|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan er du å bo sammen med?Hva slags person er du å bo sammen med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?En helt fantastisk en...
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Jeg tror jeg er ålreit å sitte i samme sofa med, kul å snakke med, tar gjerne en tur opp på soverommet og tar en runde der, skryter av middagen han lager og sånn, og bitcher ikke for mye om noe særlig. Jeg lar han styre fjernkontrollen, for jeg har pc-en på fanget og min egen verden der.
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Er nok ikke den kuleste å bo med. Jeg tiltrekker meg rot og hater å rydde, og å brette klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Jeg er veldig blid og positiv - men dessverre veldig lat når det gjelder husarbeide.
![]() |
#8 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Er snill, jeg. Og sint som en lemen til tider. Ute av syne, ute av sinn-syn på rot (åpne skapdøren sakte om du ikke vil ha noe i hodet |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Jeg og mannen er svært ulike som personer, men har veldig like interesser. Heldigvis. Vi liker å gjøre de samme tingene, er enige om "hvor vi går" i livet, og har ganske like holdninger. Ganske introverte begge to. Sist redigert av Dronningen : 08-04-10 kl 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Sånn midt på treet vil jeg si. Ingen av oss er neatfreaks, så det gjør ingenting om ting flyter litt. Vi deler på matlaging og rydder likt. Jeg vasker stort sett alle klær og sengetøy og gjør det egentlig med glede. Mannen hjelper til å henge opp og brette klær. Tror mannen synes det er kjekt. Jeg er stort sett blid og fornøyd og vi ler mye sammen. Jeg tar med glede min halvpart av barnestell, bading og legging.
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Jeg er vedlig blid og positiv, men når det smeller og jeg blir sinna eller sur så bør de rundt meg løpe langt vekk. Det skjer heldigvis ikke så ofte, jeg har ikke noe pms. Men jeg tåler ikke hormoner i p-piller, da blir jeg et monster. Så dere kan tro jeg var festelig her for noe mnd tilbake, sluttet på p-pillen etter en mnd. Og kommer nok aldri til å prøve det igjen. Sambo sier selv jeg er en enkel person og bo sammen med. Han har fått positive komentarer fra kompiser, om at jeg altid virker så hyggelig og blid.
![]() |
#14 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Et helvete vil jeg tro. Spesielt ved PMS og i eksamensstresset.
![]() |
![]() |
#16 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Det som jeg vet er frustrenrende med meg er av jeg av og til kan være litt utydelig i kommunikasjonen. Bare litt. Av og til lissom. :himle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Jeg tror egentlig jeg er ganske fin å leve med. Faktisk.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 08-04-10 kl 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Jeg skramler lite med grytene, hinter veldig lite og er ganske lett å lese - for jeg sier det som det er. Det må være veldig praktisk, tenker jeg. Dessuten mener jeg at sex er den beste medisin for hodepine
![]() |
#19 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Mannen min og jeg er egentlig fra ulike planeter, men etter 17 år har vi lært oss å fungere bra sammen.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hvordan er du å bo sammen med?Jeg er usedvanlig enkel, så lenge man holder ut å ikke få hel og full oppmerksomhet fra meg, at jeg til tider jobber døgnet rundt, at jeg ikke kan lage mat og at jeg ikke vasker klær med kjærlig omtanke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|