Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Status på facebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-09, 19:31   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Status på facebook

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

En bra en fra i går:

- gikk av fergen i dag...burde kjørt..huff for en vims

Herlig!

Gammel 16-07-09, 20:50   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Tangerine:

Jeg skriver som sagt ikke så ofte hva jeg gjør i statusfeltet, men syns det er morsomt å kunne kommentere på andre som er litt mer hverdagslige. Og funksjonen "liker dette" har jeg fått mer og mer sansen får etterhvert.

Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 23:35   #3
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja jeg oppdatere statusen med mobilen, det er så enkelt!

Men jeg er aldri på fb i beruset tilstand, just in case, så jeg ikke skriver noe jeg angrer på

Men det er mange på listen min som gjør det, og noen er teite, men andre er vittige, ei hadde skrevet i 3-4 tia på natta " jeg er ikke full, bare beautyfull"

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 23:37   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker ikke statusoppdateringer som gjør en nysgjerrig. Det liker jeg ikke i virkeligheten heller. De bør være informative eller morsomme, ikke mystiske.

"Hva er vitsen?"

Eller som mannen min hadde her om dagen midt i budrunde: "er spent!!!" Nå visste jo jeg hva det gjaldt, hvis ikke hadde jeg himlet hardt med øynene og tenkt at det var en tåpelig status.

Gammel 16-07-09, 23:47   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Åja, slike mystiske greier er irriterende. Vet ikke helt om jeg synes det fordi jeg selvfølgelig blir litt nysgjerrig (men ikke nok til å nedverdige meg til å spørre), eller om det er fordi jeg bare blir flau på vedkommendes utrolige oppmerksomhetstrang? (merk:dette gjelder ikke alle kryptiske meldinger, men jeg har ei på lista som holder på slik med alt som er og det er litt irriterende ja)

Eks:
*skal, skal ikke
*Hva skal du?
*Å nå ble jeg nysgjerrig!
*Hva lurer du på?
*Er det XXX du tenker på?
*Siiiii det da!
-23 flere kommentarer-
*Hi hi, så nysgjerrige dere er da!
-14 nye spørsmål-
*Nå har jeg bestemt meg, jeg tar en tur på Kiwi før de stenger.

Gammel 16-07-09, 23:58   #6
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gørr irriterende, som feks:
- gruer meg til i morgen
- har skjedd masse interesssant i dag
- ja, sånn kan det gå
- får håpe alt ordner seg
- skal på sykehuset i morgen

Jeg er VELDIG nyskjerrig av natur

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 00:04   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker statusoppdateringer. Selv oppdaterer jeg ganske jevnlig. Mobiloppdatering blir det kun når jeg er hjemme eller et annet sted hvor jeg kan snylte gratis på et trådløst nettverk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 00:12   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg oppdaterer mest når jeg har veldig lite å gjøre.
Litt begrenset hvor spennende det blir da, og detaljer om uspennende ting er _alt_. Det engasjerer ofte mer enn "nå skal jeg ut å handle på Rimi" er min erfaring. Noe som er viktig når man kjeder seg.

I dag: Joika har etter en liten eskursjon i nabolaget obersvert ytterst varierende innsatsvilje når det kommer til vedlikehold av hekkene vi alle er påtvunget. Førsteprisen i år går for min del til nummer 40, som tilsynelatende klipper sine med neglsaks. Presisjonen på kubefasongen er helt perfekt, i tillegg til at hekken er tett og _helt_fri for ugress.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.