|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?De to minste skal ha fantasibunader, så de er ingen problem.
![]() |
#42 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Eldstejenta skal ha korpsuniform og minstemor har festdrakt
![]() |
#43 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Jentene mine skal ha på seg bunader/festdrakter. Tenker jeg skal prøve bunaden min i år jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?
![]() |
#46 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Jeg håper festdrakten fra ifjor passer. Må snart prøve den. Om ikke kjøper jeg sikkert en ny. Her vi bor så det ut til at de fleste hadde festdrakter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Det har jeg rett og slett ikke ofret en tanke. Det er jo lenge til.
Dere er i feil patrulje.
![]() |
#48 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Rondastakk på jentene og Solør-Odals bunad på meg. Mannen har mørk dress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Matrosdress blir det ikke.
![]() |
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Jentene skal ha rondastakk og rutaliv.
![]() |
#51 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?De to eldste skal ha korpsuniform, og de to minste skal ha Månetoppendrakter |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Her blir det festdrakt fra Kids of Norway. Jeg elsker dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Så det er greit å uttrykke at matrosdress er det søteste antrekket for små gutter, men ikke det motsatte? Det er da delte meninger om matrosdresser, akkurat som med fantasibunader og dress?
![]() |
![]() |
#56 |
Nå også i farger
Spørsmålet her var jo om man hadde bestemt seg for hva antrekket ble på 17. mai, ikke hva man ikke skulle ha på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Tittel og tittel....
|
Det har jeg ikke uttalt meg om i det hele tatt. Men i en slik tråd som dette syns jeg det er helt unødvendig. Om tråden hadde omhandlet klær man likte eller ikke likte hadde det blitt noe helt annet.
![]() |
#58 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Ja, om det bare stod hvilket antrekk guttene skulle ha på seg, så er jeg enig. Men det står faktisk at hun mener det er det søteste antrekket på små gutter. Jeg er veldig uenig i det.
![]() |
![]() |
#60 |
Personlig pessimist
|
Jo. Min unnskyldning er at vi får baby i mai en gang (og det gjør meg litt svett at det virker som det er kort tid til mai i denne tråden). Og gubben gjør veldig mye her hjemme, men ber pent om å få slippe ansvar for penantrekk.
![]() |
![]() |
|
|