Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Misteri på homsebar

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-09, 11:41   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Misteri på homsebar

Var innom hovedstaden i helgen for et besøk. Når vi passerte Drammen så måtte jeg tisse, men køen stod bom. I en sneglefart frammover kom vi nå endelig til Oslo. Nøden som jeg er så hopper jeg ut av bilen og stikker innom nærmeste kafe, mens han som kjørte parkerte bilen. Kafeen var stengt så jeg tok nærmest bar. Ned en trapp og til min store forundring bare mannfolk så langt øyet kunne se. Ringer og sier ifra til de andre at jeg er på London pub.........Need I say more. Det kom til og med en mann inn på jentedoen.

Jaja, de tenkte vel bare at det var en turist som hadde forvirret seg.

Gammel 31-08-09, 12:34   #2
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Misteri på homsebar

Pussig bar om det bare var mannfolk der. Sikker på at det ikke var en fotballpub?

De fleste homseklubbene jeg har vanket på har alltid hatt en hard kjerne "faghags" der. Min erfaring fra "gaybars" er ganske utstrakt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:35   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

London er IKKE en fotballpub nei.

Men hvordan i alle dager klarte du å komme deg helt dit uten å finne et sted å gå på do?

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:36   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

homseklubbene er helt klart klubbene med best dansemusikk og høyeste drinkfaktor. Kjempemessig spør du meg...*homsevenninne*

Gammel 31-08-09, 12:41   #5
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

homseklubbene er helt klart klubbene med best dansemusikk og høyeste drinkfaktor. Kjempemessig spør du meg...*homsevenninne*

Enig, så enig! gså homsevenninne:

Tipper nok at du ble mer satt ut enn de homsene, Misteri!

Gammel 31-08-09, 12:55   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

London er et utrivelig høl, men det er nok ikke så sjelden med faghags der at de lot seg skremme. =)

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:56   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Faghag? Den var ny for meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:09   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå så jeg at dere kom med bil ja. Da kan man jo ende på London først. Jeg leste at dere kom med tog jeg. :kanikkelese:

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:33   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Faghags?
please translate

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:48   #10
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Googler du begrepet finner du mange tolkninger.

Min tolkning er ganske enkelt jenter med mange mannlige homofile venner. Eller som foretrekker deres selskap.

Begge ordene Fag og Hag er jo i utgangspunktet negativt, men i mange homofile kretser har det blitt snudd litt på hodet.

Gammel 31-08-09, 13:49   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha. :føler meg opplyst:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:51   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

aC - det er en sånn som meg.
Det er på homsebar man kan få de legendariske komplimentene - de man husker.
Som han med lekebutikkparykken og lebestift som sto og holdt i håret mitt og gråt fordi jeg var så heldig som var kvinne på ekte.

Og lykken hans da jeg sa at han var utrolig flott med de fargene han hadde på seg.

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:56   #13
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

aC - det er en sånn som meg.
Det er på homsebar man kan få de legendariske komplimentene - de man husker.
Som han med lekebutikkparykken og lebestift som sto og holdt i håret mitt og gråt fordi jeg var så heldig som var kvinne på ekte.

Og lykken hans da jeg sa at han var utrolig flott med de fargene han hadde på seg.

Nå begynner jeg å bli redd. Paralellene er vel mange. Vi burde hatt en helaften og fått trent latterynkene.

Londontur?

Gammel 31-08-09, 13:57   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Nå begynner jeg å bli redd. Paralellene er vel mange. Vi burde hatt en helaften og fått trent latterynkene.

Londontur?

Skal vi på London så må jeg stille med homofil kompis - be warned - han prater på både inn og utpust.

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 14:12   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

London er IKKE en fotballpub nei.

Men hvordan i alle dager klarte du å komme deg helt dit uten å finne et sted å gå på do?

Ja du så jo at jeg ikke tok toget. Det er noe bare en jeg kjenner som klarer, altså meg. Av absolott ALLE steder i Oslo hvor jeg måtte finne på å tisse, så var det da altså en homsebar.

Men dere kan tro jeg ble beglodd ja. Har alldri noen sinne fått så mange blikk på en gang.

Gammel 31-08-09, 14:14   #16
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Skal vi på London så må jeg stille med homofil kompis - be warned - han prater på både inn og utpust.

Jeg blir gjerne med. Søstra mi har vært der en hel kveld. Uforglemmelig kveld var hennes ord.

Gammel 31-08-09, 14:17   #17
Maz
Pauset

Standard

En sjelefrende

Gammel 31-08-09, 17:36   #18
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Men hvis det var en homsebar hvorfor kom det en inn på jentedoen da? Det måtte da være mer...interessant... på guttedoen? :gudsordfra landet prøver å forstå den moderne verden:

Gammel 31-08-09, 17:44   #19
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men hvis det var en homsebar hvorfor kom det en inn på jentedoen da? Det måtte da være mer...interessant... på guttedoen? :gudsordfra landet prøver å forstå den moderne verden:

Mindre kø antar jeg.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 17:46   #20
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Homser er de beste venninnene.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.