|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?
Samme her. Men vi kan godt ha "fest" med kun oss fire hvor vi pynter oss og dekker et fint bord, og det kan gjerne også skje på landre dager ellers i året. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Her er det full fest. Vi er tre faste familier som har feiret sammen i mange år. Det varierer litt hvert år hvor mange vi er, for noe år ber vi noen ekstra.
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Og i år har vi også bedt inn gamle farmor på 92. Hun skulle sitte alene i nabohuset. *best å kjøpe inn en flaske akkevitt til*
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Her blir det nyttårsfest med oss og en vennefamilie. Vi har god mat og pent bord og tidlig på kvelden går vi utenfor med stjerneskudd til de største barna. Etter at barna er lagt koser vi voksne oss videre med litt snacks og vin i moderate mengder. Ved midnatt går vi utenfor døra og ser på fyrverkeriet før vi fortsetter med kos og hygge inne til det er på tide for trøtte småbarnsforeldre å komme seg i seg
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Mannen min vil på fest. Jeg kunne godt tenke meg å sitte hjemme med god film. Siden vi kan se film så mange andre dager i året, så drar vi på fest på nyttårsaften. I år skal vi være sammen med tre andre barnefamilier, så festene er tilpasset vårt "nivå".
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Nyttårsaften betyr ikke så mye for meg, å for min del kan jeg godt være hjemme og ikke gjøre noenting. Når vi har feiret i Tromsø har vi gjort nettopp det, spist litt god mat, sendt opp litt raketter og thats it.
|
|
|
|
#7 |
|
Curlingkone
|
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?For meg, og oss er det vel egentlig en festdag, men ikke noen rølpedag nei.
|
|
|
#8 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Jeg liker ikke nyttårsaften noe særlig fordi den varer til over midnatt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
godt brukt
|
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Her feirere vi med barn om ettermiddag- tidlig kveld, deretter lager vi voksne deilig middag sammen, med rødvin + kaffe avec til desserten. Deretter er det muligens champagne, en pils eller så. Festlig, men ikke tenna - i - taket -fest. Ungene sover fra i 20-21 tiden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Nei
Sist redigert av Honda : 30-12-09 kl 16:50. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Ja, vi har alltid markert nyttårsaften, og i år skal vi ha et vennepar med datter på besøk. På menyen står kalkun og Mad muff pie.
|
|
|
|
#12 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Vi feirer alltid nyttår hjemme, og har besøk hvert år. Ikke så mange gjester, men alltid gjester. Vi pynter oss og lager god mat. Ungene får være oppe så lenge de vil, men det har enda ikke hendt at de har holdt ut til midnatt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I farta!!
|
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Her skal me selskap med mine foreldre og min søster med familie. Feirer alltid med selskap her. Pyntar oss og det er fest, men lite alkohol no når det er med ungar da. Før var det skikkelig party.
|
|
|
#14 |
|
navnet sjemmer ingen
Enn så lenge sover de. Men bare vent. Snart vil de være lenge våkne og se rakkettene på haugen. Knis. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Vi feirer alltid nyttårsaften, ja. Før vi fikk barn var det mer alkohol og flere venner involvert, men det er fremdeles penklær, festmiddag og champagne. Se en film hjemme er veldig hyggelig, men det gjør vi ganske ofte, og det er stas med litt mer festligheter innimellom.
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Mine venner har alltid feiret med galla-kjoler og høy champagneføring. For meg er ikke det viktig og da vi fikk barn var det slutt på de festene. Vi skal ha familiefest. Middag og gøy for barna og raketter før vi drar hjem og legger dem.
|
|
|
#17 |
|
Helt konge
|
Så deilig at du har svart. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Vi er tre par med barn som er sammen hver nyttårsaften med god mat, raketter og kos. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Jeg har en mann som ikke er noe gira på å gjøre så voldsomt stort ut av nyttårsaften. Han ble truffet av en rakett en gang som barn, og har litt uggen følelse rundt det hele. Før jeg fikk barn var ofte nyttårsaften en nedtur... man gira seg opp og trodde det ble superfest, og så ble det aldri det.
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Her er det bestandig stille og rolig, det er en kose dag for oss og barne, spiller litt og ser litt på tv, pynter oss litt så klart og masse god mat. kalkun : namnam. Litt stjerneskud og så er det sengen. Deilig og rolig. |
|
|
|
![]() |
|
|