Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sitteplasser på konsert ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 14:29   #41
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitteplasser på konsert ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har vært på noen konserter, og tror jeg kan si med stor sikkerhet at det også er stoooooor forskjell på Kent i Grieghallen og Metallica på Telenor Arena. Eller på Valle Hovin, eller Spektrum, for den del.

Det har du nok rett i.

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Sitte på Kentkonsert?!

Jepp. Supert! (OK, jeg stod på noen sanger. Litt mange, når jeg tenker meg om.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:30   #42
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan faktisk ikke stå på konsert, så om jeg hadde bestilt billetter på sitteplass og folk stod rundt meg, så hadde jeg blitt skuffet.

Gammel 06-04-10, 14:31   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kan faktisk ikke stå på konsert, så om jeg hadde bestilt billetter på sitteplass og folk stod rundt meg, så hadde jeg blitt skuffet.

Det er det handicaptribunene er for. Rett og slett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:38   #44
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jepp. Supert! (OK, jeg stod på noen sanger. Litt mange, når jeg tenker meg om.)

Jeg var i kontakt med gulvet ca halvparten av tiden.

Gammel 06-04-10, 14:45   #45
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også sitteplassbillett; satser på å sette meg ned nesten hver gang de spiller noe som ikke er gammelt nok til å ha stemmerett.

Gammel 06-04-10, 14:53   #46
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Sitteplasser på Metallica? Åssen får en banga da? :littfrustrert:

Klart du får lov til å stå!!!

Går fint å bange sittende, bare prøv
Men om noen gjør det, det er en annen sak....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 17:25   #47
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser at det er ulike meninger om temaet...

Jeg håper at alle står...slik at jeg kan få digge musikken som jeg vil
Hvis noen står og noen sitter, får jeg eventuelt driste meg til å spørre personen bak om det er ok at jeg står.... og håpe på det beste

Gøy blir det uansett!!

Gammel 09-04-10, 21:04   #48
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Går fint å bange sittende, bare prøv
Men om noen gjør det, det er en annen sak....

Når jeg banger, så er jeg i overkant ivrig, nytter ikke å sitte da gitt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.