerskare og et spesielt menneske med en spesiell oppvekst. Jeg har stor stor forståelse for at mange sørger over at han er borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Passiv
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Michael Jackson lagde jo en del musikk som vil stå igjen etter ham. Han var en stor artist - selv ikke en gammel Thåströmfantast kan jo nekte på det. |
![]() |
![]() |
|
|