|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du frisøren frie hender?Ja det gjør jeg. Ellers ville jeg jo aldri fornyet meg.
|
|
|
#2 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Frie hender
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Ja, det har jeg gjort mange ganger. Finnes ikke redd for håret mitt, og har gjort utrolig mye rart med det. Fra farge til koko klipp. En gang hadde jeg tilnærmet piggsveis, med et skikkelig innklippet hakk i nakken, og inni det hakket var det farget rødt. Jeg så ut som en dompap visstnok |
|
|
|
#4 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du frisøren frie hender?No way. Frisørskrekken fra et par uheldige episoder sitter langt inne. Er også ganske gnien når det gjelder frisør, så det skal omtrent bare klippes og en gang imellom stripes.
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg gir min frisør frie hender, og har alltid gjort det... uavhengig av langt eller kort hår.
|
|
|
|
#8 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du frisøren frie hender?Ja som oftest hver gang,stoler på frisøren min. Hun vet hva jeg liker.
|
|
|
#9 |
|
Helt konge
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Jepp. Hår vokser ut igjen og det kan farges på nytt om det ikke blir bra. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Gir du frisøren frie hender?Nei! Har hatt noen uheldige episoder så jeg gir aldri frisøren frie tøyler |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?
|
|
|
#12 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Tja, njei.
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Nei jeg gjør ikke det, for det er viktigere for meg at jeg liker hvordan jeg ser ut, enn å gi frisøren en morsom time med meg som kunde. Men de kan gjerne komme med forslag. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg tenker at det spørs hvilken hårkvalitet man har, og ikke minst ansiktsform!!! Noen kler "alt" omtrent, og trenger ikke vere redder for en fiasko-klipp, blir fin uansett, mens andre ikke er så heldige... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg gjorde det ofte før, da jeg hadde fast frisør og kort hår. Nå har jeg langt, lenger enn jeg har hatt noensinne. Det har tatt lang tid, ass. Da er det ikke B A R E hår lenger. Tenk.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Ikke helt frie hender nei, men jeg stoler såpass på henne at jeg tar hennes råd til etteretning. Kommer jeg med et forslag til håret mitt som hun rynker på nesa av, så innser jeg at det var et dårlig forslag fra min side. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tøff
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Mnjajoatte ...
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gir du frisøren frie hender?Frisøren min bestemmer. Han bruker meg litt til å drodle ideer om farger og sånt, men det han syns er best, det blir det.
|
![]() |
|
|