Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra «Prater du i telefon på do?»: Låser dere døren på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 21:13   #41
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Alltid, bortsett fra når jeg er åpen for besøk i dusjen.

Samme her

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:13   #42
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Spinoff fra «Prater du i telefon på do?»: Låser dere døren på do?

Kommer litt an på humøret. Hvis jeg er i dårlig humør, låser jeg gjerne døren til badet. Men jeg låser / stenger døren aldri når jeg er alene hjemme med barna (de er riktignok under 2 år).

Sist redigert av Kiwi : 18-08-09 kl 21:23.
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:26   #43
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Aldri hjemme, men jeg har litt do - fobi når jeg er på besøk dersom de ikke har nøkkel i dodøren.

Gammel 18-08-09, 21:41   #44
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Alltid... tilogmed ofte når jeg er alene hjemme. Ingen logikk der, bare rutine.

Gammel 24-08-09, 09:22   #45
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei som regel ikke.

Av og til dog når jeg skal på do på do, for mannen pleier bare å komme inn av og til og skal ha noe på badet, og det hater jeg.

Av og til sitter jeg også på do med noen på fanget, og jeg har flere ganger ammet mens jeg sitter på do. Juhu!

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 10:52   #46
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Borte gjør jeg det, men her hjemme bare når vi har gjester.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 10:57   #47
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Safran sa det så greit.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 11:13   #48
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier ikke å låse på badet, der har vi ikke engang nøkkel.. På toalettet låser jeg dersom vi har besøk. Det ser ut til at vi må få oss nøkkel til badet også, LilleVenn har så mye besøk og de er jo overalt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 12:03   #49
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lukker ikke engang døren alltid når vi har gjester :åpen:

Gammel 24-08-09, 12:24   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Notererer at jeg må drikke meg litt opp før jeg evt. skal besøk LilleBulla.

:edruprippen og vulgærfull:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 13:36   #51
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Notererer at jeg må drikke meg litt opp før jeg evt. skal besøk LilleBulla.

:edruprippen og vulgærfull:

Hjertelig velkommen skal du være både til vulgaritetsdrikking og tissetitting

Gammel 24-08-09, 13:43   #52
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Når dere er alene hjemme? Nei
Når dere er flere hjemme? Nei
Når dere dusjer? Nei

Unntaket er om vi eller guttene har besøk, da låser jeg selvsagt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 13:48   #53
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Når jeg er helt alene hjemme : Nei
Om jeg er alene med ungene: Nei
Om hele familien er hjemme: Av og til om jeg ønsker fred og ro. Av en eller annen grunn kommer storebror inn når jeg er på do, men aldri når mannen er der.
Om vi har gjester: Som regel.

Borte: Alltid

Gammel 24-08-09, 13:48   #54
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Nøkkel har vi kun i døra når gjester er på besøk, men ofte dropper vi det da også. Kunne ikke falt meg inn å låse døra når bare familien er på plass. Her kan jeg glatt pusse tennene mens Mannen dusjer og Poden sitter på do (eller en annen kombinasjon av det der...).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 13:48   #55
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alltid.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 13:50   #56
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Her kan jeg glatt pusse tennene mens Mannen dusjer og Poden sitter på do (eller en annen kombinasjon av det der...).

Da har dere minst tre ganger så stort bad som vi. (Uten at det var så veldig relevant i denne tråden, altså.)

Gammel 24-08-09, 20:20   #57
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Uten å vite hvor stort bad dere har skilpadda , tror jeg skyttekombinasjonen går akurat .

Forøvrig låser jeg aldri , Vi har bad og separat toalett . Og alle nøklene ligger tryggt oppå bokhylla slik at fireåringen ikke skal låse . "dårlig erfaring"

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 20:46   #58
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Nei, alle nøkler er gjemt bort.

Samme her! Gjemt så godt bort at nå finner ikke vi voksne de heller

Gammel 24-08-09, 20:49   #59
Rory
Aktiv

Medlem siden: Jul 2009
Rory er litt kul
Standard

Jeg låser ikke på do.
Men på badet "låser" jeg... det er med hasp/krok... og mest for å holde døra igjen
Bor ikke i ett helt nytt hus, så baderomsdøra, den går det faktisk ikke ann å lukke igjen uten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.