|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Etter å ha lest denne tråden er jeg blitt litt småforelsket i Fadese!!
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?
Nå er dette likevel omsetning av en ulovlig substans og det er direkte naivt å tro at dette er samfunnsfremmende. Det at noen etter sigende produserer og selger kun til eget og venners bruk, samt ikke driver med andre stoffer er ikke en formildende omstendighet. Det skal et viss produksjon til før at det blir såpass trafikk at andre reagerer. Da er det viktig at noen reagerer. |
![]() |
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Om man driver egenproduksjon av dop med småbarn i huset så er det god grunn til å ta grep. Små unger skal rett og slett ikke rusle rundt i et hus med hasjplanter oppå tv-en altså. Ikke store heller. |
![]() |
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Det blir litt i samme leia som de som koker amfetamin på kjøkkenet kun til eget bruk og til sine venners bruk, er det ok? |
![]() |
![]() |
#46 |
Originala
|
Koker amfetamin på kjøkkenet til eget bruk? Jeg jobbet en kort periode med rusmisbrukere, og skjønner at jeg virkelig gikk glipp av mye, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Jeg ville selvsagt meldt i fra til politiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
representert
Det er ikke meth-amfetamin du tenker på? Eller hva det er de koker og som blir sprengt i lufta rett som det er! :har sett Dr. Phil:
![]() |
#49 |
Leser
|
Jeg vil tro at et salg i en slik omfang rett og slett ikke lager rykter som det HI beskriver. Jeg har også hatt bekjente som har dyrket hasj for eget bruk, og det er ikke slik at det blir rykter ut av det, hvem i all verden skulle ha oppdaget det? Og salg av hjemmeprodusert hasj? Det er jo som å selge hjemmestrikket selbuvotter, man er ingen konkuret av de store maskinstrikkeprodusentene. Det kan umulig være for å tjene penger.
![]() |
#50 |
Passiv
|
Det er så enkelt å fikse amfetamin på et helt vanlig kjøkken, med rimelig greie ingrediense å få tak i.
Nei, turi, jeg tenker ikke på meth. Meth er enda enklere å fremstille selv for de som er totalt blottet for basiskunnskaper i kjemi. Nå vet jeg ikke hva Dr. Phil har vist men det er nok i den tabloide delen av informasjonsskalaen. Det er nok ikke det at det kan eksplodere som er det største problemet. |
![]() |
![]() |
#51 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Jeg er på lik linje med Hattifnatten og Fadese her.
![]() |
#52 |
representert
Den er grei, har bare aldri hørt om at noen koker Amfetamin. Tenker du her på at de lager det selv?
![]() |
#55 |
Passiv
|
Jepp, det er hva jeg tenker på. Det er en grunn til at det meste av smfetaminen som er i salg på det norske markedet kommer fra østeuropa for tiden, det er billig og enkelt å lage. Kan i de fleste tilfeller fremstilles på enhver kjøkkenbenk. |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Heisann, nå leste dere veldig, veldig mye mer i hva jeg skrev enn hva som faktisk sto der, skjerpings. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Glamorøs
|
De fleste som produserer selv, produserer ikke hasj, bare så det er sagt. Det er forskjell på hasj og marihuana.
![]() |
#58 |
|
Nja. Ja. But still. Jeg uttaler meg egentlig kun om en liten gjeng her, og lurer litt på hvorfor i alle dager jeg atter en gang ender som Tjallens Forkjemper her på FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Hmja, det er jeg klar over, men det er også en del som har lagt det frem som om hasj er Djevelens Verk uansett. Og jeg har også presisert at salg ikke nødvendigvis inkluderer at man dealer kokain og våpen også, men hey, det er fortsatt en god del verre enn kun moderat bruk, helt med på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|