|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff fra «Prater du i telefon på do?»: Låser dere døren på do?Når dere er alene hjemme?
![]() |
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Niks, ikke når jeg er alene hjemme. Ytterdøren er låst, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Nei, ikke hjemme hos meg selv nei. Nja, med mindre jeg vil ha fred og fordragelighet, men låsing av dører beskytter ikke mot mas og kjas og banking på døren likevel.
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Vi har ikke lås på badedøra hjemme. Vi har nøkkel, men døra kan bare låses fra utsiden av en eller annen merkelig grunn.
![]() |
#6 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Av og til. Alltid hvis vi har besøk. Aldri når jeg dusjer, iom at do og dusj er på forskjellige rom
![]() |
#8 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Er jeg alene hjemme, nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Nei.. eller viss vi har gjester gjør jeg selvsagt det.
![]() |
![]() |
#11 |
frakoblet
|
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Her låses som regel aldri døren til dusj eller do med mindre vi har besøk. Eller jeg har mensen. Eller vil være helt sikker på at jeg får bæsje i fred.
![]() |
#12 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Nei.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Ikke når jeg er alene hjemme, ellers låser jeg. |
![]() |
![]() |
#14 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?
Jeg gjør som Safran!
![]() |
#16 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Borte alltid. Hjemme aldri. Vi har bare nøkkellås på toalett og bad, og har fjernet nøkkelen. Det er egentlig ganske idiotisk, siden jeg hater å gå på toalett hos andre når døra ikke kan låses.
![]() |
#17 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Ikke hjemme, nei. Der har jeg kontroll på hvem som er på do eller vil på do. og folk som er på besøk vet om jeg er på do. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Bare når vi har gjester.
![]() |
#19 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Nei låser ikke døra på badet når vi er hjemme. Men har vi besøk så blir nøkelen hentet frem og det låses
![]() |
#20 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra prater du i telefon på do?: Låser dere døren på do?Jeg låser alltid når jeg går på do enten jeg er alene hjemme eller ikke. Det er nok blitt en refleks.
![]() |
|
|