Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-10, 20:28   #41
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttet

Opprinnelig lagt inn av amelia, her.

Du får begynne å fylle bensin på Esso MED coop kortet først

Ja tenkte det. Må bare få tak i kort først.

Gammel 07-02-10, 20:30   #42
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Vi har omtrent ikke brukt kortet vi fikk for 1,5 år siden. Handler lite på coop siden vi kun har prix i nærheten. Tror det var ca 500 kr der nå og de blir nok stående.

Men du kan jo bruke coop kortet på Prix? Det er jo samme kjede det: obs, Mega, Extra og Prix.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:33   #43
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amelia, her.

Du får begynne å fylle bensin på Esso MED coop kortet først

Får man rabatt på bensinen i tillegg til at man tjener opp "coop-kroner" på kortet?

:gidder ikke lese betingelser....:

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:47   #44
amelia
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2007
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Jeg mener det er 30 øre pr. liter både på esso og statoil Men det kommer vel inn som "coop kroner" på kortet da

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:48   #45
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Tar ikke ut penger fra Coopkontoen. De står der som en hemmelig formue som vi prøver å tenke minst mulig på!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:52   #46
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk mitt kort da jeg jobbet på mega i 2002. Og tok ut i fjor i april 3000 kr som jeg kjøpte meg briller for. Tror jeg hadde 2000 kr igjen da og trr jeg har samlet 1000 kr i fjor.
handler mest bare bleier på prix, og kanskje noen småting,mest når jeg er på jobb for da har vi prix i bygget bortfort.

Gammel 07-02-10, 21:00   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke vært medlem så veldig lenge, men i fjor tok vi ut og kjøpte skipakke til eldstemann. I år har jeg ingen konkrete planer om å ta det ut. Økonomien er bedre i år enn den var i fjor.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:24   #48
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Men du kan jo bruke coop kortet på Prix? Det er jo samme kjede det: obs, Mega, Extra og Prix.

Det er på prix jeg bruker det, men vi handler lite der siden prix ikke har noe særlig utvalg. Handler heller på rema. Ser at jeg har forklart meg litt uklart.

Gammel 07-02-10, 21:26   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi handeler enten på Prix eller Mega, samt at vi alltid bruker Coop kortet når vi kjøper diesel på Statoil, så det blir en del penger ut av det

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:28   #50
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Vi handler ikke så veldig ofte på butikker der Coop-kortet kan brukes. Har vært medlem norn år, men har aldri tatt ut utbyttet. Ser det står 2600 kr der, de skal få stå lenger.
Kanskje mannen og jeg kan bruke pengene på ei hotellhelg eller noe?

Gammel 07-02-10, 21:34   #51
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Vi tar ut om vi trenger ekstra penger.. Tidligere har vi fått mellom kr 1000-2000, men nå har vi prix som nærbutikk, og i fjor tjente vi nesten kr 3000,-.. Vi har hatt prix som nærbutikk siden sommeren, så det kan jo bli mye penger framover nå da

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 22:03   #52
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

..........

Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 20:55.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 23:51   #53
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi tar ute pengene til påske hvert år. Kjekt med ekstra penger til påskehandlingen! Vi pleier å få rundt 1600,-.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 01:29   #54
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vist 1400 der så jeg. Bruker det på Obs og når jeg fylller bensin på Statoil.
På Obs har jg stort sett med meg mamma og da får jeg av det hun handler også for hun drar mitt kort.
Tidligere dro jeg pappa sitt kort så de fikk pengene, men når han døde så tok mamma og avsluttet hans medlemskap og betalte for oppstart av mitt.

Fyller stort sett på Statoil så det er det som er mesteparten av det jeg har spart opp.
Kommer til å la pengene stå der til jeg virkelig har behov for de.

Gammel 08-02-10, 01:43   #55
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De pengene som står der har vi som en buffer og de bruker vi ikke.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 10:17   #56
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Har rundt en 4000,- på coop kontoen. Men så har vi coop prix her jeg bor også er jo sørlandssenteret ikke langt unna heller med coop obs. De pengene skal jeg bruke i SKAGEN da vi er en vennegjeng som drar dit hvert år. Vi pleier og dra i mai/juni. Det er gøy det bare rusle rundt i butikker,skravle og le og spise litt og ha ei pils mens en sitter i sola og nyter livet. Ikke noe mas fra noen..... ååå som jeg gleder meg til den turen!

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 10:30   #57
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg samler opp. Handler ikke så mye på Coop butikker, men jeg har vel rundt 1000 kr der nå. Jeg tok ut for 2 år siden. 3500 kr. Og kjøpte meg en Bernina symaskin.

Så nå sparer jeg opp til noe annet nyttig. Vet ikke hva enda, men sikkert et nytt objektiv til kameraet mitt. Men det tar litt tid å spare når jeg ikke handler så mye der.

Jeg handler mest på Kiwi og bruker Trumfkortet. Og jeg har handlet mye nytting for Trumfpoengene mine.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:02   #58
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dem blir ståendes...... til vi trenger dem i nøden engang.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:30   #59
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

sparer vi også.

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.