Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spikermatte: Fikk du eller ga du bort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Fikk du/dere eller ga du/dere bort spikermatte?
Ga bort 7 2,85%
Fikk 10 4,07%
Ingen av delene 223 90,65%
Annet 4 1,63%
Dustepoll 3 1,22%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 246. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 22:21   #41
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spikermatte: Fikk du eller ga du bort?

Vi ga ingen, og verken vi eller noen av de 21 andre vi var med fikk.

Gammel 26-12-09, 22:26   #42
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Ga bort, ønsket meg, fikk ikke.

Gammel 26-12-09, 22:47   #43
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 22:57   #44
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Hjelpes, nei!

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 22:58   #45
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk ikke, gav ikke bort, og ønsket meg ikke. Ingen andre fikk heller i selskapet vårt, vi var 18 stk.

Gammel 26-12-09, 23:18   #46
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ingen av delene, men svigermor fikk. Hun er litt på det der homeopati, helbredende krystaller og sånt-kjøret. Jeg kjente på den. Au.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 23:20   #47
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg verken ga bort eller fikk spikermatte.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 23:22   #48
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ingen av delene heldigvis.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 23:32   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha. Not likely. Selv ikke i min altofamilie. Jeg fikk Kindle!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 23:36   #50
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hverken gav bort eller fikk, ikke ønsket jeg meg det heller.

Vi var 15 på julaften og hun ene fikk spikermattepute...., men hun ønsket seg det.

Gammel 26-12-09, 23:37   #51
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldeles ikke.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 00:29   #52
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei takk, sånt verken ønsker jeg meg eller gir til andre.

Gammel 27-12-09, 01:04   #53
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Den skal visst virke mot f.eks ryggsmerter, nakkesmerter, søvnproblemer etc. Øker blodsirkulasjonen i kroppen.

Yeah, right! Jeg holder meg til Tempurmadrassen min, jeg.

Gammel 27-12-09, 01:07   #54
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Fikk ikke, og ga ikke. Men vurderer å kjøpe meg en.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 07:53   #55
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva i all verden skal man ha en spikermatte for!? Jeg verken ga bort eller fikk en, heldigvis.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kan noen forklare meg hva en spikermatte skal være godt for? Sånn bortsett fra å øve på å bli fakir, mener jeg.

Den er i tilfelle noen raner en bank rett ved deg. Da kan du legge den i veien og dermed punktere fluktbilen til ranerne slik at de ikke kan stikke av. Så kan du fange dem og bli dagens helt og intervjues på Dagsrevyen. Eller på Østlandssendingen. Og om en måned i Se og Hør. Og da kan du kjøpe deg bunad sånn at bildene i Se og Hør blir fine. Du bør kanskje dekorere hjemme med mye lutet furu også for den rette effekten.

Så kan bankranerne lese intervjuet mens de sitter i fengsel og komme på bedre tanker og få et nytt liv og stille i Se og Hør de også med takk til deg som reddet dem fra en kriminell løpebane. (Dette bør finne sted den dagen de kommer ut av fengselet - tre dager etter har de skjønt at det er vanskelig å få jobb etter soning for ran og begynt å planlegge neste ran for å finansiere smør på maten. Smør er dyrt på den tiden - det er sikkert skapt en egen miljøavgift på fet mat innen da.)

Så en spikermatte bør alle ha. Spesielt om de bor nær en bank eller en fluktvei etter bankran. Eventuelt jobber nær.

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 09:01   #56
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Gammel 27-12-09, 09:54   #57
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Fikk ikke, gav heller ikke bort. myrmannen ønsket seg men fikk ikke.

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 09:56   #58
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den er i tilfelle noen raner en bank rett ved deg. Da kan du legge den i veien og dermed punktere fluktbilen til ranerne slik at de ikke kan stikke av. Så kan du fange dem og bli dagens helt og intervjues på Dagsrevyen. Eller på Østlandssendingen. Og om en måned i Se og Hør. Og da kan du kjøpe deg bunad sånn at bildene i Se og Hør blir fine. Du bør kanskje dekorere hjemme med mye lutet furu også for den rette effekten.

Så kan bankranerne lese intervjuet mens de sitter i fengsel og komme på bedre tanker og få et nytt liv og stille i Se og Hør de også med takk til deg som reddet dem fra en kriminell løpebane. (Dette bør finne sted den dagen de kommer ut av fengselet - tre dager etter har de skjønt at det er vanskelig å få jobb etter soning for ran og begynt å planlegge neste ran for å finansiere smør på maten. Smør er dyrt på den tiden - det er sikkert skapt en egen miljøavgift på fet mat innen da.)

Så en spikermatte bør alle ha. Spesielt om de bor nær en bank eller en fluktvei etter bankran. Eventuelt jobber nær.

Vi burde hatt en her for å legge i veien forbi huset vårt når de som kommer i 10-20 km over fartsgrensen kjører forbi her

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 10:23   #59
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg verken fikk eller gav bort. Ønsket meg ikke heller.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 10:32   #60
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Jeg ga bort til 3 stykker som har ønsket seg det. Jeg har selv som jeg bruker hver dag og som jeg reklamerer villt og uhemmet for

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.