|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?Miljø |
|
|
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?Dyrevelferd, det må snart gå opp for folk at når maten blir billigere er det dyra som betaler prisen!!!
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?
|
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#7 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?Klima og miljø (herunder også offentlig transport)
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?Vanskelig å velge tre på topp, men det er vel noe slikt: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?Jeg synes det er viktig å få fjernet formueskatt og arveavgift, ikke fordi de såkalt rike skal få vasse i penger, men fordi dette er avgifter som i stor grad rammer de med små og mellomstore bedrifter, og dermed må ta penger ut av bedriften
|
|
|
#10 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?Skole |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?Utdanning og herunder en styrking av skolens faglighet og lærernes kompetanse, videre et sterkere forkus på forebyggende arbeid og tilrettelegging for individet. |
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?Styrke skole og undervisning.
|
|
|
|
#13 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?Miljø
|
|
|
#14 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?1) Bedre vilkår (lavere skatter, mindre papirmølle og lavere avgifter) for bedrifter og deres eiere. Fordi det er der lønningene kommer fra, hvis ikke alle skal leve av oljepenger. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Sv: Hva er dine tre hjertesaker?1. skole og utdanning. Jeg ønsker meg heldagsskole, økte lærerressurser slik at man kan drive bedre tilpasset undervisning for alle elever. Og jeg ønsker meg skolemåltid fordi jeg tror at det blir bedre skole av å ha godt ernerte barn. Jeg foretrekker et godt tilbud innenfor det offentlige skoleverket og synes dette skal prioriteres fremfor å godkjenne friskoler.
|
|
|
#16 |
|
Metallica!!
|
Dette, samt følgende:
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Her er et godt eksempel på hvorfor man bør være så konkret som mulig hvis det skal poengtere partipolitiske skillelinjer. Dette er jeg selvsagt helt enig i. Men så ...
Mener du virkelig det?
|
![]() |
|
|