Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sex og singelliv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 23:29   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sex og singelliv

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror "de fleste" er ganske interessert i andre også, ikke bare i å finne ut mer om seg selv.
Sex er jo noe som deles og da synes jeg det er ganske interessant å vite litt om andres meninger, tanker, erfaringer osv. om temaet. Det samme tenker jeg om alle temaer som omhandler relasjoner mellom mennesker.

Jeg tror egentlig at man ofte i tema som omhandler sex leter etter bekreftelse på at man er normal, at man ikke er alene om ditt eller datt, at man "virker" på et vis. Oftere enn i tråder som omhandler "hvilken bil skal vi kjøpe".
Men jo, selvsagt er man også gjerne interessert i sex som tema i seg selv.

Gammel 18-10-09, 23:31   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå spør vel Kirsebær mest om hva man har inntrykk av er vanlig, ikke om en moralsk vurdering av "det vanlige" eller "uvanlige".

Nei, moralsk vurdering trenger jeg ikke. Jeg lurer på hvilket inntrykk forskjellige mennesker sitter med. Ikke hva de selv ville gjort, ikke hva som er riktig eller galt. Men hvordan tror man at livet for de fleste leves under gitte kriterier?

Gammel 18-10-09, 23:48   #43
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Nå spør vel Kirsebær mest om hva man har inntrykk av er vanlig, ikke om en moralsk vurdering av "det vanlige" eller "uvanlige".

For å svare helt konkret da, siden ingen henger med på tankerekken.
Jeg tror det som er vanlig nå er at folk prøver ut mer, folk har ikke et så høytidelig forhold til sex nå som for få år siden.

Jeg prøvde ikke å dra inn moral, mer bare litt løs synsing rundt temaet. Beklager om det ble uklart, jeg er for sliten i dag og burde ikke ha begynt å svare her i dag.

Gammel 19-10-09, 06:54   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Men er du representativ for den single delen av befolkningen?

Jeg aner ikke. Men på det tidspunktet hadde jeg en del single venner også, og jeg skilte meg ikke ut blant dem. Om vi i fellesskap var representative skal jeg kanskje ikke mene for mye om. Jeg har i hvert fall ikke et snev av dårlig samvittighet for at jeg hadde sex også i den 10-årsperioden jeg var singel.

Gammel 19-10-09, 12:02   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Jeg tror det er svært utbredt å ville ha et sexliv selv om man er, og kanskje vil fortsette å være, singel.

2a. Ha'kke peil.

2b. Tru'kke det.

3. Man kan kanskje håpe at det er hipp som happ, men det er det ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.