|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Er du fornøyd etter å ha vært hos frisøren? | |||
Bestandig fornøyd. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 21,26% |
Må bli vant til klippen. |
30 | 23,62% |
Ofte litt skeptisk. |
42 | 33,07% |
Sjelden fornøyd. |
26 | 20,47% |
Er aldri hos frisøren. |
1 | 0,79% |
Dustepoll osv. |
1 | 0,79% |
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg var hos frisøren i dag, og siden dette ble bråbestemt var det ikke mulig å få time hos noen av de frisørene jeg har brukt tidligere. Så det ble en kjent salong, men ukjent menneske. Og jeg skulle egentlig ikke gjøre så mye, bare stusse og klippe opp bobben min slik at den ble litt freshere.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er sjelden superfornøyd, men det er mer håret enn frisørens skyld. Jeg har ikke noe fint hår rett og slett.
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Sist var jeg ikke fornøyd da jeg tok etterveksten. Man skal ta en cm fra hodebunnen, men jeg syns det var like mørkt da jeg gikk. Ja jeg burde klaget, men har ikke hatt ork i det siste.
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?
Men alt hår kan vel bli fint, bare man får den rette klippen?
![]() |
#5 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er stort sett alltid fornøyd. Har vært ordentlig misfornøyd bare et par ganger, men det er veldig lenge siden, så jeg har fortrengt det etter beste evne.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Med 8 på siden og 12 oppå så er det temmelig vanskelig å bomme.
![]() |
#8 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Må stort sett venne meg til frisyren, men sånn er det vel når man bare klippes en gang hver jubelår.
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
Tja, hvis det blir stylet i tillegg kanskje. Men jeg vet jo at så fort jeg vasker det, grer det eller sover så ramler det sammen og blir like kjedelig som vanlig.
![]() |
#11 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Ehh, nei. Ikke alltid fornøyd, men det er lenge siden jeg har vært skikkelig misfornøyd. Det har vel skjedd to ganger, den ene gangen total bom på farge som ble verre og verre jo mer det ble forsøkt rettet opp. Den andre gang en klipp som ikke så ut, skikkelig skjevt, hakkete osv og da måtte jeg bare stoppe henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg kan ikke huske at jeg har blitt ordentlig misfornøyd, i hvert fall ikke i voksen alder, men jeg synes ofte det er vanskelig å få dem til å klippe det så kort som jeg vil ha det. Av og til virker det som om de ser på gulvet i stedet for på hodet mitt for å bedømme om de har tatt nok, liksom. (Ja, jeg har masse hår.)
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
Sånn.
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er aldri fornøyd med sveisen, eller stylingen, for frisøren min og jeg har ulikt syn på hva som er kult og fint lissom. Men hun er fantastisk til å klippe håret mitt, og jeg vet at hun klipper så bra at jeg uten vansker får det som jeg vil ha det i lang tid fremover. Og det er mye viktigere.
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er sjelden fornøyd hos frisøren. Det ligger nok mer i autisttendensene i meg som ikke liker forandring på håret. Frisøren min er flink, sånn egentlig.
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg må helst ha gått til samme frisøren flere ganger før vi er helt samstemte om hvrdan jeg vi ha håret og hvilken farge jeg vil ha. Første gangen er ofte ikke så veldig bra og jeg går ut og er ganske skeptisk.
![]() |
#17 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Sjeldent fornøyd. Så jeg er fortsatt på jakt etter frisøren som passer meg.
![]() |
#18 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg har nesten bestandig hatt langt hår og har aldri vært fast hos frisøren. Men de gangene jeg har klippet opp håret i en frisyre eller i skulderlengde har jeg alltid med et bilde av hvordan jeg vil ha det. Og har vært fornøyd.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?Jeg er alltid fornøyd, nå. Vet stort sett hva jeg liker og kler, etter mange år med nesten like mange ulike frisyrer. Har hatt alt fra den kortkorte sveisen til Sitron, til superlangt hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|