Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Misteri på homsebar

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 22:34   #41
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Misteri på homsebar

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg bare reagerte på den litt fordomsfulle ytringen om at det var innmari mye rart blant homser.

Det ER innmari mye rart på homobar.

:gjennomført fordomsfull:

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 22:36   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Det ER innmari mye rart på homobar.

:gjennomført fordomsfull:

Tja, bortsett fra de stedene med mørke rom er det vel ikke så mye rart? Det er riktignok lenge siden jeg var en ung clubber som ofte hang på Castro. Men jeg nekter å tro at det er prosentvis flere rare homser enn raringer ellers i befolkningen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 22:45   #43
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Skal vi på London så må jeg stille med homofil kompis - be warned - han prater på både inn og utpust.

Går det an å dele litt på han homsevennen? :vilhahomsevenn:

Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 22:52   #44
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Eyyyy. Pass deg, jeg har bestemt at han er MIN sjelefrende. :snakker også på inn og utpust:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 23:02   #45
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Tja, bortsett fra de stedene med mørke rom er det vel ikke så mye rart? Det er riktignok lenge siden jeg var en ung clubber som ofte hang på Castro. Men jeg nekter å tro at det er prosentvis flere rare homser enn raringer ellers i befolkningen.

Jeg er overbevist om at mange homser synes det er deilig befriende å leve ut skrullesiden når de endelig har muligheten til det. Jeg har mange homsevenner, og de aller fleste (kanskje tilogmed med bare ett unntak) er ganske outrerte i sin væremåte.

Jeg har forøvrig nogenlunde samme inntrykk som Bobbelur fra homsebar. Jeg var så uheldig å skumpe borti øllen til en som sto i tett passiar ved baren på Castro, og selv om jeg prøvde meg på den sedvanlige oida, ups ynnsjyll var det null tilgivelse å spore i blikket til vedkommende. Uvant, gitt.

Gammel 02-09-09, 11:29   #46
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Eyyyy. Pass deg, jeg har bestemt at han er MIN sjelefrende. :snakker også på inn og utpust:

Homsevenn er nok til flere han. Jeg lover.

Han var forøvrig forlover da jeg giftet meg en gang i tiden. Og jeg giftet meg i kirke. I en menighet med en svovel-homohater-prest og en gladkristen en. Da jeg skulle bestille prest var det dermed et poeng å unngå svovelmannen. Så følgende samtale fant sted per telefon:

SF: Jeg lurte på hva slags holdninger prestene her har til homofile?
Kirken: Det er ikke et homofilt bryllup?
SF: Neida. :følte ikke for å forklare mer:
Kirken: Hvorfor lurer du på det da?
SF: Fordi en av forloverne er homofil og jeg ønsker ikke å bruke en prest som har problemer med homofile.
Kirken: Hvem sin forlover er det som er homofil da?
SF: ???
SF: Det er min.
Kirken: Så bruden har en lesbisk forlover? : prøver å høres moderne ut, sliter med dette:
SF: Nei. Han er homofil. Det er en mann.
Kirken: Så bruden har en homofil mannlig forlover? /:dannet skingrestemme:
SF: Ja. :tålmodig:
Kirken: Jammen det blir jo sånn cirka riktig det da.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:40   #47
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Homsevenn er nok til flere han. Jeg lover.

Han var forøvrig forlover da jeg giftet meg en gang i tiden. Og jeg giftet meg i kirke. I en menighet med en svovel-homohater-prest og en gladkristen en. Da jeg skulle bestille prest var det dermed et poeng å unngå svovelmannen. Så følgende samtale fant sted per telefon:

SF: Jeg lurte på hva slags holdninger prestene her har til homofile?
Kirken: Det er ikke et homofilt bryllup?
SF: Neida. :følte ikke for å forklare mer:
Kirken: Hvorfor lurer du på det da?
SF: Fordi en av forloverne er homofil og jeg ønsker ikke å bruke en prest som har problemer med homofile.
Kirken: Hvem sin forlover er det som er homofil da?
SF: ???
SF: Det er min.
Kirken: Så bruden har en lesbisk forlover? : prøver å høres moderne ut, sliter med dette:
SF: Nei. Han er homofil. Det er en mann.
Kirken: Så bruden har en homofil mannlig forlover? /:dannet skingrestemme:
SF: Ja. :tålmodig:
Kirken: Jammen det blir jo sånn cirka riktig det da.

Jeg har også noen homsevenner. Jeg prøver å være politisk korrekt i min omtale av enkelte andre homofile som har en litt "spesiell klesstil". Men mine homsevenner er ikke like politisk korrekte i sine uttalelser, for å si det sånn.

Gammel 02-09-09, 12:06   #48
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg har også noen homsevenner. Jeg prøver å være politisk korrekt i min omtale av enkelte andre homofile som har en litt "spesiell klesstil". Men mine homsevenner er ikke like politisk korrekte i sine uttalelser, for å si det sånn.

Næh. Skrulle er omtrent som neger. Det er lov å si hvis man er homofil selv. Eller eventuelt afrikansk-norsk.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 13:35   #49
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Castro..
Det var tider det, morsomste utestedet i Oslo ever!
Bartendere med bare rumper og englevinger på ryggen... Genial stemning og fantastisk musikk!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 13:50   #50
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til savner jeg de glade clubbingdagene. :mimrer: *løper og laster ned litt god gammel drum n' bass*.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 21:12   #51
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gjør man ikke alltid det?

Jeg gjør iallefall det. *Har andre ting å gjøre enn å stå i dokø*

Gammel 03-09-09, 13:20   #52
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Aaaah - jeg har ennå til gode å være på homsebar, men jeg har noen gode homsevenner - jeg har sågar delt dobbeltseng med en av dem .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.