Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-10, 09:30   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)

Det var få, men koselig på strikketreff hos meg i går. I går lærte mei å strikke med magic loop, så det er alltid noen som kommer hjem med nyervervet kunnskap på disse treffene.

Jeg synes det er helt suverent at vi har lagt lista for arrangementet så lavt, slik at til og med jeg kan arrangere uten å bli stresset.

Det tar alltid litt tid å planlegge og gjennomføre, så jeg legger ut en ny tråd nå med en gang og håper at noen melder seg som arrangør. Det er arrangørens privilegium å velge ukedag. Vi har jo konstatert at det ikke er noen dager som passer for alle. Hvem har lyst?

Gammel 09-02-10, 09:58   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketreff nr 2 i 2010

Det er lov til å melde interesse for å være med uten å melde seg som arrangør.

Gammel 09-02-10, 10:03   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er gjerne med, hvis det passer med ukedag. Hvis ingen andre ønsker å ha det kan vi godt være hos meg også, det er praktisk med tanke på barnevakt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 10:39   #4
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil gjerne være med, kan stort sett alle kvelder utenom torsdager.

Gammel 09-02-10, 10:47   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk ikke med meg at det var i går, så nå melder jeg min helt generelle interesse sånn at jeg får med meg tråden i det minste. Jeg tror ikke huset mitt blir ryddet nok til å være arrangør med det første, med mindre dere venter en måned med neste treff. Men, kanskje etter det? Men om det passer vil jeg gjerne være med.

Gammel 09-02-10, 11:04   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke stor plass, men melder meg gjerne som arrangør. Må sjekke hvilke datoer som passer, men kan si at vi kan ta treffet i uke 9. Legger dag når jeg kommer hjem i ettermiddag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:07   #7
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er med på neste! Og da skal jeg strikke noe gøy!

Gammel 09-02-10, 11:09   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg fikk ikke med meg at det var i går, så nå melder jeg min helt generelle interesse sånn at jeg får med meg tråden i det minste. Jeg tror ikke huset mitt blir ryddet nok til å være arrangør med det første, med mindre dere venter en måned med neste treff. Men, kanskje etter det? Men om det passer vil jeg gjerne være med.

Det står at du bor i Bergen. I så fall blir det litt langt å reise for noen timer med strikking.

Det var kanskje litt dumt at jeg ikke presisterte at det var Oslo og omegn i denne omgang. Jeg vet jo at det foregår strikketreff i Bergen også.

Gammel 09-02-10, 11:17   #9
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ahh, min feil, jeg tenkte på Bergens-strikketreffene. DERFOR jeg ikke fikk det med med meg da, jeg pleier følge med på bergens-treffene.

Gammel 09-02-10, 11:28   #10
Lizzie

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)

Jeg planlegger å komme jeg. Alt som skjer hos oss er litt sånn ad hoc, men det meste lar seg flytte på. Men ikke alt, som jeg fikk erfare denne gangen.

Gammel 09-02-10, 13:00   #11
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med og kan gjerne arrangere også
Bor en liten togtur nord for Oslo.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 13:01   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er med! Etterhvert kan vi godt ha et treff her også.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 13:34   #13
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også lyst, men jeg kan ikke i på mandager og ikke i partallsuker, så jeg foreslår at dere bestemmer datoen uten meg. Hvis det slumper til å passe, da dukker jeg opp!

Gammel 09-02-10, 16:24   #14
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg er med , men mandager er jeg opptatt.

Gammel 09-02-10, 16:34   #15
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker veldig å være med. Jeg var med dere i tankene i går, men lå utslått i en kraftig forkjølelse som jeg ikke vil dele med noen.

Gammel 09-02-10, 18:42   #16
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Siden det er jeg som skal ha treff og kan bestemme dagen, så tror jeg faktisk det blir mandag 1.mars. Det er den dagen som passer meg best, så da beklager jeg for dere som ikke kan mandager.

Fint om dere kommer fra kl.19.30, for da har jeg et lite håp om at ungene sover. Sender adresse, veibeskrivelse og tlf.nummer når det nærmer seg.

Gammel 09-02-10, 18:46   #17
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da kan jeg!
Selv om jeg skal på et fly i gryotta neste morgen skal vel det gå bra

Gammel 09-02-10, 18:48   #18
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Så flott, m^2. Klart det går bra. Du kan jo sove på flyet.

Gammel 09-02-10, 18:51   #19
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Ja eller i 10 stive timer med møter etterpå, null problem

Gammel 09-02-10, 19:38   #20
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er med!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.