|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Det var få, men koselig på strikketreff hos meg i går. I går lærte mei å strikke med magic loop, så det er alltid noen som kommer hjem med nyervervet kunnskap på disse treffene.
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010Jeg er gjerne med, hvis det passer med ukedag. Hvis ingen andre ønsker å ha det kan vi godt være hos meg også, det er praktisk med tanke på barnevakt.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010Jeg fikk ikke med meg at det var i går, så nå melder jeg min helt generelle interesse sånn at jeg får med meg tråden i det minste. Jeg tror ikke huset mitt blir ryddet nok til å være arrangør med det første, med mindre dere venter en måned med neste treff. Men, kanskje etter det? Men om det passer vil jeg gjerne være med.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010
Det står at du bor i Bergen. I så fall blir det litt langt å reise for noen timer med strikking.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010Ahh, min feil, jeg tenkte på Bergens-strikketreffene. DERFOR jeg ikke fikk det med med meg da, jeg pleier følge med på bergens-treffene.
![]() |
#10 |
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Jeg planlegger å komme jeg. Alt som skjer hos oss er litt sånn ad hoc, men det meste lar seg flytte på. Men ikke alt, som jeg fikk erfare denne gangen.
![]() |
#13 |
WF: BNBE
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Jeg har også lyst, men jeg kan ikke i på mandager og ikke i partallsuker, så jeg foreslår at dere bestemmer datoen uten meg. Hvis det slumper til å passe, da dukker jeg opp!
![]() |
#14 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Jeg er med
![]() |
![]() |
#15 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Jeg ønsker veldig å være med. Jeg var med dere i tankene i går, men lå utslått i en kraftig forkjølelse som jeg ikke vil dele med noen.
![]() |
#16 |
One of These Days
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Siden det er jeg som skal ha treff og kan bestemme dagen, så tror jeg faktisk det blir mandag 1.mars. Det er den dagen som passer meg best, så da beklager jeg for dere som ikke kan mandager. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|