Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Status på facebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-09, 20:58   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Status på facebook

I ledige stunder og når jeg kjeder meg så sitter jeg altså og leser andres status på facebook. Noen er morsomme, andre informative, noen oppdaterer mange ganger i døgnet og noen har ikke oppdatert på noen måneder. Men det som stadig vekk fascinerer meg er alle de som stadig vekk oppdaterer via mobilen. Et lite utdrag fra siste døgn hos noen av mine venner:

*Sitter hos frisøren, blitt brunette igjen!
*Kjede seg!
*
*Jeg tror vi trenger en rørlegger for å fikse krana der oppe
*Daimkake.
*Godnatt!
*Venter på Pacific blue.
*Er klar for action!
*Hatt en veldig koselig ettermiddag og kveld med *** og ***
*Gjør 1000 ting samtidig

Dette var 10 forskjellige venner som har en ting til felles, nemlig at de har så spennende liv at de må oppdatere facebook med mobilen (inegn av dem er på ferie unna maskinen). Jeg har tydeligvis enda kjedeligere liv enn dem, for jeg sitter nå bare her og skumleser uten å oppdatere i det hele tatt.

Hvor spennende liv har dere? Må dere oppdatere FB med alt dere bedriver og ikke bedriver tiden med? Også via mobil?

Og kom gjerne med siste døgns mobiloppdateringer fra deres venner! Er alle like dølle som mine?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.