|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttet
Ja tenkte det. Må bare få tak i kort først.
|
|
|
#42 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Men du kan jo bruke coop kortet på Prix? Det er jo samme kjede det: obs, Mega, Extra og Prix. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Får man rabatt på bensinen i tillegg til at man tjener opp "coop-kroner" på kortet? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg mener det er 30 øre pr. liter både på esso og statoil |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg fikk mitt kort da jeg jobbet på mega i 2002. Og tok ut i fjor i april 3000 kr som jeg kjøpte meg briller for. Tror jeg hadde 2000 kr igjen da og trr jeg har samlet 1000 kr i fjor.
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi har ikke vært medlem så veldig lenge, men i fjor tok vi ut og kjøpte skipakke til eldstemann. I år har jeg ingen konkrete planer om å ta det ut. Økonomien er bedre i år enn den var i fjor. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
ekstremt trøtt
|
Det er på prix jeg bruker det, men vi handler lite der siden prix ikke har noe særlig utvalg. Handler heller på rema. Ser at jeg har forklart meg litt uklart.
|
|
|
#49 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi handeler enten på Prix eller Mega, samt at vi alltid bruker Coop kortet når vi kjøper diesel på Statoil, så det blir en del penger ut av det
|
|
|
#50 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi handler ikke så veldig ofte på butikker der Coop-kortet kan brukes. Har vært medlem norn år, men har aldri tatt ut utbyttet. Ser det står 2600 kr der, de skal få stå lenger.
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi tar ut om vi trenger ekstra penger.. Tidligere har vi fått mellom kr 1000-2000, men nå har vi prix som nærbutikk, og i fjor tjente vi nesten kr 3000,-.. Vi har hatt prix som nærbutikk siden sommeren, så det kan jo bli mye penger framover nå da
|
|
|
#53 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi tar ute pengene til påske hvert år. Kjekt med ekstra penger til påskehandlingen |
|
|
|
|
|
#54 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg har vist 1400 der så jeg. Bruker det på Obs og når jeg fylller bensin på Statoil.
|
|
|
#55 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetDe pengene som står der har vi som en buffer og de bruker vi ikke. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetHar rundt en 4000,- på coop kontoen. Men så har vi coop prix her jeg bor også er jo sørlandssenteret ikke langt unna heller med coop obs. De pengene skal jeg bruke i SKAGEN da vi er en vennegjeng som drar dit hvert år. Vi pleier og dra i mai/juni. Det er gøy det bare rusle rundt i butikker,skravle og le og spise litt og ha ei pils mens en sitter i sola og nyter livet. Ikke noe mas fra noen..... ååå som jeg gleder meg til den turen!
|
|
|
#57 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg samler opp. Handler ikke så mye på Coop butikker, men jeg har vel rundt 1000 kr der nå. Jeg tok ut for 2 år siden. 3500 kr. Og kjøpte meg en Bernina symaskin.
|
|
|
|
#58 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetDem blir ståendes...... til vi trenger dem i nøden engang. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetsparer vi også. |
|