|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvis du hadde vært singel...nja, nå kan jeg relaterer meg litt til denne situasjonen, da jeg faktisk møtte en mann som ikke hadde sett barnet sitt på over et år. I følge han var eksen en drittkjerring.
|
|
|
#22 |
|
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...All fornuft tilsier at man dropper fyren, men all erfaring tilsier at det ikke alltid skjer. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...
Selvsagt.
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg hadde stusset "big time". I mitt hode kan du ofte få et innblikk din mulige fremtid av å se på en persons forhold til sin ex. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Har dårlig erfaring med det der,min eks ble "nektet" å se sine to barn av sin samboer.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...At han synes exen er en drittkjerring er greit nok, men en mann som ikke tar ansvar for sitt eget barn kunne jeg ikke blitt kjæreste med. Man straffer ikke barnet sitt pga mora. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Det er mulig jeg kunne hatt et forhold til mannen, men jeg hadde neppe fått barn med han |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Guardian of the galaxy
|
Var den til meg?
|
|
|
#30 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Nei, jeg hadde ikke forlovet meg eller giftet meg med en mann som hverken traff barnet sitt eller betalte bidrag.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvis du hadde vært singel ...Nei, det er ikke en mann jeg ville vurdert å bli sammen med.
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
Men jeg tror egentlig de fleste vet det, men det folk svarer på i slike settinger (nettverden) som dette er jo gjerne teori. Det hodet forteller når man tenker på noe.
|
|
|
#34 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Selvfølgelig vil man i mange tilfeller følge hjerte, men for meg personlig ville det blitt vanskelig å se bort i fra slik info.
|
|
|
#35 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvis du hadde vært singel...Og jeg har trøstet flere brukne vennine-hjerter til tross for hva man burde ha gjort og hva man faktisk gjorde. Det er vel livet..
|
|
|
#36 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Men man kan jo være forelsket og sammen selv om man ikke tar slik info for god fisk.
|
|
|
#37 |
|
Mother of Dragons
|
Hehey, nå ble det jo faktisk spurt om "Hvis du var singel" da.
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mother of Dragons
|
Æh, gjør man en teit ting så gjør man en teit ting. Men: Alle mennesker gjør teite ting innimellom, og de gjør forskjellige teite ting. Jeg er superflinka i å plukke ut ålreite menn (kjæresteserien min er ei gullrekke altså, virkelig) men gjør råteite andre ting. Jeg har venninner som gjør mye smart men plukker ut tullinger på jevnlig basis. Ikke noe vanskelig å trøste hverandre selv om man gjør forskjellige typer feil.
|
![]() |
|
|