|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"
Hva med hun som når høyden din ved hjelp av skoene og har stålkontroll på gangen?
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"Høye hæler er fint, men bare hvis brukeren kan gå på dem uten å se ut som hun har en kald en langt oppe i r***. Enkelte ser så komiske ut at man skulle tro man var på freakshow.
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Jeg måtte hatt platåsko med veldig høye hæler for å kunne se en gjennomsnittlig høy mann rett i øynene, gitt.
|
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemma
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"Jeg bruker høye hæler rett som det er, men ikke når jeg skal tråkke mye. Ikke fordi jeg ikke har teknikken inne, men for å skåne forfoten litt. Vil helst kunne løpe i mange år fremover, så jeg prioriterer hæl-bruk ganske hardt (altså, bruker det når jeg vil være VIRKELIG fin, og ikke hver dag).
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"Jeg kan fint traske rundt i Converse, joggesko, pumps, høyhælte støvletter OG vernesko. (Ikke alle samtidig, da. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"Jeg hersketeknikker med alle midler. Flørting, blafring, dryppende sarkasmer, klare kjappkjappmeldinger, søte smil, banking i bordet og klapring med hæler. Og jammen virker det. :nøgd:
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"Jeg liker å gå med heler, og bruker dem med 6-7 cm gjerne daglig på jobb. Sitter ofte mye, så da er det ikke noe problem. På shopping og annet over lengre tid, velger jeg flate sko. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
*_*
|
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"Jeg vil ha heler, men har ennå ikke funnet et par som funker. - Jo det har jeg, sånne pene, men jeg vil ha et par til hverdags også.
|
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"Jeg har fått beskjed av legen å brue høye hæler, faktisk.
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"Jeg har selvpålagt forbud mot høye hæler frem til 27. september. Det skal bli hardt. :shallow:
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"Jeg håper jeg får en jobb hvor jeg ikke går i joggesko og hettegenser hele tiden jeg. |
|
![]() |
|
|