Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Er du fornøyd etter å ha vært hos frisøren?
Bestandig fornøyd. 27 21,26%
Må bli vant til klippen. 30 23,62%
Ofte litt skeptisk. 42 33,07%
Sjelden fornøyd. 26 20,47%
Er aldri hos frisøren. 1 0,79%
Dustepoll osv. 1 0,79%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-09, 17:15   #41
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Når jeg er hos min Magiske Frisør er jeg alltid strålende fornøyd. Ellers - not so much.

:har samme frisør:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 17:21   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener selv at jeg lider av frisørkommunikasjonssvikt. Jeg klarer visstnok aldri å formidle til frisøren hvordan jeg vil ha håret mitt. Det ser ut til at jeg er dømt til å se ut som en gammel tante på håret. Jeg prøver å si noe sånt som: "jeg vet at jeg ikke ser så fresh ut, men jeg ønsker å være freshere på håret enn både klærne og kroppen tilsier. Vær så snill å gjør meg litt stilig." Tantete blir jeg allikevel.

Gammel 06-09-09, 17:27   #43
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns egentlig det største problemet med frisører i Oslo er at de bytter jobb hele tiden, og hvis man er så uheldig å ikke ha time i jobbskiftet, så får man ikke med seg hvor de drar...

Nå har jeg frisør på Majorstuen, bor i Nittedal og jobber på Gardemoen, så det er ikke akkurat i nabolaget.

Gammel 06-09-09, 17:31   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Nå har jeg frisør på Majorstuen, bor i Nittedal og jobber på Gardemoen, så det er ikke akkurat i nabolaget.

Når får du mulighet til å gå til frisøren da? Er det en lørdagssyssel?

Jeg synes det er veldig vanskelig å finne tid til frisørbesøk.

Gammel 06-09-09, 19:14   #45
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Etter jeg byttet frisør for snart ett år siden er jeg stort sett fornøyd når jeg har vært der

Gammel 06-09-09, 20:42   #46
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Når får du mulighet til å gå til frisøren da? Er det en lørdagssyssel?

Det er helt klart en lørdagsgreie, og derfor til tider vanskelig å planlegge.

Gammel 06-09-09, 20:58   #47
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Stort sett fornøyd, heldigvis.

Jeg kan huske at jeg var skikkelig misfornøyd en gang.
En gang på slutten av 80-tallet, jeg var ca 13 år, skulle jeg få permanent. Det var "belønning" etter ei uke med utredninger på skykehus. Masse fæle undersøkelser, narkose osv.

Jeg hadde langt stritt hår og tenkte at jeg skulle få litt bølger i håret. Jeg skjønte ikke tegninga da dama begynte å klippe opp håret, og da jeg var ferdig kunne jeg ha grått! Det gjorde jeg forresten da jeg kom heim.
Jeg ligna aldri så lite på min bestemor!! Ganske korte krøller ved ørene og på toppen, og skikkelig hockey-krøllesveis bak. Jeg var så sjenert at jeg ikke turte si at jeg var misfornnøyd heller.
En sønn av mamma og pappas venner kikka sjokkert på meg da jeg møtte han noen dager etterpå. *mina!!! Har du på deg parykk???"

Gammel 06-09-09, 20:58   #48
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også lært meg noen regler for håret mitt; ikke for mye oppklipping, ALDRI skjære blant annet. Nå har jeg en frisør jeg liker veldig godt, og - som Mim gjør med sin - som jeg legger fremtidsplaner for håret mitt med.

Jeg er spesielt fornøyd med at hun/vi nå har oppdaget at ved å presofte håret før farging oppnår at fargen sitter bedre, og at jeg ikke trenger å farge så ofte (tips til andre med noen få, grå hår).

Jeg mener selv at jeg lider av frisørkommunikasjonssvikt. Jeg klarer visstnok aldri å formidle til frisøren hvordan jeg vil ha håret mitt. Det ser ut til at jeg er dømt til å se ut som en gammel tante på håret. Jeg prøver å si noe sånt som: "jeg vet at jeg ikke ser så fresh ut, men jeg ønsker å være freshere på håret enn både klærne og kroppen tilsier. Vær så snill å gjør meg litt stilig." Tantete blir jeg allikevel.

Du ble veldig stilig sist, så da synes jeg du skal holde fast ved den frisøren du var hos da!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:17   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Du ble veldig stilig sist, så da synes jeg du skal holde fast ved den frisøren du var hos da!

Du så meg da jeg kom rett fra frisøren. Jeg har ikke klart å bli like stilig i etterkant, for å si det sånn.

Gammel 17-09-09, 20:37   #50
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg stusser mitt lange hår og fjerner de grå, så jeg må vel si at jeg alltid er fornøyd.
:liker håret mitt:

Gammel 17-09-09, 20:38   #51
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stemte bestandig fornøyd jeg... det er fordi jeg har en enormt dyktig frisør som hører etter når jeg sier hvordan jeg vil ha ting, og hun kjenner meg.
Har til nå bare opplevd EN gang å være litt skeptisk når jeg gikk ut døren der, og det var sist da hun skulle stripe meg lys.. og jeg syntes det ble litt i overkant mye.. men hun sverget på at jeg etter ett par dager ville bli vant til det.. og rett hadde hun i det

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 00:12   #52
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir storsett aldri førnøyd etter frisørbesøk.
Jeg har et hår som er vanskelig å klippe pent i fasong tydeligvis.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 09:05   #53
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke så ofte hos frisøren.
Men det hender at jeg er misfornøyd. Klipper for mye selv om jeg sier at jeg ikke vil at hun skal klippe så mye.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 10:18   #54
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Er ofte litt skeptisk når jeg forlater frisøren. Men det er verdt det hvis de har klart å klippe meg slik at håret mitt ser bra ut når jeg vasker det selv. Har typisk nordisk hår og det ser fort tynt og u-volumninøst ut.... Vil gjerne ha en frisør som kan klippe det tykt....

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:48   #55
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg har endelig funnet min frisør . Prisen er grei, og jeg er knallfornøyd med resultatet de fire gangene jeg har vært der. Det eneste jeg har å "utsette" på behandlingen er at hun holder på med 2-3 kunder samtidig, slik at en vanlig klipp kan ta opptil 1 time. Jeg må altså beregne god tid når jeg er der...

Jeg har veldig glatt hår som lett sklir unna - i tillegg til et par morsomme verver. Håret mitt må gjerne "skjæres".

Gammel 21-09-09, 14:04   #56
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hmm.. fant ikke noe alternativ som passet helt. Noen ganger er jeg strålende fornøyd, andre ganger er jeg absolutt ikke fornøyd.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 15:39   #57
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg sliter med håret mitt, og kan derfor ofte være skeptisk etter frisørbesøk. Jeg har alltid litt håp om at nettopp denne frisøren skal kunne gjøre underverker med håret mitt, men har ikke funnet den perfekte match ennå.
Jeg har tynt, stritt hår og synes selv jeg har en lite flatterende hodefasong. Dette kolliderer også litt med det faktum at jeg ikke liker å bruke så mye tid på styling. Aller helst ville jeg hatt en wash_and_go-frisyre som alltid så like fin ut.
Kravstor, jeg?

Gammel 21-09-09, 15:50   #58
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nope. I dag blei jeg ikke fornøyd. Alt for dyrt for lite igjen spør du meg. Fikk stuss og hårfarge (farge i ettervekst+minicolor i resten) til 1700 kr! Hos Lærling! Det er hårreisende mye penger. Ikke ble jeg fornøyd med luggen heller. Har vært kunde hos den salongen i flere år nå og sjelden vært misfornøyd. Nå er jeg det. Sur.

Skal ikke lærlingene ha en frisør som følger de opp? I dag var det nemlig ingen frisører tilstede.

Gammel 21-09-09, 16:06   #59
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sånn har jeg også det.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:31   #60
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ja, alltid fornøyd - har en fast frisør som jeg har fulgt etter når hun har byttet jobb.

Hun er den aller beste, og jeg fikk såå utrolig flott behandling da jeg var hos henne før begravelsen til mamman min nå nettopp. Hun stripet håret, klippet det, masserte inn silkeolje i ansiktet mitt, masserte inn silkeskrubb på hendene mine, farget brynene mine, nappet dem osv... og da jeg skulle gå derfra (etter å ha betalt ganske lite i forhold til mengde arbeid) fikk jeg en nydelig bukett med langstilkede hvite roser av henne - som trøst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.