Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Er du fornøyd etter å ha vært hos frisøren?
Bestandig fornøyd. 27 21,26%
Må bli vant til klippen. 30 23,62%
Ofte litt skeptisk. 42 33,07%
Sjelden fornøyd. 26 20,47%
Er aldri hos frisøren. 1 0,79%
Dustepoll osv. 1 0,79%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 21:10   #1
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?

Jeg var hos frisøren i dag, og siden dette ble bråbestemt var det ikke mulig å få time hos noen av de frisørene jeg har brukt tidligere. Så det ble en kjent salong, men ukjent menneske. Og jeg skulle egentlig ikke gjøre så mye, bare stusse og klippe opp bobben min slik at den ble litt freshere.

Og hun gjorde altså så masse rart, f.eks stæsje opp håret før hun var ferdig å klippe. Greit nok å gjøre det om hun har slettet det for da er det lettere å se, men hun gjorde sitt beste for å få frem krøllene for deretter å gre de ut for å få sjekket lengden... Jeg så vel litt sånn her ut men hun holdte på, og jeg sa to ganger at det kanskje var best å slette det for å få lengdene rett... Men det nådde ikke inn, for jeg hadde asså såååå fine krøller og de måtte bestemme :blablabla:

Det ser greit ut, men jeg er bekymret for hvordan det vil være om jeg glatter det ut...

Så hvordan er det med dere? Fornøyd umiddelbart eller litt skeptisk?

Gammel 05-09-09, 21:11   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du bestandig fornøyd etter å ha vært hos frisøren?

Jeg er sjelden superfornøyd, men det er mer håret enn frisørens skyld. Jeg har ikke noe fint hår rett og slett.

Det var vel ikke helt det du spurte om.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:12   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sist var jeg ikke fornøyd da jeg tok etterveksten. Man skal ta en cm fra hodebunnen, men jeg syns det var like mørkt da jeg gikk. Ja jeg burde klaget, men har ikke hatt ork i det siste.

En annen gang brant de opp håret mitt med permanent.

Gammel 05-09-09, 21:13   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er sjelden superfornøyd, men det er mer håret enn frisørens skyld. Jeg har ikke noe fint hår rett og slett.

Det var vel ikke helt det du spurte om.

Men alt hår kan vel bli fint, bare man får den rette klippen?

Gammel 05-09-09, 21:17   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er stort sett alltid fornøyd. Har vært ordentlig misfornøyd bare et par ganger, men det er veldig lenge siden, så jeg har fortrengt det etter beste evne.

Gammel 05-09-09, 21:18   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med 8 på siden og 12 oppå så er det temmelig vanskelig å bomme.

Gammel 05-09-09, 21:20   #7
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Enten er jeg veldig blond, eller veldig trøtt.

Gammel 05-09-09, 21:20   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Må stort sett venne meg til frisyren, men sånn er det vel når man bare klippes en gang hver jubelår.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:22   #9
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Har du så lite hår?

Gammel 05-09-09, 21:23   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Men alt hår kan vel bli fint, bare man får den rette klippen?

Tja, hvis det blir stylet i tillegg kanskje. Men jeg vet jo at så fort jeg vasker det, grer det eller sover så ramler det sammen og blir like kjedelig som vanlig.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:24   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ehh, nei. Ikke alltid fornøyd, men det er lenge siden jeg har vært skikkelig misfornøyd. Det har vel skjedd to ganger, den ene gangen total bom på farge som ble verre og verre jo mer det ble forsøkt rettet opp. Den andre gang en klipp som ikke så ut, skikkelig skjevt, hakkete osv og da måtte jeg bare stoppe henne.

Ellers synes jeg stort sett det er greit, men den stylingen skjønner jeg virkelig ikke noe av, og undrer meg over hva de tenker på når de sender meg ut derfra. De ser jo hvilken stil jeg har når jeg kommer inn, liksom.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:25   #12
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke huske at jeg har blitt ordentlig misfornøyd, i hvert fall ikke i voksen alder, men jeg synes ofte det er vanskelig å få dem til å klippe det så kort som jeg vil ha det. Av og til virker det som om de ser på gulvet i stedet for på hodet mitt for å bedømme om de har tatt nok, liksom. (Ja, jeg har masse hår.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:27   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Enten er jeg veldig blond, eller veldig trøtt.

Sånn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hår.JPG (12,1 KB, 134 visninger)
Gammel 05-09-09, 21:27   #14
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er aldri fornøyd med sveisen, eller stylingen, for frisøren min og jeg har ulikt syn på hva som er kult og fint lissom. Men hun er fantastisk til å klippe håret mitt, og jeg vet at hun klipper så bra at jeg uten vansker får det som jeg vil ha det i lang tid fremover. Og det er mye viktigere.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:29   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sjelden fornøyd hos frisøren. Det ligger nok mer i autisttendensene i meg som ikke liker forandring på håret. Frisøren min er flink, sånn egentlig.

Gammel 05-09-09, 21:31   #16
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Jeg må helst ha gått til samme frisøren flere ganger før vi er helt samstemte om hvrdan jeg vi ha håret og hvilken farge jeg vil ha. Første gangen er ofte ikke så veldig bra og jeg går ut og er ganske skeptisk.

Gammel 05-09-09, 21:32   #17
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sjeldent fornøyd. Så jeg er fortsatt på jakt etter frisøren som passer meg.

Gammel 05-09-09, 21:39   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nesten bestandig hatt langt hår og har aldri vært fast hos frisøren. Men de gangene jeg har klippet opp håret i en frisyre eller i skulderlengde har jeg alltid med et bilde av hvordan jeg vil ha det. Og har vært fornøyd.

Merker at jeg har klippet det kortere og kortere de siste gangene så kanskje jeg bør finne en fast salong snart..

Gammel 05-09-09, 21:41   #19
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er alltid fornøyd, nå. Vet stort sett hva jeg liker og kler, etter mange år med nesten like mange ulike frisyrer. Har hatt alt fra den kortkorte sveisen til Sitron, til superlangt hår.

Men jeg husker godt engang i tenårene, som jeg var alt annet enn fornøyd. Og sjenert som jeg var så turte jeg ikke klage på sveisen og be frisøren fikse den så jeg ble fornøyd. Jeg skulle ta bussen hjem, men snek meg til nærmeste telefonkiosk (før mobilens tid) for å ringe mor og tryglet henne om å hente meg. Noe hun gjorde, for hun hørte nok på stemmen min at jeg var ganske fortvilet.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:49   #20
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Sånn.

Da er jeg med. Den der skulle jeg også klart tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.