|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Faren min har hovedfag og mora mi har lærerskolen og et grunnfag, så de har absolutt høyere utdannelse begge to. Søstra mi har doktorgrad og jeg har forhåpentligvis en master om ett års tid. Vi passer med andre ord godt inn i statistikken.
![]() |
#42 |
Originala
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Min far er håndverker, min mor har en cand. mag.-grad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Pappa har "folkeskolen".
![]() |
#44 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Far har teknisk fagskole, mor første avdeling juss. Men så kom unger og hun måtte hun ha flyttet for å ta resten. Og det gikk ikke. De har alltid oppfordret oss til å ta udannelse, og jeg har seks år på universitetet (master blir vel det) og søsknene mine er hhv sykepleier og lærer.
![]() |
#45 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...
Noe ala det har mine foreldre også. Jeg tror mamma tok 1 års handelskole også, så ingen av dem har høy utdannelse nei,. Min bror og jeg er begge førskolelærere.
![]() |
#46 |
Har tro på forbedring
|
Det var ikke intensjonen min å fokusere på "vellykkethet" altså - men jeg lurte bare sånn generelt jeg...
![]() |
#47 |
heimføing
|
Hos min mor er det motsatt, de eldre brødrene gikk rett ut i jobb mens lillesøster (mor mi) fikk lov å ta utdanning siden de da ikke hadde flere å forsørge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Det er ingen link mellom mine foreldres og min utdannelse.
![]() |
#49 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Begge mine foreldre har 3 års høyskoleutdanning. Mamma har i tillegg en cand.mag fra universitetet.
![]() |
![]() |
#51 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Jeg kommer fra akademikerfamilie, selv om foreldrene mine er de med lavest utdannelse i flokken. Selv har jeg bachelor + noen løse fag, og søsteren min får (forhåpentligvis) bacheloren sin dette skoleåret. Mine foreldre har aldri oppmuntret noen av oss til å studere, de har bare bedt oss om å gjøre det vi har mest lyst til.
![]() |
#52 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Moren min har folkeskolen og har tatt noen vgs fag i voksen alder, men har ikke artium. Faren min tok en Barchlor i voksen alder. Min søster og jeg har høyere utdannelse, jeg er siviløkonom og hun har en barchlor i IT. Broren min er styrmann (det er ihvertfall arvelig i vår familie, da mange av mennene har det som sin første utdannelse).
![]() |
#53 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Her er det ingen link heller. Mamma er utdannet Serviceelektroniker fra Vidergående. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Mamma har høgskoleutdaninning. Pappa har vel et fagbrev i bunn, og har tatt en del etterutdanning oppigjennom årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Min far, søster og jeg er alle høyskoleutdannet. Min mor har litt mindre utdannelse, men har fyllt på med diverse vektall de senere år.
![]() |
#56 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Jeg har i likhet med mamma fulgt mine egne interesser i valg av studier/yrkesretning.
![]() |
#57 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Mamma er utdannet frisør, men jobber som renholder i dag. Pappa er telemontør.
![]() |
#59 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Min mor har 3 års høgskole utdannelse (adjunkt) og min far 2 år på teknikken (ingeniør). Både min bror og jeg har bachelor grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Jeg passer inn i statistikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|