Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser du blodpudding?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 23:07   #41
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Spiser du blodpudding?

Har kun smakt det hos en venninne en gang og det var rett før jeg kaset opp. Det byr meg virkelig imot.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 11:58   #42
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har aldri smakt hjemmelaget. Bør jeg det?

Det burde du om du får tak i, det er helt klart best.
Gilde sin kan ikke måles mot de hjemmelagede.
Vi brukte aldri blodpølse/puddig som middag. Men som kose kvelds, eller frokost.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 12:34   #43
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke spist det som voksen, nei, men da jeg var liten og var hos mormor og bestefar i slaktinga, spiste vi både blodpudding og ikke minst blodpannekaker. Sistnevnte var min favoritt - med sirup og bacon på! Mener tilbehøret var det samme til blodpuddingen (som ble stekt i skiver i panna), men de tykke skivene ble liksom vel mye blod, så jeg var helt klart mer en blodpannekakespiser.

Har i grunnen ikke falt meg inn å kjøpe kjøpingsblodpudding e.l. som voksen.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 12:44   #44
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei!!

Gammel 30-01-10, 12:49   #45
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Blæærk!

Gammel 30-01-10, 12:59   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er (heldigvis ) helt på linje med Benmurphy her. Blodpudding, blodpølse og blodpannekaker er godt, og spises med sirup på. Og speilegg og blodpølse er god frokostmat.

Blodpudding lagde vi forresten på skolekjøkkenet i sjette klasse. Sånn ordentlig, fra bunnen av, altså. Det ble nesten opprør i klassen.

Gammel 30-01-10, 13:01   #47
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

No way!!!!!

Gammel 30-01-10, 13:02   #48
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg aldri spist. Jeg var et kresent barn og fikk slippe slike delikatesser da jeg var liten (heldigvis), og som voksen og mer altetende har blodpudding sant og si aldri fristet meg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 13:17   #49
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Æsj! Fysj! Jeg spiste det da jeg var liten da. Og gammalost og! Men kunne ikke falt meg inn å spise blodpudding nå nei. Heller ikke servere det til ungene.

Gammel 30-01-10, 15:12   #50
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Spiste blodpudding i barndommen, stekt med sukker.

Jeg liker det ikke. Og har ikke spist det i voksen alder. Barna har derfor aldri smakt det.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 15:13   #51
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg har aldri spist og kommer aldri til og spise blodpudding.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.