Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor creepy er det ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-10, 23:23   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor creepy er det ...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Neida, ikke creepy i det hele tatt

Uten sammenligning forøvrig, siden vedkommende absolutt ikke er død... Vi hadde en leieboer som jeg fikk enormt god kontakt med, og vi bygde opp et skikkelig godt venninneforhold. Så flyttet hun og sønnen ut, og leiligheten ble stående tom en periode. I denne perioden så hørte jeg henne og sønnen hver bidige dag der nede. Dunking av gutten som løp, dører som ble lukket hardt, og slike ting.

Ikke creepy i det hele tatt. Bare betryggende.

Er det ikke dette som kalles vardøger?
:googler:

Vardører viser seg å være mer varsler/lyder som kommer før de egentlig skal komme.

Jeg kan også fremkalle lyder jeg husker - særlig de jeg har vært veldig vant med - inni hodet mitt, men hører de aldri ordentlig. Jeg kan høre en latter fra noen jeg var mye sammen med for 5 år siden, eller høre lyden fra porten til huset vi bodde frem til 1984. Men det er altså imaginære lyder, fra minnet.

Sist redigert av Amelie : 06-03-10 kl 23:30. Årsak: nygooglet
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 23:45   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Når kaninen har vært død, og standsmessig begravet, i to måneder ...

På dyrekirkegården, ja?

Og forøvrig - vardøger følger personen. F.eks. har jeg vardøger - i hvertfall påsto min mor det, hun kunne høre at det gikk i døra i kjelleren og at jeg ropte "hallo" - og så gikk det en liten stund, og så skjedde det samme på ordentlig. Da var det vardøgeret mitt som hadde kommet først hjem.

Gammel 06-03-10, 23:47   #3
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

På dyrekirkegården, ja?

RL Pet Cemetery - action.

Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 21:17   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Enda en god grunn til ikke å ha kattedyr i hus.

Gammel 06-03-10, 23:21   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

...når du er helt alene i huset, og pusefrøkna som ligger ved bena dine i soafen brått setter seg opp og stirrer fryktsomt og lenge ut i rommet og viser tydelig tegn på uro?

:vanligvis ikke husredd:

Katter kan også ha mareritt!
Men mange dyr er nok også mer var (skrives det var?) på usynlige energier enn mennesker.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 23:23   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Vardøger er vel når man hører folk før de kommer?

Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 23:24   #7
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Vardøger er vel når man hører folk før de kommer?

Stemmer vel det.

Gammel 07-03-10, 09:09   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg hørte lyden av bikkja mi i flere år etter at jeg ikke hadde han mer. Jeg tar det som et tegn på at jeg skal være glad ingen andre vet at jeg er schizofren og sperrer meg inne jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.