|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?-Er barnehageassistent. I manges verden synonymt med knapt å kunne lese. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Å å! Nå kom jeg på noe. Jeg kommer jo fra en av Norges mest harry byer og har fått høre veldig mye om det opp gjennom årene. Først brydde jeg meg litt om det, men nå blåser jeg av det og jeg er stolt av byen min. Det hjelper dog betraktelig at byen har gjennomgått en enorm utvikling det siste tiåret og har blitt kåret til Norges beste by å bo i.
|
|
|
#4 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Tja. Jeg er katolikk, jeg er 31 og nyforelska (dum og naiv?), og jeg har et antall fraværsdager fra jobb både med egenmelding og sykemelding som tar seg svært dårlig ut i disse tider, uten at det alltid er åpenbart for andre hva som feiler meg. Dessuten får jeg små stikk på jobb som har sammenheng med dette å være ung og idealistisk og engasjert i et miljø der det ellers er høy gjennomsnittsalder.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Jeg er tjukk, men de fordommene sitter mest i mitt hode.
|
|
|
|
#7 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Religion. Jeg er lei av å bli møtt med fordomsveggen med en gang jeg møter folk, så de siste årene har jeg ventet en stund før jeg har fortalt folk.
|
|
|
#8 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Tror jeg har blitt immun mot fordommer? Jeg har virkelig evnen til å ikke bry meg/la meg fordommes tror jeg. Har ikke alltid vært sånn da, men jeg har alltid følt meg litt annerledes.
|
|
|
#10 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Vi har opplevd at veien fra " skal dere ikke ha barn? Skal dere ikke ha en til? Skal dere ikke ha en ettrerpåklatt?" til "Nå har dere vel nok?" er 1 barn som skiller.. . |
|
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Fordommene mot min yrkesgruppe dreier seg mest om å være distré, enøyd og livsfjern og slikt. Fatter ikke hvor de tar det fra.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Jeg kom på en fordom til... Jeg jobber ikke i det hele tatt i mitt yrke.
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?
Pussig, det gjør visst ikke jeg heller. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?
Ja, den glemte jeg. Den har jeg og.
|
|
|
#16 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Det er visst veldig vanskelig å se for seg at jeg snakker norsk. Og hvis jeg snakker norsk er det en stor overraskelse at det ikke er gebrokkent. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Liten, søt og dum-fordommen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvilke fordommer blir du møtt av i hverdagen, og hvordan takler du det?Tror ikke jeg har noen. Bortsett fra at mange lurer på om vi ikke skal ha flere barn. Den er slitsom å høre. Sier bare at det tørr vi ikke.
|
![]() |
|
|