Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-09, 23:46   #41
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Venstre er Tja til EU.

Og Sponheimen er en bra kar. Endelig en fyr som ikke er helt mediekuet.

Gammel 02-08-09, 00:21   #42
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da blir det dessverre en stemme til FrP for meg i år, gitt

Det passer jo bra at vi bor i usa nå, all den tid jeg alltid har sagt at jeg flytter ut av landet hvis de skulle finne på å komme til makten .

Men ok, hvor mye skade kan de gjøre i regjeringsposisjon i fire år, som ikke kan reverseres? De blir jo ikke sittende mer enn en periode om de begynner å gjennomføre særlig mye av det de har på lista.... Halvparten av velgerne deres vil jo finne ut at de ikke er tjent med dem bak rattet

Jeg får bare håpe at de plutselig får en ansvarlig side, og at de innser at det er umulig å gjennomføre mye av det de har lovet. Jeg er sterkt bekymra for hvor de skal finne folk som kan ha ministerposter da, men det er vel alltids noen som plutselig står fram som Frpere hvis de belønnes med en ministerpost Det har jo andre partier klart før

Som det blir skrevet i tråden blir jo H et forsvinnende lite parti om velgerne tar avstand pga mulig FrP-samarabeid. Og Frp blir jo ikke mindre av at man ikke stemmer Høyre.... Jeg ønsker ikke at Høyre skal bli mindre.

Nei, det blir Høyre på meg, FrP eller ei

Gammel 02-08-09, 00:33   #43
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Men ok, hvor mye skade kan de gjøre i regjeringsposisjon i fire år, som ikke kan reverseres?

Ganske mye - se bare på hva som skjedde på New Zealand ... Der solgte de unna jernbane og privatiserte det som kunne privatiserte, og det gikk rett til helsikes med hele landet. Det som tok 8 år å rive ned, kommer til å ta veldig lang tid å fikse, for å ikke snakke om hvor dyrt det er å kjøpe tilbake f.eks. jernbane.

Frp med sugerør i "oljefondet" er virkelig ikke noe vi trenger.

Og "hvor mye skade kan de egentlig gjøre"-argumentet er virkelig et av de mindre lure argumentene jeg vet om ...

Gammel 02-08-09, 00:39   #44
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Ganske mye - se bare på hva som skjedde på New Zealand ... Der solgte de unna jernbane og privatiserte det som kunne privatiserte, og det gikk rett til helsikes med hele landet. Det som tok 8 år å rive ned, kommer til å ta veldig lang tid å fikse, for å ikke snakke om hvor dyrt det er å kjøpe tilbake f.eks. jernbane.

Frp med sugerør i "oljefondet" er virkelig ikke noe vi trenger.

Og "hvor mye skade kan de egentlig gjøre"-argumentet er virkelig et av de mindre lure argumentene jeg vet om ...

Helt enig. Frp er det eneste partiet som ikke ønsker å følge Handlingsregelen så de vil uten tvil kunne gjøre veldig stor skade (som det muligens ikke engang vil være mulig å rette opp igjen).

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 00:51   #45
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Helt enig. Frp er det eneste partiet som ikke ønsker å følge Handlingsregelen så de vil uten tvil kunne gjøre veldig stor skade (som det muligens ikke engang vil være mulig å rette opp igjen).

Hvis de ska styre alene, ja, men det er jo ikke det som kommer til å skje. Det er snakk om samarbeidsregjering.

FrP ved makten alene, deimot, hadde nok kunne gjort mye skade.

Forøvrig er det litt morsomt at man i Norge, stort sett over hele fjøla, snakker så varmt om Obama, og hvor bra det er at han vant valget. Ok, bedre enn Bush (skal ikke så mye til...), men politisk er han jo langt blåere enn både Høyre og Frp til sammen

Gammel 02-08-09, 00:54   #46
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig er det litt morsomt at man i Norge, stort sett over hele fjøla, snakker så varmt om Obama, og hvor bra det er at han vant valget. Ok, bedre enn Bush (skal ikke så mye til...), men politisk er han jo langt blåere enn både Høyre og Frp til sammen

Hvorfor himler du over det? Ønsker man ikke stort sett kandidaten man mener kan gjøre minst mulig skade? USA befinner seg meget langt fra vår velferdsmodell, så at man jubler over at det går i den retningen man ønsker er vel ikke dobbeltmoralsk?

Gammel 02-08-09, 00:55   #47
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis de ska styre alene, ja, men det er jo ikke det som kommer til å skje. Det er snakk om samarbeidsregjering.

FrP ved makten alene, deimot, hadde nok kunne gjort mye skade.

helt enig med deg ang Obama, utrolig morsomt når norske politikere knives om å være mest lik han, særlig når SV'ere snakker så varmt om han. Jeg er vel ikke helt enig i at han er mye blåere en FrP men han står godt til høyre for norske Høyre i alle fall.

Ang Frp og Handlingsreglen. Vel, de vil jo mest sannsynlig bli MYE større en Høyre og da kan de nok bestemme det meste.

Forresten, kan noen se for seg hvem som bli Ministre fra FrP? Utenriksminister, Utdanning og Miljø for eksempel? ***grøsser når jeg tenker på dette ....***

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 01:33   #48
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden frp har gjort dette til en kultur-valgkamp blir jeg ikke overrasket om de kommer til å forlange den posten. Det kommer til å bli vanskelig for dem å få til store forandringer på de andre feltene i en koalisjonsregjering, så de kommer til å bruke kulturen som en se-hva-vi-fikk-til. Og de vi garantert rasere kulturlivet på fire år.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 01:34   #49
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter: Kan du presisere det? Fordi jeg kan for lite om det, altså, ikke fordi jeg ikke tror jeg. Hva vil de fjerne, tror du, sånn konkret?

Gammel 02-08-09, 01:40   #50
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvorfor himler du over det? Ønsker man ikke stort sett kandidaten man mener kan gjøre minst mulig skade? USA befinner seg meget langt fra vår velferdsmodell, så at man jubler over at det går i den retningen man ønsker er vel ikke dobbeltmoralsk?

Se Lisa sitt svar. Mange fremstiller han som Frelseren, den som skal gjøre godt alt det Bush gjorde feil. Som om Bush er blå og Obama rød. Men egentlig er ikke forskjellen på dem så fryktelig stor. Og til syvende og sist er det pengene som snakker, og penger fikk Obama nok av i valgkampen .

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

helt enig med deg ang Obama, utrolig morsomt når norske politikere knives om å være mest lik han, særlig når SV'ere snakker så varmt om han. Jeg er vel ikke helt enig i at han er mye blåere en FrP men han står godt til høyre for norske Høyre i alle fall.

Ang Frp og Handlingsreglen. Vel, de vil jo mest sannsynlig bli MYE større en Høyre og da kan de nok bestemme det meste.

Forresten, kan noen se for seg hvem som bli Ministre fra FrP? Utenriksminister, Utdanning og Miljø for eksempel? ***grøsser når jeg tenker på dette ....***

Nei, jeg tror ikke FrP får bestemme det meste. De har null mulighet til å komme i posisjon uten Høyre, og må nok svelge mange kamler. Det må sikkert Høyre også, men jeg tror ikke de kommer til å være i nærheten av å være så farlige, som om de får prøve seg alene. Og jeg frykter at de en gang blir så store at det blir mulig. Så da tenker jeg at det er bedre at de får prøve seg mens de har noen andre som kan holde igjen Og kanskje det kan få en del av velgerne til å se at FrP lover atskillig mer enn de kan holde? At de ikke er julaften og bursdag på en gang, men må fordele godene på en ansvarlig måte, de også?

Jeg håper i alle fall det.

Men om jeg kan se for meg noen ministere? Nix. Ikke i det hele tatt. Men som sagt, andre partier har tryllet fram folk som fikk et plutselig medlemsskap i partiet, så da kan det jo hende at FrP også klarer det samme. Og at de da kan velge noen litt skarpere kniver, som kanskje ikke er så dypt inne i FrP-tankegangen som de klovnene som er der nå?

Igjen, det er lov til å håpe....

Men jeg håper jo at det skjer et mirakel, og at Høyre og AP kan styre sammen. Eller kanskje Høyre og Venstre

Tiden vil vise. Det er i alle fall ikke aktuelt å stemme AP, som samtidig vil være å stemme på SV og SP. Og gi Høyre enda mindre mulighet for inflytelse.

Gammel 02-08-09, 01:42   #51
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 02:42   #52
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Det er litt artig med de der FRP-kulturpolitikk-spådommene, det er litt som "alle svartingene kommer og tar over landet" - retorikk. Satt og leste nylig at kommunene Os og Tønsberg, som er FRP-styrte, har de største kultursatsingene i landet. Med store, nye kulturbygg og romslig økonomi.

Gammel 02-08-09, 04:19   #53
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyre er uaktuelt for meg siden de ikke sier at de ikke skal i regjering med frp.

Gammel 02-08-09, 09:37   #54
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se Lisa sitt svar. Mange fremstiller han som Frelseren, den som skal gjøre godt alt det Bush gjorde feil. Som om Bush er blå og Obama rød. Men egentlig er ikke forskjellen på dem så fryktelig stor. Og til syvende og sist er det pengene som snakker, og penger fikk Obama nok av i valgkampen .

At vi kaller Obama høyrevridd er noe amerikanerne sjokkeres av, fordi han er venstrevridd i amerikansk målestokk. Amerikanerne har ikke venstreside på samme måte som vi har i Europa, og jeg synes ikke det blir feil å kalle ham en left-winger i den sammenheng. (Og se hva han sier om helseforsikringer nå, jeg synes nå det er å nærme seg venstresiden.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 09:44   #55
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Satt og leste nylig at kommunene Os og Tønsberg, som er FRP-styrte, har de største kultursatsingene i landet. Med store, nye kulturbygg og romslig økonomi.

All kultur forsvinner ikke med frp, og et nytt kulturhus betyr ikke at man satser på bredde i kulturen, f.eks. For å få bredde må man også satse på det smale.
Polyanna: jeg skal gi deg et skikkelig svar senere, når jeg har tilgang på artikler osv. Og ikke surfer via ipod. Kortversjonen: de store signalinstitusjonene kommer nok ikke til å merke så stor forskjell, men de små som driver med smal kunst og er avhengig av støtte kan fort gå dukken.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 10:25   #56
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Det er klart at det sikkert vil komme endringer. Og jeg sier ikke at jeg roper et ukritisk hurra for hele FRP sitt kulturpolitiske program. Samtidig er det en del områder som utvilsomt trenger gjennomgang og evaluering. Det har vært en del flaue avsløringer de senere åra, med "velferdsorganisasjoner" og "integreringsarbeid", diverse meget lite produktive på kunstnerlønn, der byråkratene må ha aktiv assistanse fra pressen for å gjøre jobben sin. Mye bra saker kan selvfølgelig komme til å gå med i det dragsuget, men det er litt mye fanden på veggen-snakk etter mitt ringe skjønn.

Gammel 02-08-09, 14:23   #57
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Satt og leste nylig at kommunene Os og Tønsberg, som er FRP-styrte, har de største kultursatsingene i landet.

Selv om de bygger et nytt kulturhus, så betyr ikke det at de har kjempesatsing på kultur, gitt.
Os har vært kjenti åresvis for å høvle ned alt av kultur - for de kan jo bare dra til Bergen i stedet.

Gammel 02-08-09, 14:36   #58
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

"Oseberg kulturhus skulle bli Tønsbergs nye "storstue" da Oseberg hotell ble planlagt og bygget. Eiendomsselskapet bak hotellutbyggingen fikk festeavtale på kommunens flotteste tomt under forutsetning av at det skulle integreres et kulturhus i prosjektet. Dette skulle i teorien kulturaktører i Tønsberg få disponere 1/3 av året, men den delen av avtalen er i prinsippet aldri blitt realisert blant annet fordi sal og scene er for stor og derfor for dyr for mindre lokale arrangement. For lokale kulturaktører oppleves derfor et levende kulturhus foreløpig å være et "Soria Moria slott" i det fjerne.
Det ble riktig nok bygget en stor sal med en teknisk avansert scene, men prosjektet har vært kontroversielt fra
dag en. Tønsberg kommune har formelt sikret seg en bruksrett, men lokale lag og forreninger opplever at stedet er for dyrt å bruke, og ofte er sal og scene altfor stor til de arrangementene vi ønsker å tilby. Enda verre er det at lokale aktører ofte opplever å bli nedprioritert til fordel for kurs, konferanser og andre arrangementer i hotellets regi. "
Hentet herfra: http://kulturhusettonsberg.no/read_c...c-5c29d5643ca3

Kan vel si det sånn at Buchardt fikk byens fineste tomt, kulturhuset der fungerer ikke, DERFOR må det nå bygges et nytt kulturhus. Godt planlagt. Tenker Buchardt kniper seg i armen ennå for å sjekke om han drømte da han fikk byens politikere til å gå med på denne dealen.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 19:50   #59
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei.
Stemmer enten Høyre eller FP i år uansett.

Gammel 03-08-09, 19:59   #60
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nå stemmer jeg ikke høyre i utgangspunktet, men om det var slik at mitt parti syslet med tanken om å inngå regjeringssamarbeid med frp så hadde jeg funnet et annet parti, så svaret er ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.