|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Det ville ringt noen seriøse varselbjeller, ja. Jeg ville nok ha måttet fått en bedre fortsåelse for at det som skjedde, skjedde akkurat slik fordi det var en god grunn. En mye bedre og velbegrunnet grunn enn at "exen er ei drittkjerring". |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Hvilken god grunn er det til at man ikke betaler for det barnet man har vært med på å sette til verden?
|
|
|
#44 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...
Nei, jeg ser ikke akkurat for meg at det finnes mange gode grunner for det altså... Jeg ser at det kan finnes grunner for å ikke ha kontakt, men det er verre med pengene. At man ikke har penger kanskje? (oi -det ble kanskje enda en grunn til å skygge banen... |
|
|
|
|
|
#45 |
|
By the Sea
|
Eh, nei.
|
|
|
#46 |
|
Absolut ateist
|
Har man ikke penger så må man heller ikke betale. Jeg betaler ikke bidrag for sønnen min som bor fast hos faren og opparbeider meg heller ikke bidragsgjeld.
|
|
|
#47 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Om man allerede har blitt forelsket når man finner ut dette så er det jo vanskelig å holde seg una, vil jeg tro, men jeg hadde nok forsøkt å bremset, og forsøkt å finneut av hvordan ting var. Og i hvertfall hvorfor han ikke betalte for barnet.
|
|
|
#50 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvis du hadde vært singel...Ja er ikke meg som er forelsket altså..jeg bare syns det er hjernedødt av en kvinne å involvere seg med en slik mann. i 2010 skal det veldig mye til at en mor kan uten grunn nekte en far å ha kontakt med barnet sitt. så om en mann kommer og sier det til meg da ler jeg av han. Er ikke dette med gjelden som er hovedpoenget mitt, men at han ikke har kontakt med barnet sitt. En far som nekter å ha noe med barnet sitt å gjøre ville jeg aldri vært sammen med, og hvertfall ikke giftet meg med..
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Hvis en mann hadde fremstått som en sånn du beskriver i HI ville jeg skygget banen, men jeg regner med at faren til sønnen din ikke har presentert seg selv på den måten i forhold til sin fremtidige kone. Det er vel ganske sannsynlig at han rettferdiggjør situasjonen på en eller annen måte og har noen troverdige forklaringer på både samvær og bidrag.
|
|
|
#52 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Fornuften: |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Har tro på forbedring
|
Forelsket er ikke noe problem, men SÅ forelsket at disse temaene skal kunne ansees som greit for meg mener jeg....Jeg har nok problematisert dette og latt fornuften overta for forelskelsen.
|
|
|
#54 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
L.F.C. supporter
|
Kan vel egentlig bare signere den.
|
|
|
|
#56 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#57 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg tenker at saken nok hadde stilt seg anneledes om jeg ikke hadde vært mor når jeg traff en slik mann. Nå ville jeg aldri ha greid å godta noe sånt fra en mann siden jeg vet hvordan det føles å elske sine egne barn. Jeg ville ikke være i stand til å forstå at han kunne gjort noe sånt. Men før jeg fikk barn? Tror jeg kunne trodd ham siden jeg ikke hadde opplevd følelsene enda.
|
|
|
#58 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Hun er ikke tåpelig altså har jeg inntrykk av. Ekskonen hans, som er blitt en god venninne av meg, treffer henne ofte pga han har samvær med den andre sønnen sin..(komplisert sak dette..) Og hun forteller at denne nye damen er veldig hyggelig og det tror jeg på. Hun er veldig flink med sønnen..
|
|
|
#60 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...SpetakkelRandi: Jeg skjønner godt at du reagerer som du gjør. Likevel kan det nok hende du vil tjene mer på å ofre dusten så lite energi som mulig.
Kanskje kunne jeg blitt betatt av en sånn mann, men for meg henger forelskelse så til de grader sammen med mannens personlige moral, at enhver forelskelse ville dødd på flekken. :idealist på sin hals:
|
![]() |
|
|