|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Det er ikke verd pengene så jeg sa opp abonnementet i vår. Jeg synes ikke det er verd pengene fordi artiklene er ikke grundige og testene kommer for sent. Jeg finner ingenting i "Foreldre og barn" jeg ikke kan finne andre steder. Bladet er nok mest aktuelt for dem som har barn opp til 4 år.
![]() |
#42 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg fikk det i posten her om dagen men nå har jeg sagt det opp. Det ligger enda i plasten sin, det tar med flere uker å få åpnet det!
![]() |
#43 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg har abonnert siden storesøster var liten, mest av (u)vane de siste årene kjenner jeg men nå er det nok. Regningen som kom nå for neste år var pålydende 969 kr. Men reklamen sier at man kan få 11 nr for 399 kr, og da er et par Viking Thermo Ultra, verdi 399 kr, med i prisen. Snakk om å tyne gamle abonnenter for penger slik at de kan subsidiere nye. *Sender oppsigelsen umiddelbart*
![]() |
|
|