|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Har kun smakt det hos en venninne en gang og det var rett før jeg kaset opp. Det byr meg virkelig imot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?
Det burde du om du får tak i, det er helt klart best.
![]() |
#43 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Har ikke spist det som voksen, nei, men da jeg var liten og var hos mormor og bestefar i slaktinga, spiste vi både blodpudding og ikke minst blodpannekaker. Sistnevnte var min favoritt - med sirup og bacon på! Mener tilbehøret var det samme til blodpuddingen (som ble stekt i skiver i panna), men de tykke skivene ble liksom vel mye blod, så jeg var helt klart mer en blodpannekakespiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Nei!!
![]() |
#45 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?
![]() |
#46 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Jeg er (heldigvis
![]() |
#47 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?No way!!!!!
![]() |
#48 |
Borte
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Nei, det har jeg aldri spist. Jeg var et kresent barn og fikk slippe slike delikatesser da jeg var liten (heldigvis), og som voksen og mer altetende har blodpudding sant og si aldri fristet meg.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Æsj! Fysj! Jeg spiste det da jeg var liten da. Og gammalost og! Men kunne ikke falt meg inn å spise blodpudding nå nei. Heller ikke servere det til ungene.
![]() |
#50 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Spiste blodpudding i barndommen, stekt med sukker.
![]() |
#51 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Jeg har aldri spist og kommer aldri til og spise blodpudding.
![]() |
|
|