|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg undrer meg på hvorfor
Ja, er det noe rart jeg ble snurt da svigerfar min lo da jeg fortalte ham at min nyfødte sønn - rent objektivt sett - var et usedvanlig vakkert barn!
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Nåja. Jeg syns det er mye mer sannsynlig at de som gjenforteller historien vektlegger det de syns er mest spennende jeg da.
|
|
|
#3 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg undrer meg på hvorforJeg er fan av Penn and Teller. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Veldig bra eksempel på coldreading, den første mannen der. Og jeg må si, om jeg møter på noen som tror på medier uten å brukt et minutt på å sette seg inn i standard cold-reading-teknikker så er det ikke arrogant av meg å være lite interessert i det de har å si om saken. Skal man ha meninger og diskutere så må man da sette seg bittelitt inn i ting.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg undrer meg på hvorforMan kan også pakke svada inn i forskning og seriøs mediekontekst.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Jeg undrer meg på hvorforHåkkei, den frekke og kjipe aC har registrert at det er en overvekt av alternative som desperat klynger seg til håpet om at de har vært mayaprinsesser i tidligere liv, at husene deres er hjemsøkt av unge jomfruer som ble drept på bestialske, men underholdende måter, at de har kontakt med ånder fra den andre siden som råder de i økonomiske avgjørelser og at bankelydene fra rørene er ekkoer fra sjeler som er fanget i et evig helvete i et parallellt univers - at de har en tendens til å ha ufattelig kjedelige liv. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Ikke sant?
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Du vet ikke hvor du var mellom disse livene da? Jeg mener 400 fkr til 300 ekr er et stort veldig lenge i mellom.
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Det var jo så få mennesker da vet du, at det ble ikke noe ledig før i 300 eKr.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Hmm, ikke så logisk det vel? Jeg mener folketallet i verden øker jo for hver dag. Da burde det jo vært noe ledig for deg, eller er det slik at det ikke var noe spenenden. Blir det litt som når man leter etter jobb?
|
|
|
#13 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ptsj, ikke klag. Man kan jo bli gjenfødt som alskens dyr og småkryp også, og har du noen anelse om hvor vanskelig det er å bygge seg opp god karma mens man er tarmbakterie hos en gnu? Hæ?
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Hvis du synes regnskap er spennende så kan jeg anbefale deg et kurs i sql. Det er altså da rett og slett så spennende at det nesten skulle vært så man må betale for å gå på jobben. (Hvilket er det alle konsulenter stort sett hevder de må med all skatten.) |
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Sv: Jeg undrer meg på hvorforJeg fikk høre av healeren min (nei, jeg gikk ikke til healer, men massasjedamen jeg gikk til, var healer også og nysgjerrigheten min tok overhånd) at jeg i et tidligere liv hadde vært ekstremt vakker, vært veldig ettertraktet og hadde hatt stor makt. Hun sa videre at man som regel blir det helt motsatte i sitt neste liv. Takk skal du ha, lizzom.
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#20 |