|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)
![]() |
#47 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Jeg kan fortsatt, men har ikke fått noen adresse. Kan jeg også få være med?
![]() |
![]() |
#48 |
Audacious
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)
Ja, veldig dumt, men jeg oppdaget at jeg er trippelbooket, intet mindre. I en uke hvor jeg virkelig burde holde meg hjemme hver kveld og leke god kone.
![]() |
#50 |
One of These Days
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Da har jeg sendt adresser igjen, om noen flere vil komme og ikke har fått adresse, skrik ut så skal jeg sende adresse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Jeg får ikke kommet denne gangen, men håper virkelig jeg skal få det til neste gang.
![]() |
![]() |
#55 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Ser ut som jeg ikke får kommet allikevel. Vi skal ha vareopptelling på jobben og det skal vist vare til langt ut på kvelden.
![]() |
#56 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Siden jeg er nybegynner i heklefaget, kan noen gi meg et godt tips til garntype og nålstørrelse jeg bør anskaffe meg til litt opplæring av dere kyndige damer?
![]() |
#57 |
One of These Days
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Kommer litt an på hva du vil hekle, men hvis du bare vil lære de forskjellige maskene i hekling uten noe annet, er det sikkert greit med heklenål 2,5-3,5 et sted og garn som passer nåla, ullgarn av typen Sisu, Fabel eller kanskje litt tykkere i superwash. Anbefaler superwash i tilfelle du skal rekke opp litt inni mellom, det er lettere å rekke opp superwash for det tover ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|