|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Gir du frisøren frie hender?Mulig jeg er "uvanlig kunde" som gir frisøren min fullstendig frie hender når jeg har time? Var der i dag, hadde time til farging og denne gangen sa jeg faktisk noe om hva jeg ønsket: "Gjør noe som vises, det er mørketid." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Tipper at du har ganske kort hår? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I farta!!
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Nei det har eg aldri gjort. For redd til det gitt.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Absolutt ikke, har gjort det et par ganger og endt opp som dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tatt på
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg bruker å gi de frie hender jeg også. Av og til så har jeg en viss ide på lengde, men stort sett så stoler jeg på fagfolket.
![]() |
#6 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Da jeg hadde en fast frisør gjorde jeg det, ikke nå.
![]() |
#7 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Kunne ikke falt meg inn!
![]() |
#9 |
*_*
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?De periodene jeg har hatt fast frisør som jeg vet at er flink, så gir jeg bortimot frie tøyler (ikke med fargen, men med klippen). Utover det har jeg nok dårlig erfaring til å kunne si at det er alt for mange som ikke akkurat brenner for yrket sitt, eller legger spesielt mye stolthet i å gjøre det bedre enn at de akkurat kan slippe unna med det.
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg får ikke frem til frisøren min at jeg vil se kul ut. Jeg går inn, sier at jeg vil bli stilig og helt anderledes. Hver eneste gang kommer jeg ut som en gammel tante; med en frisyre jeg aldri klarer å reprodusere (og som jeg ikke er riktig sikker på om bør reproduseres).
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg gjør det til tider om jeg stoler på frisøren. Men det er jo greit at h*n sier hva han skal gjøre før h*n setter igang. Det er jo bare hår, det vokser ut og jeg går som regel alltid til rimelig oppdaterte frisører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Både ja og nei. Jeg går til en frisør som er ekspert på min stil, og jeg stoler fullt og helt på at han kan det. Men jeg forteller han hvordan jeg vil se ut.
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Hvis jeg går til en ny frisør, så sier jeg fra om slike praktiske ting som at de ikke bør klippe for kort der, for da blir det bare stående rett opp. Men ellers får de frie hender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Både ja og nei. Når jeg er hos frisøren min på hjemplassen min så stoler jeg fullt og fast på henne og lar henne holde på.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Nå er jeg ille på håret så hun kunne neppe gjort vondt verre. Men ellers, nei.
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Frisøren min har nokså frie tøyler - jeg synes det bare er kjekt; men så vet hun også at jeg f.eks IKKE godtar veldig kort klipp eller mørke farger mot svart. Utover det er det fri fantasi og fritt frem!
![]() |
#18 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Ja, min faste frisør har frie tøyler med håret mitt. Når hun ser navnet mitt på timelisten for neste dag begynner hun å plnalegge hva hun skal gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Min erfaring er at de gangene jeg har gjort det har jeg kommet ut med samme sveis som jeg gikk inn med, bare litt kortere. Så det er ingen garanti for store forandringer.
Jeg mistenker det samme. Og det er kanskje ikke så rart all den tid jeg er ganske kjip i klesveien |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|