Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sex og singelliv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 22:33   #21
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sex og singelliv

1. Tror det er vanlig å ha forskjellige sexpartnere ja. Ikke nødvendigvis ONS, men en og annen partner, som ikke introduseres eller klassifiseres som noe annet enn "kompis".

2. a - vet jeg lite om. Jeg har mest kjennskap til single venninner.

2. b - Ja, jeg har inntrykk av at damene har høyere terskel for introduksjon enn det mennene har.

3. Har ikke sansen for annonsering om sexplaner, det være seg fra jenter, gutter, single eller ikke single. Synes ikke det er verre for damer enn for menn.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 22:33   #22
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Mitt inntrykk er at det ikke er så avleggs i ungdomsmiljøer.

Mitt inntrykk også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 22:34   #23
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mitt inntrykk også.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 22:36   #24
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Mitt inntrykk er at det ikke er så avleggs i ungdomsmiljøer.

:gammel:

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 22:37   #25
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg TROR kanskje de fleste er mer seriemonogame enn at de "ligger rundt", men ANER egentlig ikke.

Jeg TROR hore/helt-greia blir svakere med årene.

Hvis Tom ELLER Trine hadde snakket om helgas ligg i lunsjen på mandag hadde jeg nesten dødd.

Gammel 18-10-09, 22:41   #26
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette er ikke helt mitt bord, men single bekjente prøvekjører før de gjør noe mer ut av en flørt, og det er slett ikke horete å ta med seg menn hjem fra byen. Verden har gått videre - i alle fall for oss damer.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 22:42   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Jeg har vært ordentlig voksen og singel (dog barnløs). Da har man sex med folk ettersom det passer. Ikke nødvendigvis bare med folk du har tenkt til å innlede forhold til. Jeg fikk i sin tid et solid hore-stempel på NM; uten at jeg på noen måte føler at det passer på meg.

2. Jeg tror det mer avhenger av personlighet enn kjønn. Jeg kjenner både menn og kvinner i begge kategorier.

3. Jeg finner både single menn og kvinner som skryter av ONS i helgen ganske smakløst. Jeg pleier ikke å skryte spesielt mye av min egen sex heller, og synes egentlig sex ikke er et tema med mindre man er VELDIG gode venner (eller på nettfora ).

Gammel 18-10-09, 22:45   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, om menn eller kvinner på min arbeidsplass hadde begynt å skryte av sexen de hadde i helga hadde jeg fått litt hetta, tror jeg. Det var kun dratt inn som et ekempel på om man reagerte like sterkt om det var det ene eller andre kjønnet osm gjorde det.

Gammel 18-10-09, 22:55   #29
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Er det lov å svare at man egentlig ikke bryr seg om andres sexliv? Men at man håper at de fleste har et avklaret forhold til dette å ikke introdusere pulekompiser eller ONS eller ny type/dame for barna før det viser seg å være seriøst.
Og at om det er Tom eller Trine som skryter av helgas erobring så er det akkurat like harry.

Gammel 18-10-09, 22:59   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Er det lov å svare at man egentlig ikke bryr seg om andres sexliv? Men at man håper at de fleste har et avklaret forhold til dette å ikke introdusere pulekompiser eller ONS eller ny type/dame for barna før det viser seg å være seriøst.
Og at om det er Tom eller Trine som skryter av helgas erobring så er det akkurat like harry.

Det er elvsagt lov å svare det. Men det hjelper meg ikke i å finne argumenter om sier at kompisen min tar feil og jeg har rett.

Gammel 18-10-09, 22:59   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Men dere mener jo så lite. Hva er det med FP for tiden? Som regel er det jo umulig å få folk til å holde kjeft.

Gammel 18-10-09, 23:00   #32
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men dere mener jo så lite. Hva er det med FP for tiden? Som regel er det jo umulig å få folk til å holde kjeft.

Vi mener da ganske masse her. Problemet er bare at man er enig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 23:02   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Når man svarer nei, nei, tja nei. Så hjelper det ikke at man er enig.

Man må skrive setninger med minst et subjekt og et verbal for at det skal telle.

Gammel 18-10-09, 23:03   #34
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

1. Jeg har vært ordentlig voksen og singel (dog barnløs). Da har man sex med folk ettersom det passer.

Men er du representativ for den single delen av befolkningen?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 23:09   #35
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1: Jeg tror det er mest vanlig å ikke ha sex før man finner/treffer noen som man kan vurdere som framtidige partner.

2a: Nei, jeg tror ikke det.
2b: Nei, jeg tror ikke det.
3: Jeg tenker ikke ulikt om det. Generelt vil jeg si at jeg opplever mye høyere toleranse i forhold til det å ha mer eller mindre tilfeldige seksualpartnere nå sammenlignet med da jeg var yngre. Om det skyldes økt toleranse med alderen, om det har med miljø å gjøre eller om det har med samfunnsutviklingen å gjøre, vet jeg ikke. Jeg er ikke ukjent med teorien om at at det er forskjell i synet mange seksualpartnere hos kvinner og menn, men jeg har egentlig aldri merket meg denne forskjellen "der ute".

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 23:11   #36
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig så tror jeg at horestempelet lever i aller beste velgående hos en del menn. Litt sånn hore og madonna-opplegg. De vil ikke ha horen annet til et knull, skal det være noe å satse videre på så bør hun knipe igjen på iallfall 2-3 dater.

Gammel 18-10-09, 23:14   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Er det lov å svare at man egentlig ikke bryr seg om andres sexliv?

Dette handler vel heller ikke om at jeg er så interessert i andres sexliv eller mangel på det. Men jeg er veldig interessert i mitt eget sexliv. og det tror jeg er grunnen for at de fleste svarer på og er innom sextråder også. Det er ikke for å snoke i andres private verden. Det er for å finne ut mer om seg selv.

Og jeg er generelt interessert i andres holdninger og tanker rundt hvordan ting er.

Gammel 18-10-09, 23:15   #38
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Horestempelet lever i beste velgående dessverre ja. Dobbeltmoralsk egentlig.
Kirsebær, jeg beklager jeg skal forsøke å tenke ut noen argumenter.

Gammel 18-10-09, 23:21   #39
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje litt utenom det du spør om, men jeg har inntrykk av at folk er mer opptatt av og nysgjerrige på hva godt voksne single folk gjør, enn hva yngre folk gjør. Nå bor jo ikke jeg lenger i Oslo, så det har nok også noe med at det er veldig lite og gjennomsiktig her. Men jeg er ganske sjokkert over hvor fort rykter går, og man kan ikke gå på kino eller ustilling med noen av det andre kjønn uten at de regner med at det er hanky panky på gang.
Så de som er litt oppegående og opptatt av at ikke jungeltelegrafen går, de gjør ting veldig i smug.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 23:21   #40
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dette handler vel heller ikke om at jeg er så interessert i andres sexliv eller mangel på det. Men jeg er veldig interessert i mitt eget sexliv. og det tror jeg er grunnen for at de fleste svarer på og er innom sextråder også. Det er ikke for å snoke i andres private verden. Det er for å finne ut mer om seg selv.

Og jeg er generelt interessert i andres holdninger og tanker rundt hvordan ting er.

Altså det var svaret mitt på den første problemstillingen.
Folk puler dem de vil, når de vil. Det vil i et hvert tilfelle være ting som forteller hver enkelt hva som er greit og ikke. Det er så individuelt hva man synes er greit og ikke at det er vanskelig å svare noe konkret.
Det er nok flere som har ONS nå enn for 20 år siden, men trenger det absolutt være negativt? Kan det hende at man er tryggere på seg selv og vil prøve ut en del før man slår seg til ro med noe.

Barn samt Tom og Trine svarte jeg vel på?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.