|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember? | |||
Ja, jeg unngår juleprodukter før desember/advent har startet. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 61,21% |
Nei, jeg konsumerer juleprodukter helt uavhengig av vi er kommet til desember eller ikke |
![]() ![]() ![]() ![]() |
64 | 38,79% |
Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?
Jeg kjøpte noen på Ica for to uker siden, de var utrolig gode. Så kjøpte jeg noen samme sted i går, de var ikke så voldsomt gode, altfor syrlige. Men bedre enn de tørre greiene jeg kjøpte på Obs.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Jeg venter med alt, men ikke med lutefisken. Det greier jeg ikke å vente på. Ikke lenge igjen nå
![]() |
#43 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Lutefisk ja, er det godt? Har aldri smakt det faktisk.
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Dette minner meg om at jeg skal prøve pinnekjøtt i år. En eller annen dag. Det har jeg aldri smakt. Men jeg liker fårikål - da liker jeg sikkert pinnekjøtt. |
![]() |
![]() |
#45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjære deg, du har gått glipp av noe!
![]() |
#46 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Jeg konsumerer stort sett det jeg har lyst på når det måtte være tilgjengelig.
![]() |
#48 |
intro
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Lutefisk er greit, men direkte godt i seg selv er det jo egentlig ikke. Ellers kan jeg fortelle smilefjeset at det er veldig stor avstand mellom fårikål (som er greit) og pinnekjøtt (som er alt annet enn greit).
![]() |
![]() |
#49 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Ja. :superprektig:
![]() |
#50 |
Nymotens gammeldags
Flott, det skal jeg prøve i en av desemberdagene! Fisken blir ikke altfor salt når man bader den i salt før steking altså? Saltet trekker ut sammen med vannet? *domm*
![]() |
#51 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Jeg prøver å unngå det ja.
![]() |
#52 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Generelt er jeg ikke så opptatt av juleprodukter, egentlig. Hvis jeg takker nei til nille-pepperkaker så har det sjelden med datoen å gjøre, for å si det sånn. Marsipan er vondt året rundt og mine juleservietter er bare rød og derfor ganske anvendelige i juni også.
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Å vente til desember går stort sett greit - det er verre å stå i mot fristelsene når julemarsipanen er på halv pris i januar. |
![]() |
![]() |
#54 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Jeg bruker å vente til desember.
![]() |
#55 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Det eneste jeg spiser er marsipanpølser, for de er så utrolig gode når de er helt ferske. Smaker bedre tidlig i oktober enn sent i desember (da det jo så mye annet digg). |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Julebrus og pepperkaker kan inntas hele året, også juleøl på St.Hansaften. Ellers begynner jula her sånn ca 1. desember og etter det er vi åpne for alt.
![]() |
#57 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Juleprodukter konsumeres kun i desember!
![]() |
#58 |
Medlem siden: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Ja, jeg unngår å konsumere juleprodukter før desember/advendt. Julebrus og julemarsipan er "hellig" for meg og den første biten/slurken tas 1. søndag i advendt. Jeg syns desember er en fantastisk fin mnd og syns det er synd at juleproduktene inntar butikkhyllene før den tid.
![]() |
#60 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Jeg har ikke noe spesielt nært forhold til julemarsipanen, og kjøper ihvertfall ikke før desember. Julebrus er forbeholdt adventstiden, det liker jeg (men bare en type, selvfølgelig). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|