|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvis du hadde vært singel ...Nei, det er ikke en mann jeg ville vurdert å bli sammen med.
|
|
|
#2 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Selvfølgelig vil man i mange tilfeller følge hjerte, men for meg personlig ville det blitt vanskelig å se bort i fra slik info.
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Men man kan jo være forelsket og sammen selv om man ikke tar slik info for god fisk.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Det ville ringt noen seriøse varselbjeller, ja. Jeg ville nok ha måttet fått en bedre fortsåelse for at det som skjedde, skjedde akkurat slik fordi det var en god grunn. En mye bedre og velbegrunnet grunn enn at "exen er ei drittkjerring". |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Hvilken god grunn er det til at man ikke betaler for det barnet man har vært med på å sette til verden?
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...
Nei, jeg ser ikke akkurat for meg at det finnes mange gode grunner for det altså... Jeg ser at det kan finnes grunner for å ikke ha kontakt, men det er verre med pengene. At man ikke har penger kanskje? (oi -det ble kanskje enda en grunn til å skygge banen... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Har man ikke penger så må man heller ikke betale. Jeg betaler ikke bidrag for sønnen min som bor fast hos faren og opparbeider meg heller ikke bidragsgjeld.
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
Eh, nei.
|
|
|
#11 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Om man allerede har blitt forelsket når man finner ut dette så er det jo vanskelig å holde seg una, vil jeg tro, men jeg hadde nok forsøkt å bremset, og forsøkt å finneut av hvordan ting var. Og i hvertfall hvorfor han ikke betalte for barnet.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Hvis en mann hadde fremstått som en sånn du beskriver i HI ville jeg skygget banen, men jeg regner med at faren til sønnen din ikke har presentert seg selv på den måten i forhold til sin fremtidige kone. Det er vel ganske sannsynlig at han rettferdiggjør situasjonen på en eller annen måte og har noen troverdige forklaringer på både samvær og bidrag.
|
|
|
#16 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Fornuften: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...SpetakkelRandi: Jeg skjønner godt at du reagerer som du gjør. Likevel kan det nok hende du vil tjene mer på å ofre dusten så lite energi som mulig.
Kanskje kunne jeg blitt betatt av en sånn mann, men for meg henger forelskelse så til de grader sammen med mannens personlige moral, at enhver forelskelse ville dødd på flekken. :idealist på sin hals:
|
|
|
#18 |
|
Møllspist fletthurpe
|
gud absolutt.. jeg prøver virkelig, men så kommer det slike stikk innimellom som bare får meg til å irritere meg grønn.. forrige uke fikk jeg brev fra nav om at han ville ta dna prøve for han mente barnet ikke var hans likevel... etter 1,5 år liksom..
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg kjenner menn med bidragsgjeld, to stk, og begge betaler bidrag, og kunne ikke drømme om annet. |
|
|
|
#20 |
|
geskjeftig
|
Det stemmer sikkert, men jeg vil likevel tro at flertallet av de med bidragsgjeld har andre unnskyldninger. Særlig om de både har bidragsgjeld og mangler samværsavtale. :fordomsfull:
|
![]() |
|
|