|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?I periodet helt fantastisk.. og i perioder en plage av en annen verden
![]() |
![]() |
#43 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?En fryd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?
![]() |
#45 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?
Haha, sånn er det hos oss også. Bestekompisen til mannen er også utrolig opptatt av å få ting unna og ganske impulsstyrt, så mannen blir helt fortvilet av å være omgitt av sånne nå, med en gang, kom igjen, da!- folk. Særlig fordi familien hans og spesielt faren består av sånne forbaskede tregoster som bruker hundre år på å tenke, planlegge, vurdere og vegre seg og han trodde han var veldig kjapp og lett.
![]() |
#46 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Tja, jeg er kontrollfrik, og har en tendens til å se det negative i ting (svartmale?), samtidig som jeg er en smule introvert, og ikke alt for glad i å dele bekymringene mine. Men jeg er stabil i humøret, lite kranglete (konfliktsky?), kanskje av og til litt morsom, og interessant å diskutere med. Jeg er i hvertfall huslig (igjen, men jeg har en tendens til å ville bestemme hvor skapet skal stå), liker å lage mat og finner faktisk en pervers glede i rydding og rengjøring.
![]() |
#47 |
er her
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Tror jeg er helt grei å leve med, men kan nok sikkert mase litt mye (prøver å skjerpe meg her, men når ingen ting skjer, så må man jo mase litt, må man ikke). Jeg er ganske nevenyttig så det er ofte meg som pusser opp innvendig i huset, mens mannen driver ute (jeg kan ikke fordra å holde på i hagen, med unntak av grønnsakser, frukter og bær). Jeg er ellers ganske flink til å ordne middag, vaske kle og andre huslige sysler, så jeg tror egentlig mannen er ganske fornøyd med meg.
![]() |
#48 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?I følge mannen er eg lett å bu saman med, med mogeleg unntak for sånn omtrent 2 dagar i mnd. Eg hatar å ha det rotete, så 28 dagar i mnd ryddar eg medan eg syng for meg sjølv, medan dei siste 2 dagane freser og frådar eg over rot og skrot og mann og barn som ikkje legg ting på plass etter seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?På minussiden er jeg ganske rotete, dramadronningete og har kraftig PMS, i tillegg til at jeg lar litt vel mye foregå oppi hodet mitt før det kommer ut. På plussiden så er jeg morsom, hensynsfull, snill, lager relativt god mat, er jevnt blid utenom PMS-perioden.
![]() |
#50 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Det er nok ikke jeg den beste til å svare på. Ingen har flyttet ut så langt, i det minste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Jeg er fin å bo med jeg. Drømmeprinsen er kjempeheldig som bor med meg. Bare harmoni og fred og lykke med hele kvinnfolket, ispedd rent og ryddig hjem, god stemning og mat laget fra bunnen. |
![]() |
![]() |
#52 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Drømmeprinsen har fasit, smilet.
![]() |
#53 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Jeg tror han irriterer seg på at jeg er dårlig på å gå ut med søpla, rydder sjelden opp etter middagen, kan plutselig bli bråsint uten grunn,liker å planlegge det meste...Også er han mer økonomisk enn meg.
![]() |
|
|